Valentino Rossi deel 20 - 40 jaar feest

Rossi wint tijdens de komende 100 pagina's...


  • Totaal aantal stemmers
    169
Hé Kees heb je dat filmpje nog van die fijne wheelies van Suter op Spa??
Post hem hier dan even.
 
IMG-20210714-WA0002.jpg
 


Mooi zo,sponsor deal klaar,Rossi's 10e titel welke die eigenlijk al in 2015 had moeten hebben.
En het wordt dit weekend mooi motor weer,hoe mooi kan het leven zijn🥳
Nu weer de azijnpissers laten neerdalen op dit nieuws👍
 


Mooi zo,sponsor deal klaar,Rossi's 10e titel welke die eigenlijk al in 2015 had moeten hebben.
En het wordt dit weekend mooi motor weer,hoe mooi kan het leven zijn🥳
Nu weer de azijnpissers laten neerdalen op dit nieuws👍
Tja die ouwe italiaan heeft gewoon het geluk aan zijn kont hangen, al 25 jaar ..............O-)




Oe ben nu ff weg hierzo :+
 
Dat zou wel heel raar zijn denk ik... In die zin dat hij een MotoGP team te managen heeft lijkt me, al zal daar wel een mannetje voor gezocht worden. Dat managen lukt sowieso niet als hij zelf nog op de yamaha MotoGP brommer moet rijden, en als hij superbikes gaat rijden is hij een heel jaar lang elk weekend op een andere plek op de aardkloot. Zou echt gekkenwerk zijn en dan schiet dat managen al helemaal niet op aangezien er vast en zeker dubbele weekenden zijn.
 
Dat zou wel heel raar zijn denk ik... In die zin dat hij een MotoGP team te managen heeft lijkt me, al zal daar wel een mannetje voor gezocht worden. Dat managen lukt sowieso niet als hij zelf nog op de yamaha MotoGP brommer moet rijden, en als hij superbikes gaat rijden is hij een heel jaar lang elk weekend op een andere plek op de aardkloot. Zou echt gekkenwerk zijn en dan schiet dat managen al helemaal niet op aangezien er vast en zeker dubbele weekenden zijn.
Heeft hij wel ambities om te managen? :)
 
Heeft hij wel ambities om te managen? :)
Daar ga ik even van uit, maar weet ik natuurlijk niet nee.... Laat ik het zo zeggen, wat moet je met een geldverslindend MotoGP team als je niet wil managen.

Als je je opgebouwde fortuin kwijt wil zonder te managen kun je het best iets in de auto/motorsport gaan doen. Is het zo weg.
 
Daar ga ik even van uit, maar weet ik natuurlijk niet nee.... Laat ik het zo zeggen, wat moet je met een geldverslindend MotoGP team als je niet wil managen.
Ik had al vanaf het begin het idee dat alleen de naam gegeven is. Niet de persoon er achter.
Marketingtechnisch erg interessant om de geldstroom te openen.
Dit kan natuurlijk nog veranderen in de toekomst.
Als je je opgebouwde fortuin kwijt wil zonder te managen kun je het best iets in de auto/motorsport gaan doen. Is het zo weg.
_O- :Y
 

Nog wat geruchten over komend seizoen.... Zou toch wel benieuwd zijn hoe dat gaat.
Haha, zo krijg je je website ook in de zomerstop wel gevuld...

Het pensioenplan van Vale is zo helder als het zijn kan. Na de MotoGP is hij teambaas, en in die rol zo nu en dan redelijk betrokken bij het team, zonder daadwerkelijk het day-to-day management te doen. Eigenlijk op dezelfde manier als dat nu de VR46 teams gerund zijn in Moto3 en Moto2. En als coureur wil hij actief blijven in de rally en endurance op vier wielen: een héél toffe hobby, lijkt mij, waar hij al lang aan doet in de wintermaanden. World Superbikes of iets anders op twee wielen dat een vol seizoen aan aandacht vereist? Volkomen uitgesloten.
 
Lijkt mij inderdaad ook vooral een hele domme keuze om nog superbikes te willen rijden. Alsof hij daar wel opeens meekan met de snelsten... De organisator van het kampioenschap zou het trouwens maar wat graag willen lijkt me. Media aandacht gegarandeerd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan