Valentino Rossi deel 20 - 40 jaar feest

Rossi wint tijdens de komende 100 pagina's...


  • Totaal aantal stemmers
    169
Rossi is vergelijkbaar met James bond,never to old.En lorenzo met een wanna bee James bond ,of een james bond die net zoveel kwaliteiten in zijn hele lichaam heeft als vale in zijn pink.
 
pffffffffffff.....wat dacht je van andersom , hij denkt dat hij onze lieve heer is maar dat is ff niet zo.....ik hoop ook eigenlijk dat het niet doorgaat , niks ten nadele van zijn kwaliteiten maar ,........(zeg verder niks) ...ga lekker genieten van je miljoenen euro's
Wedden dat Rossi meer als 2 mee krijgt mocht ie naar petrona s gaan?!
 
Het is wel rond hoor....100% ,maar diverse media zeggen er is getekend , er is wel een akkoord maar inderdaad GEEN krabbel gezet , dus die meneer hoe jij hem noemt heeft gewoon gelijk , en kan a.s. weekend bekent worden maar kan ook nog wel ff duren ,....die andere meneer( VR ) die wil veel mensen van zijn crew meenemen en dat kan nog weleens een dingetje worden ,......Max 2 man.

Die heeft een hele dikke vinger in de pap

Kon mij herinneren dat je dit zei over Wilco maar ik denk als dit doorgaat dat het mij lijkt dat Yamaha daar gewoon de dienst uit maakt.
 
Wedden dat Rossi meer als 2 mee krijgt mocht ie naar petrona s gaan?!
Waarom niet een complete wissel ,crew van FQ naar het fabrieksteam (hoekje van Rossi)en crew van VR naar het hoekje van FQ ,simpel te doen;) ..... het probleem is opgelost.

Wilco de Zeel etc moeten niet gaan zuren want dan hebben ze 10 WK titels in hun box;)
 
Rossi is vergelijkbaar met James bond,never to old.En lorenzo met een wanna bee James bond ,of een james bond die net zoveel kwaliteiten in zijn hele lichaam heeft als vale in zijn pink.

Dacht ik ook, dat laatste. Vanaf zijn debuut in het wereldkampioenschap heb ik Rossi gevolgd als fan. Hij was anders dan iedereen voor hem en leek racen zelfs interessanter te vinden dan winnen. Maar nu, terugkijkend naar de motogp´s van de laatste 10 jaar, moet zelfs ik toegeven dat Lorenzo toch vaak beter was. Waarschijnlijk omdat hij qua rijstijl de eerste rijder was van weer een nieuwe generatie (die op het moment een hele sterke vertegenwoordiger heeft in Quartararo).
 
Laatst bewerkt:
Het is wel rond hoor....100% ,maar diverse media zeggen er is getekend , er is wel een akkoord maar inderdaad GEEN krabbel gezet , dus die meneer hoe jij hem noemt heeft gewoon gelijk , en kan a.s. weekend bekent worden maar kan ook nog wel ff duren ,....die andere meneer( VR ) die wil veel mensen van zijn crew meenemen en dat kan nog weleens een dingetje worden ,......Max 2 man.
Het is rond. 100%
Maar toch kan het nog een "dingetje" worden.

Is het nu 100% rond of is nog niet rond?.

Mij ben je kwijt 8)7
 
Gaat toch allang niet meer om de sport. Enkel marketing, commercie en geld. Dorna en consorten zullen heel blij zijn dat Vale
volgend jaar nog rijdt. In het komende post Covid-19 tijdperk zullen de mensen vooral voor hem naar de circuits komen.
 
Het is wel rond hoor....100% ,maar diverse media zeggen er is getekend , er is wel een akkoord maar inderdaad GEEN krabbel gezet , dus die meneer hoe jij hem noemt heeft gewoon gelijk , en kan a.s. weekend bekent worden maar kan ook nog wel ff duren ,....die andere meneer( VR ) die wil veel mensen van zijn crew meenemen en dat kan nog weleens een dingetje worden ,......Max 2 man.
Word vandaag afgerond en bekend gemaakt ;)
 
Serieus? Nooit wat van gehoord. Zal toch geweldig zijn.

Je hebt vast wel eens van de Suter mmx 500 gehoord toch? Daar doelde ik op nl.
Eskil Suter wilde een stuk of 20 a 30 mmx 500's bouwen en wou daar oa Wayne Gardner, Freddie Spencer, Mamola end. Tegen elkaar op laten racen. Als bij programma van grote evenementen. Maar zo'n feestje moet wel betaald worden en dat bleek toch niet haalbaar. Dus mooi idee maar al vrij snel niets meer van gehoord.
 
Je hebt vast wel eens van de Suter mmx 500 gehoord toch? Daar doelde ik op nl.
Eskil Suter wilde een stuk of 20 a 30 mmx 500's bouwen en wou daar oa Wayne Gardner, Freddie Spencer, Mamola end. Tegen elkaar op laten racen. Als bij programma van grote evenementen. Maar zo'n feestje moet wel betaald worden en dat bleek toch niet haalbaar. Dus mooi idee maar al vrij snel niets meer van gehoord.
Eskil neemt hem wel eens mee naar o. a een MSL circuitdag, bizar gaaf ding.
 
Je hebt vast wel eens van de Suter mmx 500 gehoord toch? Daar doelde ik op nl.
Eskil Suter wilde een stuk of 20 a 30 mmx 500's bouwen en wou daar oa Wayne Gardner, Freddie Spencer, Mamola end. Tegen elkaar op laten racen. Als bij programma van grote evenementen. Maar zo'n feestje moet wel betaald worden en dat bleek toch niet haalbaar. Dus mooi idee maar al vrij snel niets meer van gehoord.
Erg jammer.....
 
Je hebt vast wel eens van de Suter mmx 500 gehoord toch? Daar doelde ik op nl.
Eskil Suter wilde een stuk of 20 a 30 mmx 500's bouwen en wou daar oa Wayne Gardner, Freddie Spencer, Mamola end. Tegen elkaar op laten racen. Als bij programma van grote evenementen. Maar zo'n feestje moet wel betaald worden en dat bleek toch niet haalbaar. Dus mooi idee maar al vrij snel niets meer van gehoord.
Die jongens hebben samen geld zat toch,helemaal als Rossi erbij komt 😎 die is er denk ik Ook wel voor te porren😉
 
Je hebt vast wel eens van de Suter mmx 500 gehoord toch? Daar doelde ik op nl.
Eskil Suter wilde een stuk of 20 a 30 mmx 500's bouwen en wou daar oa Wayne Gardner, Freddie Spencer, Mamola end. Tegen elkaar op laten racen. Als bij programma van grote evenementen. Maar zo'n feestje moet wel betaald worden en dat bleek toch niet haalbaar. Dus mooi idee maar al vrij snel niets meer van gehoord.

Ik zou er niet vanuit gaan dat iedereen weet wat wie of wat Suter is. Er zijn nog een paar fossielen over die dagelijks hopen dat die goede oude tweetakt tijden terug komen. En dat gaat niet gebeuren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan