Valentino Rossi deel 20 - 40 jaar feest

Rossi wint tijdens de komende 100 pagina's...


  • Totaal aantal stemmers
    169
Teleurstellende race van Vale. Ik hoop niet dat dit een trend wordt. Wat heeft het voor hem voor zin om 2020 nog te rijden? Marquez gaat dat kampioenschap ook gewoon pakken en zelfs een podium is voor Rossi op dit moment wishful thinking...
Daar gaan we weer.....dus iedereen die minder is dan Mafkees kan wel stoppen in 2020, wordt erg saai dan de MOTOGP......
 
Daar gaan we weer.....dus iedereen die minder is dan Mafkees kan wel stoppen in 2020, wordt erg saai dan de MOTOGP......
Tenzij je de strijd om de 2e plaats net zo spannend vindt als de strijd om de overwinning is dit gewoon waar. Doohan tijdperk, anyone? Betekent niet dat ik niet blijf kijken, en Marquez is ook wel weer fascinerend om naar te kijken met zijn buitenaardse motorbeheersing, maar verder is het gewoon echt saai, de overwinningen van Dovi en Rins daargelaten.
 
Wow wow wow, marquez wint weer een race oppermachtig en het is weer zover hoor 😂
Hij wint nog lang niet elke race, heeft nog regelmatig strijd en is zeker niet oppermachtig.. hij is wel verschrikkelijk stabiel.
 
Valt me nog mee zo op de maandag.

Maar 1 "Rossi kan beter stoppen" comment.

De rest nog weekend aan het vieren?
Ach,is net zoiets als dat Marquez onverslaanbaar is maar met de " nuttige" informatie erbij dat ie een zeikerd is.😇
Alsof andere mensen daar zelf geen mening over kunnen hebben of vormen 🤔,moet dat er altijd even bij gezegd worden 🤗
 
Teleurstellende race van Vale. Ik hoop niet dat dit een trend wordt. Wat heeft het voor hem voor zin om 2020 nog te rijden? Marquez gaat dat kampioenschap ook gewoon pakken en zelfs een podium is voor Rossi op dit moment wishful thinking...
Ik moet nog maar zien of MM 2020 ook binnen hengelt.... :]
 
Klopt. Maar gaat nog lang duren denk ik. Marquez steekt er op dit moment met kop en schouders boven uit. En wat daarna komt ligt eigenlijk wel redelijk dicht bij elkaar.
 
Ach ...Marquez gaat het zelf spannend maken door over te stappen naar KTM bijvoorbeeld. Maaaar.... dat gaat hij pas doen als hij meer WK titels heeft dan opa Rossi. Dus nog effe geduld. Duurt nog een paar jaar.


:+
 

Op naar een nieuwe crewchief! Zou dit het verschil maken?
Gaat niet helpen, zal misschien denken dat hij zo nog een keer kan winnen.:?
Moet gewoon accepteren dat er meerdere snellere rijders zijn.
Hij moet van mij niet stoppen maar ik zou wel eens een wissel met Quatraro willen zien. Benieuwd wat die op een full factory kan.
 
Nope,het is ook niet de crewchief waar het aan ligt,andere zijn gewoon sneller,nog niemand heeft het ooit voor
elkaar gekregen om in de motorsport tot op relatief hoge leeftijd nog wereldkampioen te worden,het is gewoon een vaststaand
feit dat jongere gasten op een gegeven ogenblik sneller zijn.
Nou doet Rossi het nog niet verkeerd, binnen de eerste 10 eindigen is voor zo,n oudje ook een prima prestatie.
Eigenlijk is de enigste coureur die constant beter presteert MM.
 
Laatst bewerkt:
Gaat niet helpen, zal misschien denken dat hij zo nog een keer kan winnen.:?
Moet gewoon accepteren dat er meerdere snellere rijders zijn.
Hij moet van mij niet stoppen maar ik zou wel eens een wissel met Quatraro willen zien. Benieuwd wat die op een full factory kan.
Dan moet je wachten tot na Valencia....Quatararo krijgt volgend seizoen een gelijkwaardige motor als de twee mannen van het YFT.
 
Bedoel je dan zoals Morbidelli nu heeft? Moet hij dan wachten op de updates?

Fabio en Morbidelli krijgen pas na 3-4 wedstrijden de updates die de fabrieksteam krijgt.
volgend jaar krijg Fabio gewoon een spec A motor met meer motorblokken waardoor ze meer toeren kunnen gaan maken.
 
500 toeren erbij en dan rijd ie Marquez om zijn oren???Degene die Marquez wil verslaan moet nog geboren worden,sjonge jonge staat geen maat op die man.
Ik ben wel benieuwd wat MM op een andere motor zou doen.
Of zou ook hij dan ineens een Zarcootje doen. :+

En er zijn wel combinaties die het MM moeilijk zouden kunnen maken.

Misschien zijn er zelfs rijders te vroeg met pensioen gegaan en gaan vissen. :+
Eigenlijk heeft elk tijdperk wel een rijder-motor die er met kop en schouders bovenuit steekt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan