Valentino Rossi deel 20 - 40 jaar feest

Rossi wint tijdens de komende 100 pagina's...


  • Totaal aantal stemmers
    169
Ik vind eigenlijk de 2de plaats in het kampioenschap van Morbidelli en de eerste van Bagnaia meer tot de verbeelding spreken.
Screenshot_20230409_154411_Chrome.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: NR34
Ik denk dat het niet de laatste x is dit jaar dat we Bezzecchi een gp zien winnen.
Ik kon eerst moeilijk geloven dat die jongen echt zo bescheiden is, en hij zich niet voor kon stellen dat hij een gp zou winnen.
Ik dacht nl dat het vorig jaar al een x zou gebeuren. Ik denk je weet toch zelf wel dat je er dicht tegen aan zit?!
Maar na zijn reactie op het gesigneerde Messi shirt geloof ik dat het een bescheiden jongen is, en bijzonder dat hij zelf nog niet snapt hoe makkelijk hij op die Ducati rijdt.:}
 
 
Leuk hoor maar Rossi zen team rijd met Ducati en Yamaha presteert waardeloos ik weet niet wat hij er mee wil bereiken
 
Twee overwinningen in de GT-klasse, tweede in het kampioenschap; het talent van deze man is en blijft onmiskenbaar. Niet alleen achter het stuur, maar ook in de setup er omheen. Het is niet zo moeilijk om van kampioenschap te wisselen, maar om ook in de auto's succesvol te zijn: genoeg andere coureurs hebben het geprobeerd, en hielden het na een spreekwoordelijk weekendje weer voor gezien.
 
Het ie redelijk uit de beginjaren, maar van welk jaar is mijn petje?
IMG_2092.jpeg
IMG_2091.jpeg
 
Nog niet zo lang geleden van iemand gekregen omdat Rossi gestopt was. Dan ben je echt fan 🤣
Vintage rulezzzzz. Rossi ook. Zelfs na het bevindingen van zijn actieve racecarrière 👍🏻
 
Nog niet zo lang geleden van iemand gekregen omdat Rossi gestopt was. Dan ben je echt fan 🤣
Vintage rulezzzzz. Rossi ook. Zelfs na het bevindingen van zijn actieve racecarrière 👍🏻
Vintage is juist leuk inderdaad :t
Heb genoeg petjes en op 2 na (te lang op de hoedenplank gehad en helemaal verkleurd) zijn ze nog in prima conditie omdat ik er zuinig op ben. Heb nog een 2006 Fernando Alonso petje uit zijn Renault F1 Mild Seven tijd. Die heb ik nu weer elke F1 race op :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan