Valentino Rossi deel 20 - 40 jaar feest

Rossi wint tijdens de komende 100 pagina's...


  • Totaal aantal stemmers
    169
Dat hele verhaal van ik kijk pas in de loop van het seizoen wat ik ga doen, was puur om fans nog langer in spanning te houden en aandacht te genereren en om tijd te rekken totdat de deal met Petronas eindelijk stond.
Dat hele verhaal is precies wat hij al een aantal contractcycli achter elkaar roept. "Eerst zien hoe competitief ik ben, dan eventueel bijtekenen". Dit is niet het eerste jaar waarin hij dat heeft geroepen. Dus ja, ik ga gerust met je mee dat er een stopplan lag, maar ik geloof gerust ook de interviews waaruit blijkt dat de keuze voor dat plan nog niet gemaakt was.

Again, je kunt best een Plan A en een Plan B hebben, zonder zeker te weten welke het gaat worden.
 
Dat hele verhaal is precies wat hij al een aantal contractcycli achter elkaar roept. "Eerst zien hoe competitief ik ben, dan eventueel bijtekenen". Dit is niet het eerste jaar waarin hij dat heeft geroepen. Dus ja, ik ga gerust met je mee dat er een stopplan lag, maar ik geloof gerust ook de interviews waaruit blijkt dat de keuze voor dat plan nog niet gemaakt was.

Again, je kunt best een Plan A en een Plan B hebben, zonder zeker te weten welke het gaat worden.
Daar kan je best gelijk in hebben hoor. Dat is op zich zeker logisch. Gevoelsmatig voor mijzelf heb ik toch iets van dat hij er in dit geval eigenlijk voornamelijk een Exit strategie op na hield. We zullen het waarschijnlijk nooit weten ;)
 
Als Rossi besluit om te stoppen, zal er echt geen dorna of yamaha zijn om hem te dwingen nog een seizoentje rond te karren. Daar is dit ook de sport niet voor.
Daarnaast is hij ook gewoon een liefhebber, motoren zijn z'n leven. Weet niet of het allemaal zo georkestreerd was als je beschrijft. En ik sluit niet uit dat Morbidelli en Vale volgend jaar het fabrieksteam naar huis rijden.
ik denk dat je je daarin knap vergist.. Rossi is een "merk" wat voor alledrie de partijen een hele grote zak geld betekent. Dwingen kunnen ze hem uiteraard niet. Maar vergeet niet hoe belangrijk marketing in dit geval is. Juist bij een afscheid van een icoon.
 
ik denk dat je je daarin knap vergist.. Rossi is een "merk" wat voor alledrie de partijen een hele grote zak geld betekent. Dwingen kunnen ze hem uiteraard niet. Maar vergeet niet hoe belangrijk marketing in dit geval is. Juist bij een afscheid van een icoon.
Er wordt er maar eentje wijzer van de drie en dat is Rossi zelf ......publiek (supporters) blijft echt niet weg als hij stopt dus echt geen strop voor Dorna , de grote trailers die hij daar neer laat zetten met shirts en caps etc. wordt Dorna niks wijzer van , alleen de organisatie (circuit) waar hij dik voor moet betalen en trailers leeg verkoopt , Petronas zal best wel een aardig salaris betalen voor hem , en die hebben wel een afspraak dat de kleding etc. waar het logo van hun op staat dat daar voor betaald moet worden ....dat was dus ook o.a. de reden dat het ondertekenen (kleine lettertjes) wat vertraging opliep.
 
  • Leuk
Waarderingen: Qken
Daar kan je best gelijk in hebben hoor. Dat is op zich zeker logisch. Gevoelsmatig voor mijzelf heb ik toch iets van dat hij er in dit geval eigenlijk voornamelijk een Exit strategie op na hield. We zullen het waarschijnlijk nooit weten ;)
Er komen vast vijfentwintig biografieën uit. :+
 
The Biggest One Kalender – KiesJeKalender

LINKS-2.jpg
Bedankt voor de tip 👍 ,onder de kerstboom 😀
 

Bijlagen

  • F950528E-F4B1-4F76-A6FA-15E6452E5147.jpeg
    F950528E-F4B1-4F76-A6FA-15E6452E5147.jpeg
    733,8 KB · Weergaven: 5
Petronas zal best wel een aardig salaris betalen voor hem , en die hebben wel een afspraak dat de kleding etc. waar het logo van hun op staat dat daar voor betaald moet worden ....dat was dus ook o.a. de reden dat het ondertekenen (kleine lettertjes) wat vertraging opliep.

Mag ik vragen wat je hier mee bedoelt?
SRT is het team waarvoor hij uitkomt, dan hoeft VR toch niet voor de logo's van SRT te betalen op zijn (VR's) kleding?!
Ik begrijp hem even niet namelijk (kan zijn dat ik het verkeerd leest)
 
Mag ik vragen wat je hier mee bedoelt?
SRT is het team waarvoor hij uitkomt, dan hoeft VR toch niet voor de logo's van SRT te betalen op zijn (VR's) kleding?!
Ik begrijp hem even niet namelijk (kan zijn dat ik het verkeerd leest)
VR zijn inkomen komt voor een niet onbelangrijk deel uit de merchandise. Daar is hij meer dan handig in, ik weet niet precies hoe het zit maar van een aantal coureurs levert elk verkocht petje geld op voor Rossi. Dus ook van andere coureurs dan hijzelf. SRT heeft dat niet op zijn beloop willen laten. En dat is wel verstandig denk ik. :P
 
VR zijn inkomen komt voor een niet onbelangrijk deel uit de merchandise. Daar is hij meer dan handig in, ik weet niet precies hoe het zit maar van een aantal coureurs levert elk verkocht petje geld op voor Rossi. Dus ook van andere coureurs dan hijzelf. SRT heeft dat niet op zijn beloop willen laten. En dat is wel verstandig denk ik. :P
Dat stukje begrijp ik wel, zoals bv alle VR academy mannen, en Sky team.
 
Laatst bewerkt:
Ach ik wou dat ik zo'n trutbootje kon betalen...dan gaf ik het lekker aan wat anders uit :P
Wat mot je nou met een boot?.. dr is geen flikker aan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan