Valentino Rossi deel 20 - 40 jaar feest

Rossi wint tijdens de komende 100 pagina's...


  • Totaal aantal stemmers
    169
Tja je moet wat als je bij de Mgp niet meer welkom ben,dan maar een kermis attractie worden:+
1627592328742.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Zo
Nu is het wel weer genoeg geweest
Om de clown uit te hangen hier.
Die man moet ook om zijn pensioen denken hoor 🙃
Met een bankrekening van rond de 130 miljo hoeft dat echt niet,daarmee kan hij de rest van
z,n leven in luxe de clown uithangen en iedereen uitlachen incl die soepjurken met theedoek op hun kanarie :Y
 
Ben bang dat hij zich onder druk heeft laten zetten , we doen het alleen als je zelf ook nog even actief blijft in de MotoGP .
Dat was ook het eerste wat ik dacht en hier gepost heb bij de deal maanden geleden. :Y
Als het zo zou zijn dan hebben ze de mensen er toch langzaam aan laten wennen.
En Yamaha wilde Rossi marketing technisch nog wel voor het leven.
Dit gooit daar even roet in het eten. O-)
 
Met die arabieren moet je niet gaan zitten kloten, ook ene Rossi niet.
 
Dat ie wil blijven racen is evident, dat doet ie schijnbaar nog steeds heel erg graag. Maar met 130 mln vermogen en een groot netwerk van mensen en bedrijven, kun je toch doen en laten wat je wil, ook in de motorsport. Waarom dit ? Waarom als een speeltje/cadeautje van een of andere Arabier aan een competitie meedoen waar je eigenlijk niet meer in mee kan :?.
Er zal vast ooit nog eens een goede biografie van hem verschijnen (levert geld op). Daar zal het dan wel in staan....
 
130 miljoen is niet mis inderdaad. Maar ik denk dat die meneer uit Saoedi Arabië daar niet van met z'n ogen knippert. Die tikt in de deal van 5 jaar tientallen miljoenen af denk ik. Dus dan mag hij vast ook wat bepalen. En Rossi gaat die tientallen miljoenen echt niet zelf kunnen ophoesten. Ik snap alleen nooit dat dat niet op voorhand duidelijk was... zal aan mij liggen en misschien ook aan de manier van zaken doen bij dit soort deals
 
130 miljoen is niet mis inderdaad. Maar ik denk dat die meneer uit Saoedi Arabië daar niet van met z'n ogen knippert. Die tikt in de deal van 5 jaar tientallen miljoenen af denk ik. Dus dan mag hij vast ook wat bepalen. En Rossi gaat die tientallen miljoenen echt niet zelf kunnen ophoesten. Ik snap alleen nooit dat dat niet op voorhand duidelijk was... zal aan mij liggen en misschien ook aan de manier van zaken doen bij dit soort deals
Schei toch uit. Rossi gaat door zolang hij er lol in heeft. Die gaat echt niet tegen z'n zin nog een jaartje als fulltime topsporter aan de bak. En hij heeft het blijkbaar voor het uitkiezen. Voor het gewone publiek is motogp nog steeds Valentino Rossi he...
 
Denk dat ie op de huidige Ducati nog wel een paar tienden sneller rond kan dan op de Yamaha van nu. Ik denk dat het gebeuren gaat ook...
 
Denk dat ie op de huidige Ducati nog wel een paar tienden sneller rond kan dan op de Yamaha van nu. Ik denk dat het gebeuren gaat ook...
Hmm,z,n vorige uitje op een Duc was anders ook geen succes,het ligt gewoon niet aan de motor
maar aan Rossi zelf,ik heb respect voor wat hij allemaal heeft bereikt maar er zijn nu gewoon
coureurs die sneller dan hem zijn.
 
Hmm,z,n vorige uitje op een Duc was anders ook geen succes,het ligt gewoon niet aan de motor
maar aan Rossi zelf,ik heb respect voor wat hij allemaal heeft bereikt maar er zijn nu gewoon
coureurs die sneller dan hem zijn.
De Duc is nu wel een stuk vriendelijker.
Al leek Dovi ook ineens ingehaald door drie rijders op hetzelfde merk. :')
 
Terug
Bovenaan Onderaan