Valentino Rossi deel 20 - 40 jaar feest

Rossi wint tijdens de komende 100 pagina's...


  • Totaal aantal stemmers
    169
Glibbernau hadden we het toen over. _O-
Doohan had even een paar jaar later geboren moeten worden.
Dat was misschien goed voor de actie geweest.
Max Biaggi was ook geen koekbakker. ;)
Gibernau stond mentaal niet sterk in zijn schoenen,wilde vooral vriendjes met Rossi zijn.
Biaggi was het eerste seizoen goed maar na de switch op Yamaha veel minder. Zeurde teveel van "ik wil een fabrieksfiets, ik wil een honda ..." Heeft natuurlijk wel de pech gehad dat yamaha in begin van het motogp tijdperk zijn huiswerk helemaal niet had gedaan.
 
Gibernau stond mentaal niet sterk in zijn schoenen,wilde vooral vriendjes met Rossi zijn.
Biaggi was het eerste seizoen goed maar na de switch op Yamaha veel minder. Zeurde teveel van "ik wil een fabrieksfiets, ik wil een honda ..." Heeft natuurlijk wel de pech gehad dat yamaha in begin van het motogp tijdperk zijn huiswerk helemaal niet had gedaan.
Yamaha was inderdaad niet de ideale fiets toen. Tot een andere rijder tegelijk met Furusawa werd aangesteld. :Y

Furusawa.jpg
 
Herinner me nog een race in zuid Afrika, Welkom.. waar zomaar iemand even de eerste race op de m1 won.
Neh, die man die daar op reed die kon zich niet aan passen, kan de fiets niet afstellen etc.

Is gewoon heel vaak met heel veel geluk kampioen geworden :P
 
Herinner me nog een race in zuid Afrika, Welkom.. waar zomaar iemand even de eerste race op de m1 won.
Neh, die man die daar op reed die kon zich niet aan passen, kan de fiets niet afstellen etc.

Is gewoon heel vaak met heel veel geluk kampioen geworden :P
Rijden kon hij, het zat hem in die jaren ook wel mee.
 
Tuurlijk, de honda is terug superieur.O-)
Ik schat de eerste wereldtitel van Rossi op yamaha veel hoger in den de 2 titels ervoor.
Met MM erop wel. MM heeft wel het geluk gehad dat hij niet serieus geblesseerd is geweest (alhoewel zijn schouder best wel stuk was), ondanks zijn vele chrashes. Ook een paar keer het geluk gehad, dat andere zichzelf het moeilijk maakten.
 
Denk dat ie op Suzuki ook wereldkampioen wordt. Heb het idee dat hij nooit bij Honda weg gaat.
Ik dacht ook altijd de Suzuki maar heb mn mening bijgesteld, op een ktm zou het hem wel eens kunnen lukken ! Misschien nog niet nu meteen maar wel als ze nog een stapje zetten..
Is ook meteen het enige merk waar hij ooit naar over zou kunnen stappen denk ik, al verwacht ik ook dat hij bij Honda blijft zolang die wk word.

De Honda is de fiets voor hem en speciaal afgestemd op hem, wat er ook gezegd word over de Honda.
Dat de rest er niet hard mee gaat zegt natuurlijk wel iets, daardoor ga ik me wel eens afvragen wat MM zou doen op een stuurfiets als de soes oid.
 
Is dat belangrijk dan,de prestaties zijn er niet minder om,kan mij nog zoiets herinneren van ene Rossi op Ducati
wat ook geen succes was.Vergelijken is sowieso moeilijk vanwege de overgang van 2 takt naar 4 takt.

O ja, idd. Rossi is WK geweest in de koningsklasse met Honda op een 2-takt en een 4-takt en met een Yamaha 4-takt :}
 

Zo! Einde discussie. :+
 

Zo! Einde discussie. :+
Zo een italiaanse krant, italiaanse mede coureurs_O-8)7
 
Terug gegrepen naar het oude materiaal van begin van het seizoen. Die kwalificatie is nog niet zo heel belangrijk,als hij het tempo maar kan mee rijden met de top 4
 
ik wil MM wel eens op een motor zien die niet als een maatpak zit en dan kijken of hij zonder zwaar te crashen ook ongehoord snel kan zijn.maar ik denk dat hij die strijd niet zit zitten voordat hij 9 keer kampioen is.
 
Zou ik ook graag willen zien, maar ben dr bang voor dat ie op een andere brommer ook best wel mee kan komen. Ben absoluut geen liefhebber van de persoon Marquez, maar die jongen is een supertalent. Ben echt benieuwd of hij ooit gaat switchen van brommer.
 
Hier hadden we het laatst over dat Marquez waarschijnlijk nooit voor een ander merk gaat rijden. Maar ergens kan ik me voorstellen dat je toch een andere uitdaging wil op een gegeven moment. Het zal op een moment toch gaan ‘vervelen’? Plus, als je echt de boeken in wilt gaan zou je het op meerdere merken moeten doen.

Daar staat natuurlijk tegenover dat het een Spanjaard is en die hebben natuurlijk geen merk wat emotioneel verbonden is met hun. Rossi zal altijd op een Ducati gereden moeten hebben, al is het maar puur voor de emotie. Een Italiaanse kampioen moet nu eenmaal op Italiaans materiaal rijden.

Hamilton is ook al meerdere malen aan Ferrari gelinkt. Puur om een GOAT status te krijgen bij de mensen. Ik zou het tof vinden als Marquez zoiets gaat doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan