Valentino Rossi deel 20 - 40 jaar feest

Rossi wint tijdens de komende 100 pagina's...


  • Totaal aantal stemmers
    169
IMG_20200729_110549.jpg
 
Bedankt voor de tip over You-tube! Heb het filmpje net gezien, echt heel mooi! :t

Bij filmpjes waar de rechthebbenden bekijken via een andere site hebben uitgeschakeld, staat het er letterlijk bij:

1596019930305.png


Je hoeft alleen maar op die link te klikken.
 
Nu nog wachten op die ene die op de link in het gemaakte screenshot klikt: "Hij doet het niet!" _O-
 
Dat klopt, eerst was ik wat narrig omdat ik het niet kon zien, maar na de tip van @TeamHeronSuzuki even met een wat mindere, laten we zeggen ietwat chagrijnge mood,dus met hoop dat linkje aangeklikt. ;) :)
 
  • Haha
Waarderingen: NR34
@ZXRH88 Ik had het Dovi wel gegund eigenlijk om het stokje zo van MM over te nemen. Vooral na het zien van de docu van hem, hoe hij behandeld wordt :X
Davide Tardozzi is niks mis mee, prima kerel. En wel grappig in het korte interview met Frank W haalde Dovi ook aan dat ie zich weinig aantrok van die idioot van een Dallill...ga. Tardozzi weet natuurlijk wel wat het inhoud om zelf te rijden en hoe!
Mensen die zelf nooit een gashendel in handen hebben gehad hadden het meeste commentaar zei hij lachend en schouder ophalend. Ik hoop voor hem dat ie WK wordt, het is hem wat mij betreft wel eens gegund. Maar als ik dan zie wat ie afgelopen weekend doet op dezelfde baan als een waar hij een week geleden op het podium stond? Dan vraag ik me af wat ze aan het doen zijn daarzo.... Echt onbegrijpelijk. En daarom mijn flauwe opmerking.;)
En ja daar kom je op het moment met Fabio Q niet mee weg.
Fabio Q heeft nog wel ff tijd, maar daar gaat hij zelf niet op wachten blijkbaar. Ik ben alleen fan van het merk KTM en wat daar op het moment gebeurt stemt me heel vrolijk, wat een kerel die Binder. Dat kan heel snel nog wel eens heel leuk worden dit jaar.
Ik snapte hem ;)
Dovi is misschien wel een beetje te makkelijk maar aan de andere kant heeft hij weinig keus lijkt mij.

Ktm vind ik ook een erg leuk merk en lijkt het dit jaar aardig wat beter te doen dan andere jaren. Zie ze nog wel een paar podiums pakken dit jaar, vooral binder heb ik hoog zitten.
 
dat charisma van Rossi gaat sowieso niemand meer evenaren deze wedstrijd onder zeer zware omstandigheden tot het eind blijven pushen zegt iets over de drive en conditie van die man zelfs vinalis zei dat hij moeite kreeg met zijn ademhaling tijdens de race door de hitte,
kijk al weer uit naar de volgende race en als hij OOIT mocht stoppen zal het voor mij althans niet meer hetzelfde zijn qua beleving.
 
Zeker weten, en als je dan leest dat Raffin, de collega van Bo niet meedeed omdat ie last van de hitte had.. Dik respect voor Rossi hier dus.. *O*
 
dat charisma van Rossi gaat sowieso niemand meer evenaren deze wedstrijd onder zeer zware omstandigheden tot het eind blijven pushen zegt iets over de drive en conditie van die man zelfs vinalis zei dat hij moeite kreeg met zijn ademhaling tijdens de race door de hitte,
kijk al weer uit naar de volgende race en als hij OOIT mocht stoppen zal het voor mij althans niet meer hetzelfde zijn qua beleving.
Helemaal mee eens, vooral met de laatste zin!
 
dat charisma van Rossi gaat sowieso niemand meer evenaren deze wedstrijd onder zeer zware omstandigheden tot het eind blijven pushen zegt iets over de drive en conditie van die man zelfs vinalis zei dat hij moeite kreeg met zijn ademhaling tijdens de race door de hitte,
kijk al weer uit naar de volgende race en als hij OOIT mocht stoppen zal het voor mij althans niet meer hetzelfde zijn qua beleving.
Ik dacht het eerst ook, maar er zijn zat andere leuke mensen.

Miller is bijvoorbeeld hilarisch op zijn eigen manier.
 
  • Leuk
Waarderingen: Qken
Ik dacht het eerst ook, maar er zijn zat andere leuke mensen.

Miller is bijvoorbeeld hilarisch op zijn eigen manier.

Dat klopt, maar het is niet alleen hilarisch. Gaat ook om de prestaties, en hoe die behaald zijn. Ik denk dat zelfs Gerrit1957 Rossi z'n overwinning in Catalunya op Lorenzo niet misgaande, in het kader van mooie races. Die staan gewoon bij velen in het geheugen.
 
Dat klopt, maar het is niet alleen hilarisch. Gaat ook om de prestaties, en hoe die behaald zijn. Ik denk dat zelfs Gerrit1957 Rossi z'n overwinning in Catalunya op Lorenzo niet misgaande, in het kader van mooie races. Die staan gewoon bij velen in het geheugen.

Niet bij iedereen dus...
 
Dat klopt, maar het is niet alleen hilarisch. Gaat ook om de prestaties, en hoe die behaald zijn. Ik denk dat zelfs Gerrit1957 Rossi z'n overwinning in Catalunya op Lorenzo niet misgaande, in het kader van mooie races. Die staan gewoon bij velen in het geheugen.
Het gaat erom dat andere op hun manier interessant zijn en daarmee voor plezier zorgen.

Prestaties an zich zeggen vele ook weinig, want anders liep iedereen wel weg met Marques.

Het is een totaalplaatje die een rijder interessant maken.
 
Het gaat erom dat andere op hun manier interessant zijn en daarmee voor plezier zorgen.

Prestaties an zich zeggen vele ook weinig, want anders liep iedereen wel weg met Marques.

Het is een totaalplaatje die een rijder interessant maken.

Mwaoh, denk dat de prestaties zeker wel wat zeggen. Strijden om p1 geeft iemand toch een iets andere status dan iemand die rond p7-p12 bivakkeert. Daarbij gevoegd een forse dosis charisma et voila!
 
Terug
Bovenaan Onderaan