Valentino Rossi deel 20 - 40 jaar feest

Rossi wint tijdens de komende 100 pagina's...


  • Totaal aantal stemmers
    169
Ik wou net zeggen.... Over de laatste 5 a 6 jaar bekeken is Rossi gemiddeld gewoon 2ebeste coureur achter MM
Ja dat zagen we afgelopen Zondag,Rins maakte met gemak gehakt van Rossi,resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst heren:N
Rossi heeft al jaren geen GP meer gewonnen,2018 was Dovi 2e achter MM zo ook 2017.
 
Laatst bewerkt:
Juni 2017 is geen jaren geleden, minder dan twee jaar. Ben je de Dutch TT vergeten, of heb je hem uit je geheugen geblokt?
Daarnaast lijkt het wel of Vale dit jaar frisser en gretiger is dan vorig jaar. Ik geef hem echt wel een kans op de titel dit jaar.
 
Juni 2017 is geen jaren geleden, minder dan twee jaar. Ben je de Dutch TT vergeten, of heb je hem uit je geheugen geblokt?
Daarnaast lijkt het wel of Vale dit jaar frisser en gretiger is dan vorig jaar. Ik geef hem echt wel een kans op de titel dit jaar.
De toekomst zal het leren.Ik voorspel dat MM weer wereldkampioen word,eens kijken wie er gelijk krijgt.
 
Ja dat zagen we afgelopen Zondag,Rins maakte met gemak gehakt van Rossi,resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst heren:N
Rossi heeft al jaren geen GP meer gewonnen,2018 was Dovi 2e achter MM zo ook 2017.
In 2017 en 2018 is het alsnog een kunst geweest zo hoog te eindigen aangezien ze de gehele seizoenen een niet goed functionerende motor hebben gehad. Een motor zo slecht dat Japanners er openlijk voor door het stof gingen. Wanneer Japanners dat doen dan is er serieus stront aan de knikker.

Daar wil ik aan toevoegen dat hij in het heden vooralsnog ook gewoon 2e staat ;)
Weinig verschil dus nog met de resultaten uit het verleden.

Zo ziet deze Rossi fan het. *D

MM is op de Honda wel de beste. Nu is zijn zwakke punt er op blijven zitten, vooral wanneer er druk is, en dan liet hij afgelopen weekend weer mooi zien. Ik verwacht niet voor de laatste keer. Echter heeft hij het zelf in de hand allemaal en niet iemand anders denk ik.
 
Laatst bewerkt:
Ja dat zagen we afgelopen Zondag,Rins maakte met gemak gehakt van Rossi,resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst heren:N
Rossi heeft al jaren geen GP meer gewonnen,2018 was Dovi 2e achter MM zo ook 2017.
Met gemak gehakt man man, hij werd 2e maar het had net zo goed andersom kunnen zijn.
 
De toekomst zal het leren.Ik voorspel dat MM weer wereldkampioen word,eens kijken wie er gelijk krijgt.
Het ging er toch om dat hij niet de beste was na marquez ??
Ik heb ergens het idee dat je toch iets tegen VR hebt ?! Rins maakte gehakt van hem ? Rossi maakte een domme remfout en een ronde later nog 1, dat leverde rins de winst op ;)

Ik zag trouwens dat je op de vorige pagina zei dat rijders als een Dovi, crutch, vinales e.d. beter zijn.. ik weet niet waar je dat op baseert maar ik volg dat echt niet.
 
Het ging er toch om dat hij niet de beste was na marquez ??
Ik heb ergens het idee dat je toch iets tegen VR hebt ?! Rins maakte gehakt van hem ? Rossi maakte een domme remfout en een ronde later nog 1, dat leverde rins de winst op ;)

Ik zag trouwens dat je op de vorige pagina zei dat rijders als een Dovi, crutch, vinales e.d. beter zijn.. ik weet niet waar je dat op baseert maar ik volg dat echt niet.
Ik heb helemaal niks tegen Rossi,integendeel ik ben al sinds het begin fan van hem,maar de realiteit is gewoon dat er nu betere coureurs zijn,
niet alleen mijn woorden ook Rossi geeft dat toe,zie zijn eigen uitspraak vroeger leerde ze van mij ,nu leer ik van hun.
Noem het een rekenfout,feit is dat Rins hem gewoon keihard inhaalde en gewoon op zijn gemak een poosje er achter bleef en toen met gemak er voorbij stak.
Persoonlijk had ik als ik Rossi was gedacht nu word het tijd om te stoppen met racen,als je zo,n kans op een overwinning niet kan verzilveren dan
is dat toch een blamage.
 
Ik heb helemaal niks tegen Rossi,integendeel ik ben al sinds het begin fan van hem,maar de realiteit is gewoon dat er nu betere coureurs zijn,
niet alleen mijn woorden ook Rossi geeft dat toe,zie zijn eigen uitspraak vroeger leerde ze van mij ,nu leer ik van hun.
Noem het een rekenfout,feit is dat Rins hem gewoon keihard inhaalde en gewoon op zijn gemak een poosje er achter bleef en toen met gemak er voorbij stak.
Persoonlijk had ik als ik Rossi was gedacht nu word het tijd om te stoppen met racen,als je zo,n kans op een overwinning niet kan verzilveren dan
is dat toch een blamage.
Als je de afgelopen 5 jaar 3 keer 2e bent geworden in de eindstand dan ben je gewoon erg goed!
 
Ja het is echt een blamage dat je 2e wordt in een race in de MotoGP hedendaags😂
Er zijn coureurs bij die achter Rossi zijn geëindigd die zich wat meer mogen schamen als ze de finish al gehaald hebben.
 
Das dan mooi want rossi is al 9 keer wereldkampioen geweest.
Dan tellen al degenen die minder of nog nooit kampioen geweest zijn niet mee,pfieuwww blijven er weinig over dan 8-)
En ik hoop dat hij het kunstje nog 1 keer flikt.
 
Ja 2e is the best of the rest,telt niet echt,alleen wereldkampioenen tellen mee.

Als ik Rossi zo zag na de race is hij dat ook volledig met je eens. Maar als rijders in de MotoGP eenmaal het geloof hebben dat ze voor dat kampioenschap kunnen gaan doen ze dat ook, zelfs Crutchlow had in zijn hoofd al minimaal een zevenvoudig wereldkampioen kunnen zijn als hij niet zoveel "pech" zou hebben... ook die blijft gewoon doorzetten zolang het geloof er is. Ook Lorenzo had bij Ducati de handdoek in de ring kunnen gooien toen het maar niet lukte, maar die mannen zetten door en soms komt daar ook succes mee... en velen blijven met niets achter. Die instelling heeft niet iedereen, daarom zitten jij en ik voor ons werk achter een bureau en hun op een motor.
.
 
Das dan mooi want rossi is al 9 keer wereldkampioen geweest.
Dan tellen al degenen die minder of nog nooit kampioen geweest zijn niet mee,pfieuwww blijven er weinig over dan 8-)
En ik hoop dat hij het kunstje nog 1 keer flikt.
Blijf hopen,ik zie het niet gebeuren.MM rijd ze nu allemaal al naar huis en niet zo,n beetje ook,dat zal als hij er tenminste op blijft zitten
in weer een wereldkampioenschap resulteren.En ik zie Rins zelfs een nog grotere kans maken dan Rossi,de Suzuki word steeds beter en Rins ook.
 
Ik heb helemaal niks tegen Rossi,integendeel ik ben al sinds het begin fan van hem,maar de realiteit is gewoon dat er nu betere coureurs zijn,
niet alleen mijn woorden ook Rossi geeft dat toe,zie zijn eigen uitspraak vroeger leerde ze van mij ,nu leer ik van hun.
Noem het een rekenfout,feit is dat Rins hem gewoon keihard inhaalde en gewoon op zijn gemak een poosje er achter bleef en toen met gemak er voorbij stak.
Persoonlijk had ik als ik Rossi was gedacht nu word het tijd om te stoppen met racen,als je zo,n kans op een overwinning niet kan verzilveren dan
is dat toch een blamage.

De juiste context ontbreekt dus blijkbaar ;) Rossi zei dat tot 2012 iedereen van hem leerde, daarna is hij weer begonnen met van anderen leren... dat betekend juist dat je openstaat om met de tijd mee te gaan en te zien hoe anderen dingen doen.

Dat rins er eerst even achterbleef en daarna hem keihard inhaalde heb ik niet gezien, wel dat Rins een hele snelle ronde reed voor het inhalen.. dat Rossi daar op counterde en veel te laat was maakte het voor rins mogelijk om weg te rijden.
Mag jij me meteen even verklaren waarom Rossi na deze fout, en een ronde later ngo een fout, alsnog dichterbij kwam terwijl rins zoveel sneller was ??

Dat jij gestopt was zegt precies waarom jij hier op MF zit en ene Rossi nog steeds mee strijd om overwinningen en het kampioenschap.. iets met mentaliteit noemen ze dat ;)

P.s. de rijders waarvan jij beweerde dat ze beter zijn dan rossi, wat moeten die nu dan ? Als Rossi al moet stoppen omdat hij niet kan winnen wat moet Cal of Vinales dan ? die jongens kunnen niet eens op het juiste moment starten
 
Ik denk wel dat hij een bepaald plan heeft uitgestippeld voor dit seizoen.......er zijn meerdere coureurs kampioen geworden zonder ook maar 1 race te winnen ......constant podium rijden kom je aardig in de buurt .....maar ja de concurrentie is heftig , maar pushen is hij kampioen in en mn vader zei altijd tegen mij als je er kort op zit kan je beter jagen dan opgejaagd worden.

Denk aan Nicky Hayden in 2006.
Hij was niet de beste in dat jaar maar wel de meest constante.
 
Het zou me niet verbazen als Viñales bij een ander team ineens weer helemaal opbloeit. Of gedurende dit of volgend seizoen bij Yamaha opbloeit. Zodra het lekkerder loopt, gaat hij beter presteren, daar ben ik van overtuigd; zijn presteren als het moeilijk is, dat is wat nu op de proef gesteld wordt. Zie ook een Lorenzo, die moeilijke situaties nog altijd matig aan kan vergeleken met Dovi, Hayden, Rossi die juist harder gaan werken als het lastig wordt.

Tot zover mijn keyboard warrior analyse... :z

Zou misschien ook wel beter zijn voor de ontwikkeling van Yamaha...
 
In 2017 en 2018 is het alsnog een kunst geweest zo hoog te eindigen aangezien ze de gehele seizoenen een niet goed functionerende motor hebben gehad. Een motor zo slecht dat Japanners er openlijk voor door het stof gingen. Wanneer Japanners dat doen dan is er serieus stront aan de knikker.

Daar wil ik aan toevoegen dat hij in het heden vooralsnog ook gewoon 2e staat ;)
Weinig verschil dus nog met de resultaten uit het verleden.

Zo ziet deze Rossi fan het. *D

MM is op de Honda wel de beste. Nu is zijn zwakke punt er op blijven zitten, vooral wanneer er druk is, en dan liet hij afgelopen weekend weer mooi zien. Ik verwacht niet voor de laatste keer. Echter heeft hij het zelf in de hand allemaal en niet iemand anders denk ik.
Ik begreep uit het commentaar tijdens de race op MotoGP.com dat ze wat minder gevoel in de voorkant hebben bij Honda.
Dat zou het verschil moeten zijn met wel of niet opvangen van de crash.
 
De juiste context ontbreekt dus blijkbaar ;) Rossi zei dat tot 2012 iedereen van hem leerde, daarna is hij weer begonnen met van anderen leren... dat betekend juist dat je openstaat om met de tijd mee te gaan en te zien hoe anderen dingen doen.

Dat rins er eerst even achterbleef en daarna hem keihard inhaalde heb ik niet gezien, wel dat Rins een hele snelle ronde reed voor het inhalen.. dat Rossi daar op counterde en veel te laat was maakte het voor rins mogelijk om weg te rijden.
Mag jij me meteen even verklaren waarom Rossi na deze fout, en een ronde later ngo een fout, alsnog dichterbij kwam terwijl rins zoveel sneller was ??

Dat jij gestopt was zegt precies waarom jij hier op MF zit en ene Rossi nog steeds mee strijd om overwinningen en het kampioenschap.. iets met mentaliteit noemen ze dat ;)

P.s. de rijders waarvan jij beweerde dat ze beter zijn dan rossi, wat moeten die nu dan ? Als Rossi al moet stoppen omdat hij niet kan winnen wat moet Cal of Vinales dan ? die jongens kunnen niet eens op het juiste moment starten
Dichterbij is niet er voorbij,dat is het verschil tussen winnen en de loser zijn,en zeg nou zelf had MM er niet vanaf gestuiterd waren
ze beide compleet kansloos geweest.Een feit is gewoon dat Rossi deze wedstrijd had moeten winnen,dat Rins dat wel heeft gedaan
is een klasse apart,beloofd nog wat voor de toekomst,laat toch een negenvoudig wereldkampioen ff zien hoe het wel moet.
En natuurlijk hulde aan Suzuki voor het in korte tijd inhalen van de rest,wereldmerk.:}*O*
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan