Valentino Rossi deel 20 - 40 jaar feest

Rossi wint tijdens de komende 100 pagina's...


  • Totaal aantal stemmers
    169
Assen 2007 kwam het eerste in me op. Maar Laguna Seca 2008 en Catalunya 2009 staan ook hoog in mijn lijstje. En verder: hashtag, wasda' ?

Ik vind de periode dat hij Biaggi en Gibernau alle hoeken van de baan liet zien toch nog wat gaver. Eind 2tact / begin 4 tact. Die 2 waren volgens mij met regelmaat de wanhoop nabij.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind de periode dat hij Biaggi en Gibernau alle hoeken van de baan liet zien toch nog wat gaver. Die 2 waren volgens mij met regelmaat de wanhoop nabij.
Dat nou niet bepaald mijn mening. Door die streken ben ik het een flauw ventje gaan vinden, die niet altijd even eerlijk wedstrijden won. Oké, het grote publiek zag het door de vingers. Vale was mateloos populair. Voor mij scoorde hij aanzien met hoe hij fair de 125 en 250 titel pakte.
 
Dat nou niet bepaald mijn mening. Door die streken ben ik het een flauw ventje gaan vinden, die niet altijd even eerlijk wedstrijden won. Oké, het grote publiek zag het door de vingers. Vale was mateloos populair. Voor mij scoorde hij aanzien met hoe hij fair de 125 en 250 titel pakte.
Kees helemaal mee eens , zelfs diegene waar jij vaak kwam vind dat zelfs , Pa nog erger en precies wat jij nou omschrijft ....maar toen kon hij ook waanzinnig goed sturen .
 
Misschien Henk van de Lagemaat eens vragen wat hij van Rossi vond in 250ccO-)
Van de Lagemaat had een wildcard en meneer Rossi vond dat ie tijdens de trainingen in de weg reed en trapte maar ff een gat in de kuip van Henk. Wat een leuk ventje....

Ik ben het met Gerrit eens, als ie de laatste x zwaait dit is dat een mooi moment. :W:+
 
Haters is wellicht wat overdreven. Maar ik ga hem niet missen denk ik. Geniale carriere gehad maar komt gewoon niet meer mee helaas.... Denk dat zijn MotoGP collega's hem ook niet echt meer als concurent beschouwen. Als hij nog een jaartje in zijn eigen team wil rijden heb ik daar overigens totaal geen moeite mee, zou wel een stunt zijn :t Al gaat het niet opschieten lijkt me.
 
Bij Mafcrash in het topic is het opvallend stil, ook geen goed teken......
Rossi ga ik wel missen maar ach die gaat gewoon verder als teammanager, dus echt missen is er niet bij.
 
Wat Rossi heeft neergezet pakken ze hem natuurlijk nooit meer af. Denk dat iedere MotoGP liefhebber wel van zijn gevechten genoten heeft. Ging misschien niet atijd netjes, maar echte winnaars hebben nou eenmaal een ongekende drive. Anders was hij ook al lang gestopt. Zoals in iedere sport gaan er helden en staan er weer nieuwe op. Denk dat Quartararo die status ook wel zou kunnen krijgen bij Yamaha. Positieve uitstraling en ook wel een gave rijstijl.
 
Waarom zitten er allemaal Rossi haters naysayers in dit topic? Ik ga toch ook niet zeiken in het Hyosung topic dat ik Hyosung niets aan vind...? 8)7 *D:9
Schijnbaar geeft ze dat meer voldoening dan tijd/energie steken in iets of iemand waar ze positief over zijn of achter staan.
In de psychologie zullen ze er vast een term en behandeling voor hebben. Een variant van "narcisme" of iets dergelijks.

Bezoek maar eens een voetbalwedstrijd. Er zitten er tussen die meer bezig zijn met schelden op de tegenstander dan het aanmoedigen van het team waarvoor ze komen. In de motorsport kun je dat nog "wagen" in het vak van de tegenstander... bij voetbal hoef je dat niet te proberen.
 
Laatst bewerkt:
Ik zie in hem alleen een coureur, geloof niet dat hij daar het type voor is , ook zie ik in hem ook geen zaken man , hij moet gewoon een functie gaan bekleden die Wilco had met Lorenzo.
Ik denk wel dat hij een goede teammanager zou zijn, een zakenman is hij zeker. Denk zelf een harde zakenman die niet altijd mooi binnen de lijntjes kleurt, een beetje zoals in zijn beste jaren er soms durft over te gaan om zijn doel te bereiken.
 
Schijnbaar geeft ze dat meer voldoening dan tijd/energie steken in iets of iemand waar ze positief over zijn of achter staan.
In de psychologie zullen ze er vast een term en behandeling voor hebben. Een variant van "narcisme" of iets dergelijks.

Bezoek maar eens een voetbalwedstrijd. Er zitten er tussen die meer bezig zijn met schelden op de tegenstander dan het aanmoedigen van het team waarvoor ze komen. In de motorsport kun je dat nog "wagen" in het vak van de tegenstander... bij voetbal hoef je dat niet te proberen.
Dat weet ik zomaar niet wat je daar zegt. Er is een tijd geweest dat je niet met een 93 petje in het gele vak moest gaan zitten. Er waren er die begonnen juichen als er iemand bepaald viel.:N
 
Toch typerend hoe een positieve oproep over Rossi's mooiste races hier wederom binnen een paar posts uitmondt in negativiteit. Het azijn is weer in de aanbieding blijkbaar. En ja nu zal ik wel weer die zeikerd zijn die zeikt over het zeiken, nou prima :t

1623996669389.png
 
Laatst bewerkt:
 
Terug
Bovenaan Onderaan