Valentino Rossi deel 20 - 40 jaar feest

Rossi wint tijdens de komende 100 pagina's...


  • Totaal aantal stemmers
    169
Ik vertrouw het zaakje niet,lijkt wel doorgestoken kaart dit. Rossi ineens zo langzaam🤔

Hij reed de wedstrijd gemiddels op vrijwel exact hetzelfde tempo als vorig jaar... de rest is gewoon sneller geworden, dat is hem niet gelukt.
Ja allemaal mooi maar het blijft een feit dat Rossi die vroeger regelmatig wedstrijden won dat de laatste jaren niet
meer voor elkaar krijgt en de laatste tijd zelfs niet meer bij de top 3 weet te eindigen,nou kan je daar de motor of banden de schuld van geven,
maar als je ziet dat Q met een mindere motor wel MM bij kan houden dan ligt toch echt de oorzaak voor een deel bij de persoon zelf.
Nog even en Q is Rossi voorbij in punten,V is dat al een poosje.En als ze te zwaar zijn zit er maar 2 dingen op of naar de weight watchers of stoppen.

kan een deel van het probleem ook niet liggen in het feit dat de fabrieksrijders een prototype ontwikkelen en daarmee fouten maken en de kantenteams op een fiets rijden waarvan op elk circuit al data voorhanden is, het ene jaar zal de ontwikkeling wat voorspoediger lopen dan de andere, de laatste jaren loopt het voor geen kanten, niet alleen bij Rossi wil het niet lukken, tot half dit seizoen bakte Vinalez er ook niets van.. en dan nog het verschil per coureur qua gewicht en rijstijl, alles moet kloppen :/
 
Data zegt weinig,iedere dag zijn de omstandigheden verschillend,daarom heb je ook de vrije trainingen,Q rijd zelfs voor
het eerst op sommige circuits en zeker voor het eerst met een 1000 en rijd alsnog met de top mee dusssssssssss.
 
Ja allemaal mooi maar het blijft een feit dat Rossi die vroeger regelmatig wedstrijden won dat de laatste jaren niet
meer voor elkaar krijgt en de laatste tijd zelfs niet meer bij de top 3 weet te eindigen,nou kan je daar de motor of banden de schuld van geven,
maar als je ziet dat Q met een mindere motor wel MM bij kan houden dan ligt toch echt de oorzaak voor een deel bij de persoon zelf.
Nog even en Q is Rossi voorbij in punten,V is dat al een poosje.En als ze te zwaar zijn zit er maar 2 dingen op of naar de weight watchers of stoppen.
Je doet net of je er heel veel verstand van hebt,je komt me een beetje over als een blaaskaak achter een toetsenbord!!?
 
Data zegt weinig,iedere dag zijn de omstandigheden verschillend,daarom heb je ook de vrije trainingen,Q rijd zelfs voor
het eerst op sommige circuits en zeker voor het eerst met een 1000 en rijd alsnog met de top mee dusssssssssss.

Toch zagen we het bij Zarco ook, fabrieksteam lukt het niet en hij rijd op zijn klantenfiets vooraan.... bij Rossi zou je het nog op leeftijd kunnen gooien, maar Vinales had met het talent en overmacht wat hij in het begin liet zien de kampioenschappen aan elkaar moeten rijgen... is ook iets anders gelopen.
 
Toch zagen we het bij Zarco ook, fabrieksteam lukt het niet en hij rijd op zijn klantenfiets vooraan.... bij Rossi zou je het nog op leeftijd kunnen gooien, maar Vinales had met het talent en overmacht wat hij in het begin liet zien de kampioenschappen aan elkaar moeten rijgen... is ook iets anders gelopen.
Ja maar hij heeft wel Assen gewonnen dit jaar,Rossi nada dit en afgelopen jaren.
 
Mooie uitschieter, maar een fabrieksrijder moet meedoen voor de titel, zowel hij als Rossi presteren ver onder de maat.
Ja alleen presteert V beter momenteel,staat ook hoger in punten,als ik Yamaha was zou ik tegen Rossi zeggen het is mooi geweest maar
we willen Q en V en voor jou hebben we nog een plekje bij het satelliet team of als testrijder kan je daar je laatste dagen als coureur slijten.
Je moet als fabriek voorruit blijven kijken niet achteruit.
 
Ja alleen presteert V beter momenteel,staat ook hoger in punten,als ik Yamaha was zou ik tegen Rossi zeggen het is mooi geweest maar
we willen Q en V en voor jou hebben we nog een plekje bij het satelliet team of als testrijder kan je daar je laatste dagen als coureur slijten.
Je moet als fabriek voorruit blijven kijken niet achteruit.

Als ik Rossi zo inschat zal hij die beslissing zelf wel maken, niemand heeft zoveel kritiek op Rossi als dat hij dat zelf heeft. "Momenteel" is niet structureel, ook Vinales kan niet ontzien worden als het gaat om plaatsmaken voor nieuw talent, hij heeft zijn kans nu ook wel gehad en niet benut. Rossi geniet nog populariteit en aantrekkingskracht voor sponsoren/kopers die voor een team/fabrikant belangrijk kunnen zijn, natuurlijk word dat ook steeds minder, maar dat is aan Yamaha om te bepalen, daar hebben wij toch geen zicht op.

Of er betere rijders beschikbaar zijn voor Yamaha is ook maar de vraag.
 
Ieder fabrieksteam behalve Honda zit een beetje met de handen in het haar. Ze proberen van alles om een kampioensfiets neer te zetten,maar dat is bijna onmogelijk met de prestaties wat MM neerzet.
Toch zou ook Honda met de handen in het haar moeten zitten. Marquez kan fantastisch sturen, maar stel dat hij zijn heup had gebroken met die highsider in FP1, dan was het feest voor HRC voorbij geweest.

Nakagami, Crutchlow, en zeker Lorenzo hebben alle drie problemen om de Honda te temmen.
 
Toch zou ook Honda met de handen in het haar moeten zitten. Marquez kan fantastisch sturen, maar stel dat hij zijn heup had gebroken met die highsider in FP1, dan was het feest voor HRC voorbij geweest.

Nakagami, Crutchlow, en zeker Lorenzo hebben alle drie problemen om de Honda te temmen.
Dat geeft Lorenzo ook aan: Lorenzo: "Honda debe hacer cambios para que no solo un piloto gane carreras"
Zou toch mooi zijn als VR en JL weer mee kunnen doen voor overwinningen.
 
Ach talent genoeg in de moto2 en 3 om uit te kiezen,vraag is alleen of die ook op een 1000 wat kunnen presteren,er zijn al
en aantal jonge rijders overgestapt uit de andere klassen maar tot nu toe maar weinig die echt wat laten zien zoals Q.
Als ze bij Honda slim zijn doen ze Q een wereldaanbod,kan Lorenzo weer terug naar Ducati.
 
Q moet bij Yamaha blijven, daar lijkt een goed huwelijk :Y Yamaha moet zich nog wel verbeteren, als ze Q willen behouden.
 
En ik meende dat Japanse fabrikanten het liefste de constructeurstitel winnen. 8)7
Daarom bevind Lorenzo zich op glad ijs,hij zal toch niet veel langer zo moeten presteren,Puig kijkt al niet vrolijk
meer als het woord Lorenzo valt.B|,nog even en dan gaat hij een Pedrosaatje doen met Lorenzo.
Al maakt het voor de constructeurs titel niet uit Honda staat mijlen voor dankzij MM.
 
Laatst bewerkt:
Puig kijkt nooit vrolijk.....
Gisteren kon hij anders toch een glimlachje tevoorschijn toveren:Y
marc-marquez_5708b8c.jpg
 
Toch zou ook Honda met de handen in het haar moeten zitten. Marquez kan fantastisch sturen, maar stel dat hij zijn heup had gebroken met die highsider in FP1, dan was het feest voor HRC voorbij geweest.
Ik zou het fantastisch gevonden hebben als Marquez z'n heup gebroken had, en aan z'n voorsprong qua punten nog steeds genoeg had gehad om in Valencia als kreupele met een handjevol punten alsnog de titel te winnen. _O- Immers, van de 125 punten had Dovi er nog steeds een krappe 100 nodig om alsnog kampioen te worden, en 100 punten pakken in vijf wedstrijden is 'm zeker niet zomaar gegeven.
 
Ik zou het fantastisch gevonden hebben als Marquez z'n heup gebroken had, en aan z'n voorsprong qua punten nog steeds genoeg had gehad om in Valencia als kreupele met een handjevol punten alsnog de titel te winnen. _O- Immers, van de 125 punten had Dovi er nog steeds een krappe 100 nodig om alsnog kampioen te worden, en 100 punten pakken in vijf wedstrijden is 'm zeker niet zomaar gegeven.
Dat zou wat zijn inderdaad, als 'ie met z'n zere heup wat wedstrijden aan de kant staat en gewoon nog even kampioen zou worden. :P
Er is ook nogal wat kritiek vanuit het paddock op de uitbreiding van de kalender naar 20 (en mogelijk zelfs 22?) races, en ik zat mij eerder te bedenken dat het in die zin ook best tof zou kunnen zijn om coureurs te verplichten om twee races over te slaan en ze zelf mogen kiezen welke dat dan zijn. Ben benieuwd wie welke GP dan zou overslaan. Zomaar wat hersenspinsels die opkwamen in de file, je moet toch wat. _O-
 
  • Haha
Waarderingen: Joep
Ik zou het fantastisch gevonden hebben als Marquez z'n heup gebroken had, en aan z'n voorsprong qua punten nog steeds genoeg had gehad om in Valencia als kreupele met een handjevol punten alsnog de titel te winnen. _O- Immers, van de 125 punten had Dovi er nog steeds een krappe 100 nodig om alsnog kampioen te worden, en 100 punten pakken in vijf wedstrijden is 'm zeker niet zomaar gegeven.
Ik weet niet wat voor mens jij ben maar iemand letsel toewensen dan ben je er toch wel 1 van het misselijke soort.:r
 
Terug
Bovenaan Onderaan