Valentino Rossi deel 20 - 40 jaar feest

Rossi wint tijdens de komende 100 pagina's...


  • Totaal aantal stemmers
    169
Hoezo wordt er niet per coureur gekeken naar wat het beste is? Ook vreemd dat engineers bepalen met welke afstelling er gereden wordt. Ik begrijp dat het een teamsport is en de rijder ook maar een poppetje is in het team, maar lijkt mij dat die toch aan moet geven wat wenselijk is en de monteurs dat moeten zien te bewerkstelligen.

Vreemd!

Wel weer interessant om de reactie van Jarvis te lezen. Die zegt eigenlijk dat die engineers niet hebben geluisterd en dus hebben lopen kloten.
 
Simpel: allebei.

Valentino ging best goed, anders reed hij allang achter Viñales.
Valentino ging best goed, anders reed hij allang achter Miller.
Valentino ging best goed, anders reed hij allang achter Dovizioso.

Marquez heeft z'n arm gebroken, anders finishte hij vóór Valentino.
Bagnaia heeft z'n blok gebroken, anders finishte hij vóór Valentino.
Morbidelli heeft z'n blok gebroken, anders finishte hij vóór Valentino.

De wereld is niet zwart-wit, maar de finishvlag wel, dus podium = podium en met een carrière van ruim 20 jaar mag je daar nog steeds elke dag van het jaar om juichen! *O*
als als als ,als MM rossi niet had dwarsgezeten was hij 10 keer kampioen geweest .
als rossi niet zo lullig op zijn plaat was gegaan was hayden nooit kampioen geworden rossi 11x kampioen en ga zo maar door alleen het resultaat telt n.l.
 
Het was inderdaad erg fraai om te zien dat rookie Bagnaia gewoon onderweg was naar een podiumplek! Binder komt er ook wel. Heeft in de Moto3 een lange aanlooptijd nodig gehad. Maar sinds zijn kampioenschap is het allemaal wel heel snel gegaan.
 
Hoezo wordt er niet per coureur gekeken naar wat het beste is? Ook vreemd dat engineers bepalen met welke afstelling er gereden wordt. Ik begrijp dat het een teamsport is en de rijder ook maar een poppetje is in het team, maar lijkt mij dat die toch aan moet geven wat wenselijk is en de monteurs dat moeten zien te bewerkstelligen.

Vreemd!

Wel weer interessant om de reactie van Jarvis te lezen. Die zegt eigenlijk dat die engineers niet hebben geluisterd en dus hebben lopen kloten.
Dat is toch allang duidelijk, anders hadden ze er vanaf 2016 beter bij bijgezeten.
Ze hebben de afgelopen jaren te weinig progressie geboekt.
Sinds de komst van Michelle Gada is er veel veranderd.
 
Het was inderdaad erg fraai om te zien dat rookie Bagnaia gewoon onderweg was naar een podiumplek! Binder komt er ook wel. Heeft in de Moto3 een lange aanlooptijd nodig gehad. Maar sinds zijn kampioenschap is het allemaal wel heel snel gegaan.
Bagnaia is geen rookie meer, hij is aan zijn tweede seizoen bezig. Neemt niet weg dat het een knappe prestatie is.
 
Binder komt er ook wel. Heeft in de Moto3 een lange aanlooptijd nodig gehad. Maar sinds zijn kampioenschap is het allemaal wel heel snel gegaan.

Nu zn broertje nog ;) vind ik ook al zo n held op zondagen

Het hoeft van mij niet maar ik heb toch echt zo'n voorgevoel..

Horsepower Hill...
Vlak de KTM's en Nakagami niet uit.
Ktm heb ik ook zeer hoog staan, vooral binder verwacht ik daar ook vooraan.. maar dat verwachtte ik afgelopen weekend ook :(

04 he

Dus eigenlijk Ducati 1,2 ,3 en 4 :P

Nee,had hem eigenlijk wel tussen die 3 staan..
Heb zo'n voorgevoel dat ze allemaal voorin zitten met de Yamaha s en ktm er achter.

Maar als fabio weer wint vind ik dat ook prima :) of die vent die al gepensioneerd hoort te zijn volgens sommigen
 
@ZXRH88 Ik had het Dovi wel gegund eigenlijk om het stokje zo van MM over te nemen. Vooral na het zien van de docu van hem, hoe hij behandeld wordt :X
Davide Tardozzi is niks mis mee, prima kerel. En wel grappig in het korte interview met Frank W haalde Dovi ook aan dat ie zich weinig aantrok van die idioot van een Dallill...ga. Tardozzi weet natuurlijk wel wat het inhoud om zelf te rijden en hoe!
Mensen die zelf nooit een gashendel in handen hebben gehad hadden het meeste commentaar zei hij lachend en schouder ophalend. Ik hoop voor hem dat ie WK wordt, het is hem wat mij betreft wel eens gegund. Maar als ik dan zie wat ie afgelopen weekend doet op dezelfde baan als een waar hij een week geleden op het podium stond? Dan vraag ik me af wat ze aan het doen zijn daarzo.... Echt onbegrijpelijk. En daarom mijn flauwe opmerking.;)
En ja daar kom je op het moment met Fabio Q niet mee weg.
Fabio Q heeft nog wel ff tijd, maar daar gaat hij zelf niet op wachten blijkbaar. Ik ben alleen fan van het merk KTM en wat daar op het moment gebeurt stemt me heel vrolijk, wat een kerel die Binder. Dat kan heel snel nog wel eens heel leuk worden dit jaar.
 
KTM is goed bezig, maar mij ontgaat het niet dat het wel toevallig is nu Pedrosa daar een tijdje rondhangt.

Het kan toeval zijn, maar ook heel logisch wanneer zijn input hen een paar grote stappen vooruit heeft gebracht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan