Valentino Rossi deel 20 - 40 jaar feest

Rossi wint tijdens de komende 100 pagina's...


  • Totaal aantal stemmers
    169
100%
Toen ik jonger was.
Ging ik fluitend van de dag de nacht dienst in en anders om tijdens grote ombouwen.
Nu moet ik eerst 2 dagen bijkomen / wennen. (Ben gelukkig niet de enige die er last van heeft😅 )
Dus ja.
Speelt zeker mee.
Hier idem dito. Maar motorrijden kan ik juist beter dan in de jaren 1980-90. Hoewel dat aan het betere materiaal zal liggen, rij ook beter dan met mijn vorige motor die minder high spec was..
 
Hier idem dito. Maar motorrijden kan ik juist beter dan in de jaren 1980-90. Hoewel dat aan het betere materiaal zal liggen, rij ook beter dan met mijn vorige motor die minder high spec was..
Geniet er nog maar even van, want na fase vier zak je met het ouder worden weer langzaam terug naar nummer drie en twee. :+

NLP-4-staps-leermodel.jpg
 
Helden van vroeger, en nog steeds deel uitmakend van het startveld. Streker nog, bij de titelrace wordt nog steeds rekening met hem gehouden. Kan iemand van de huidige generatie dit ook nog ooit....?

Dt rekening houden met hem met de titelstrijd is de laatste tijd toch niet echt meer aan de orde. Hij deed nog leuk mee maar daar houd het dan ook wel een beetje mee op.
 
Dt rekening houden met hem met de titelstrijd is de laatste tijd toch niet echt meer aan de orde. Hij deed nog leuk mee maar daar houd het dan ook wel een beetje mee op.
Niet mee eens.

Rossi heeft zich in het verleden, na eerst door de nieuwe manier van rijden en het nieuwe talent van Lorenzo te zijn overweldigd, weer tot beste, of op zijn minst gelijkwaardige, fabrieks Yamaha rijder weten op te werken. Hetzelfde gebeurde bij de komst van Vinales.

Alleen afgelopen jaar mislukte alles.
 
Maar laatste overwinning is al even geleden en om dan voor de titel te gaan maar ja als de concurrentie steken laat vallen kun je ook met 1 overwinning wereldkampioen worden kijk maar naar Mir.
 
Helden van vroeger, en nog steeds deel uitmakend van het startveld. Streker nog, bij de titelrace wordt nog steeds rekening met hem gehouden. Kan iemand van de huidige generatie dit ook nog ooit....?


Dat doen alleen de dromers en roze brillen dragers nog.....om het sprookje in leven te houden. Hoop doet leven.
De insiders en diegene die in MotoGP aan de touwtjes trekken zien in Rossi geen titelkandidaat meer. Anders had ie meer keuze gehad na zijn vertrek bij Yamaha. Hij heeft meer waarde in de zin van MotoGP branding, marketing en dergelijke. Wereldwijd is de gele fanclub enorm groot en voorlopig is er nog geen rijder die hem daarin gaat overtreffen.

Wellicht dat er van de jonge brigade eentje op een vergelijkbare manier gaat opvallen en sprankelen op en naast de baan.....
Persoonlijk vond ik Simoncelli aardig in de buurt komen.
 
Laatst bewerkt:
Dat doen alleen de dromers en roze brillen dragers nog.....om het sprookje in leven te houden. Hoop doet leven.
De insiders en diegene die in MotoGP aan de touwtjes trekken zien in Rossi geen titelkandidaat meer. Anders had ie meer keuze gehad na zijn vertrek bij Yamaha. Hij heeft meer waarde in de zin van MotoGP branding, marketing en dergelijke. Wereldwijd is de gele fanclub enorm groot en voorlopig is er nog geen rijder die hem daarin gaat overtreffen.

Wellicht dat er van de jonge brigade eentje op een vergelijkbare manier gaat opvallen en sprankelen op en naast de baan.....
Persoonlijk vond ik Simoncelli aardig in de buurt komen.
Ik denk dat zelfs de Rossifanclub geen rekening meer houdt met een tiende titel. Hooguit nog met één of twee dagsuccessen per seizoen. Rossi in de MotoGP is een beetje zoals de Nederlandse voetballers die na hun internationale carrière terugkeren bij de club waar ze vandaan kwamen. Je hoeft niet te rekenen op een titel, maar het is wel waardevol.
 
Ik denk dat zelfs de Rossifanclub geen rekening meer houdt met een tiende titel. Hooguit nog met één of twee dagsuccessen per seizoen. Rossi in de MotoGP is een beetje zoals de Nederlandse voetballers die na hun internationale carrière terugkeren bij de club waar ze vandaan kwamen. Je hoeft niet te rekenen op een titel, maar het is wel waardevol.
Toch Mark ....verwacht ik als niet VR fan nog eigenlijk wel wat van hem ....een 10e WK titel zal heeeel moeilijk worden maar sluit het niet uit , ik denk en hoop dat Wilco samen met Torleiff en Johan er nog wat meer uit krijgen dan wat er nog bij hem in zit .....het is wel zo dat daar een soort van familiesfeer hangt en weet niet in hoeverre Rossi daar mee om kan gaan , in zijn periode dat de titel echt gehaald moest worden was hij echt een einzelganger en " I , me and myself " , nu het zijn laatste jaar is of een na laatste en geen druk gezien het NIET perse behalen van de titel zou hij daar misschien best weleens relaxed mee om kunnen gaan, en dat er onverwachts toch nog iets heel spannends staat te gebeuren.
 
Als iemand voor afgelopen seizoen had voorspeld dat Suzuki met Mir wereldkampioen zou worden, waren deze mensen direct opgenomen....
SRT heeft afgelopen seizoen meer overwinningen gepakt dan het officiële fabrieksteam van Yamaha..... Ik schrijf nog helemaal niemand af op dit moment. Ik denk dat er minstens 10 titelkandidaten zijn voor 2021, op ditmoment ook Rossi nog wat mij betreft.
 
Ik denk dat zelfs de Rossifanclub geen rekening meer houdt met een tiende titel. Hooguit nog met één of twee dagsuccessen per seizoen. Rossi in de MotoGP is een beetje zoals de Nederlandse voetballers die na hun internationale carrière terugkeren bij de club waar ze vandaan kwamen. Je hoeft niet te rekenen op een titel, maar het is wel waardevol.
Ik hoop nog op een overwinning. Maar heel reëel kijkend naar afgelopen seizoen: De 3 2020 Yamaha's hadden de 2e helft van het seizoen geen schijn van kans meer. Ze moeten daar de winter echt wonderen verrichten om nog enige kans te maken. En hoeveel jaar zeggen we dat al?
 
Daarbij verwacht ik dat gedurende het seizoen de aankondiging komt dat Rossi stopt (waarschijnlijk tijdens zijn thuis Grand prix) Hij zal zich achter de schermen al bezig houden met het organisatorische van het runnen van een motogp team. En dan kan Dorna een gepast afscheids seizoen organiseren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan