Valentino Rossi deel 20 - 40 jaar feest

Rossi wint tijdens de komende 100 pagina's...


  • Totaal aantal stemmers
    169
Waarom zou het ophouden te bestaan?,onzin..wie zijn die velen de echte fans of fans van die speciale rijder?
De F1 groter dan toen?......ja de centjes wel.
Ze klinken nu als verstopte stofzuigers.
De oude jankgeluiden waren om te smullen,toen was het mooier gaver en beter.
Kansen komen en gaan.
Helden komen en gaan.
En ga zo maar door.
Inderdaad niets zo mooi als een V10 of nog beter de V12,als zijn de huidige wel verbeterd tegenover de allereerste Hybride F1,s,
blijven de oude multicilinders het mooist,het is dat Max leuk meedoet anders zou ik niet eens kijken.
 
Wie had dat gedacht. :+

Zolang Rossi competitief is, zie ik hem graag op de grid. Maar ik zou er ook vrede mee hebben als hij in 2021 in stijl afbuigt.
 
Wie had dat gedacht. :+

Zolang Rossi competitief is, zie ik hem graag op de grid. Maar ik zou er ook vrede mee hebben als hij in 2021 in stijl afbuigt.
Als we hem nog maar één keer live kunnen zien rijden heb ik er vrede mee als hij daarna de helm aan de kapstok hangt. Maar ik wil wel een soort van 'afscheids-TT', al is het maar voor mijzelf.

Rossi kwam het wereldtoneel op in '96, ik ben van '93. Als hij stopt, gaat er toch ook een stukje jeugdsentiment verloren. Een stukje magie dat die grote gele 46 met zich meebracht. En als hij stopt, stopt daarmee ook een stukje MotoGP zoals ik eigenlijk nooit anders gekend heb en dat wordt ff wennen. :)
 
Als we hem nog maar één keer live kunnen zien rijden heb ik er vrede mee als hij daarna de helm aan de kapstok hangt. Maar ik wil wel een soort van 'afscheids-TT', al is het maar voor mijzelf.

Rossi kwam het wereldtoneel op in '96, ik ben van '93. Als hij stopt, gaat er toch ook een stukje jeugdsentiment verloren. Een stukje magie dat die grote gele 46 met zich meebracht. En als hij stopt, stopt daarmee ook een stukje MotoGP zoals ik eigenlijk nooit anders gekend heb en dat wordt ff wennen. :)

Ja gelukkig ook nog een heel positief bericht :t Berichten als deze worden schaars in dit topic. Ik weet nog dat Stoner voor de laatste keer op Assen voorbij kwam en dat ik zei, kijk nog maar eens goed want we gaan hem missen! En dat zal voor Rossi misschien nog wel meer gelden of in ieder geval voor meer mensen.
 
2020. Het had zo mooi kunnen zijn.

In april vd Mark winst op Assen, allereerste wereldkampioenschap opt einde van het jaar en hadden we allemaal geroepen. En wij waren daarbij.

In juni Rossi nog 1 maal zien vlammen op Assen met winst en aan het einde van het jaar met de 10e titel met pensioen.

Maar ja. Allemaal de schuld van de corona. Daarom is bovenstaande niet gebeurd ;)



Zonder gekheid. mocht Rossi doorgaan bij welk team dan ook hoop ik dat hij iig competatief kan blijven zodat het niet multi kampioen onwaardig wordt. Dat er andere sterren op het toneel verschijnen is logisch en ook niet erg. Hoort erbij.
 
Ik ben wel benieuwd wat Yamaha mee gaat betalen aan Petronas. Gratis fabrieksmotor. :?
Het salaris van Rossi zal direct meer zijn dan wat Quartararo kreeg.
Lorenzo doet het voor de helft. :+ :+
 
Ik ben wel benieuwd wat Yamaha mee gaat betalen aan Petronas. Gratis fabrieksmotor. :?
Het salaris van Rossi zal direct meer zijn dan wat Quartararo kreeg.
Lorenzo doet het voor de helft. :+ :+
Ach met zo,n 130 miljoen in z,n beurs is het rijden belangrijker dan die paar centen,dat is peanuts. ;)
 
Ik ben wel benieuwd wat Yamaha mee gaat betalen aan Petronas. Gratis fabrieksmotor. :?
Het salaris van Rossi zal direct meer zijn dan wat Quartararo kreeg.
Lorenzo doet het voor de helft. :+ :+
Wat te denken van Monster Energy, die hebben zich juist verbonden aan het fabrieksteam om Rossi.
 
Ach met zo,n 130 miljoen in z,n beurs is het rijden belangrijker dan die paar centen,dat is peanuts. ;)
Ik denk dat het kamp Rossi er redelijk hard in zal gaan, mijn naam aan Petronas is betalen mannen. Het zal geen koopje zijn.
Maar er spelen heel veel belangen, ook de inkomsten van de merchandise. Het kan best een ingewikkelde puzzle zijn.
Gemakkelijke onderhandelingen bestaan niet in een professionele sport. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan