Valentino Rossi deel 20 - 40 jaar feest

Rossi wint tijdens de komende 100 pagina's...


  • Totaal aantal stemmers
    169
Stond vorige week op racesport....hij is nu 100% bij het team betrokken......die zei hetzelfde van wat ik al maanden eerder heb vernomen.
Wilco kent Rossi van haver tot gort.
Ze zijn een opleidingstraject voor YFRT , dan ga je opzeker niet met hem in zee .

Ja als opleidingsteam zit je hier niet op wachten, begrijpelijk. Mocht het dan alsnog door gaan dan weet je dat er meer belangen spelen. Ik gok erop dat Dorna hier ook enige druk uitoefent gezien de commerciële belangen.
 

Much is still to be discussed about Rossi's potential Petronas deal. Indeed, Sepang team principal Razlan Razali said he is yet to have any direct contact with the Italian or his VR46 management. "I keep checking my phone every day and so far I haven’t seen anything! I'm hoping that at least Valentino will send a WhatsApp or something!" joked Razali, during an interview with Crash.net. "So far nothing, so we are keeping it open for him.

"If it happens, it's something that we will definitely look at. We will not shut it and ignore it. He is a nine-time world champion and carries a lot of weight in terms of marketing and exposure." But we really need to understand the deal. What are the dos and don’ts? We need to understand what he wants."

De deur staat gewoon open bij Petronas, zoals te verwachten. Rossi wil pas rond juni de besprekingen voor komend seizoen aangaan, en er valt genoeg te bespreken, maar het is slechts een kwestie van tijd voordat dit het officiële plan van aanpak voor komend jaar wordt.
 
Eerst moet er maar eens bekend worden of er dit seizoen geraced word etc etc voordat er een keuze gemaakt kan worden lijkt mij.
 
Eerst moet er maar eens bekend worden of er dit seizoen geraced word etc etc voordat er een keuze gemaakt kan worden lijkt mij.
Zonder seizoen zit nog steeds driekwart van de grid zonder contract voor komend jaar, die besprekingen moeten gewoon gehouden worden. Ik denk niet dat het plannetje om alle huidige contracten met een jaar te verlengen doorgang vindt.
 
Stond vorige week op racesport....hij is nu 100% bij het team betrokken......die zei hetzelfde van wat ik al maanden eerder heb vernomen.
Wilco kent Rossi van haver tot gort.
Ze zijn een opleidingstraject voor YFRT , dan ga je opzeker niet met hem in zee .
 
Hoe erg ik het ook eens ben met Gerrit, het is wel goed voor de sport denk ik dat een icoon als Valentino blijft racen….
 
Hoe erg ik het ook eens ben met Gerrit, het is wel goed voor de sport denk ik dat een icoon als Valentino blijft racen….

Ja dat is zeker goed voor de sport. Maar aan de andere kant hechten we ook vaak teveel waarde aan 1 held. Neem het voorbeeld van Michael Schumacher: Velen dachten dat de F1 zonder hem zou ophouden te bestaan. En ja bij de oosterburen heeft de F1 wat in moeten leveren aan populariteit. Maar wereldwijd is de sport groter dan ooit tevoren.

MotoGP zal ook zonder Rossi gewoon door gaan.
 
Word straks vast een heel letterlijk verhaal, Wilco gaat niet met VR werken maar Vr komt alsnog wel in dat team.
Iemand anders gaat dan met hem werken..

en zo is het balletje weer rond
 
Ja dat is zeker goed voor de sport. Maar aan de andere kant hechten we ook vaak teveel waarde aan 1 held. Neem het voorbeeld van Michael Schumacher: Velen dachten dat de F1 zonder hem zou ophouden te bestaan. En ja bij de oosterburen heeft de F1 wat in moeten leveren aan populariteit. Maar wereldwijd is de sport groter dan ooit tevoren.

MotoGP zal ook zonder Rossi gewoon door gaan.
Ook zeker mee eens.
 
Rijders komen en gaan. Fans komen en gaan. MotoGP blijft altijd bestaan. De nieuwe fans worden gefascineerd door de prestaties van de nieuwe sterren, niet van het "verval" van de oudjes. De MotoGP trein dendert door met of zonder "uitdovende" sterren.

Ik schat dat Rossi genoeg marketing waarde heeft om goede sponsoren te vinden die een MotoGP team willen financieren.
 
Ja dat is zeker goed voor de sport. Maar aan de andere kant hechten we ook vaak teveel waarde aan 1 held. Neem het voorbeeld van Michael Schumacher: Velen dachten dat de F1 zonder hem zou ophouden te bestaan. En ja bij de oosterburen heeft de F1 wat in moeten leveren aan populariteit. Maar wereldwijd is de sport groter dan ooit tevoren.

MotoGP zal ook zonder Rossi gewoon door gaan.
Waarom zou het ophouden te bestaan?,onzin..wie zijn die velen de echte fans of fans van die speciale rijder?
De F1 groter dan toen?......ja de centjes wel.
Ze klinken nu als verstopte stofzuigers.
De oude jankgeluiden waren om te smullen,toen was het mooier gaver en beter.
Kansen komen en gaan.
Helden komen en gaan.
En ga zo maar door.
 
Terug
Bovenaan Onderaan