Valentino Rossi deel 20 - 40 jaar feest

Rossi wint tijdens de komende 100 pagina's...


  • Totaal aantal stemmers
    169

twonha

Yods be silent!
2 apr 2007
8.104
2.541
Nijmegen
Valentino Rossi deel 20 - 40 jaar feest

tumblr_phol4tfAaa1sncaa3o2_500.gif


We openen deel 20 met een feestje: Valentino Rossi heeft ein-de-lijk zijn tiende wereldtitel te pakken. Okay, kampioen worden als Capo di tutti capi van de VR46 Academy en het Sky VR46 team is niet precies hetzelfde als eigenhandig de beker naar je toe rijden, maar het zal ongetwijfeld naar meer smaken. Zeker nu halfbroertje Luca ook zijn eerste overwinning gepakt heeft op het wereldtoneel.

Sinds het vorige deel is er verder niet zo gek veel gebeurd eigenlijk, ondanks dat ons favoriete fossiel haast niet meer op leeftijd te schatten valt zonder serieuze koolstofdatering: Marquez is de te kloppen man, Dovi wint zo nu en dan wat en Maverick Viñales gooit roet in de pasta voor de meeste Yamaha-overwinningen per seizoen. Nog een paar puntjes zelfs, en de jonge teamgenoot verslaat Rossi alwéér in de standings. Maar niet getreurd, want in Japan lijkt men eindelijk de weg naar boven ingeslagen te hebben wat betreft de ontwikkeling van de motor. Dat is positief voor alle betrokkenen, dus ook voor Rossi.

Het tweejarig contract dat hij begin dit seizoen tekende, zien we dan ook vol goede hoop tegemoet. In 2019, waar het grootste deel van dit topic ongetwijfeld zal komen te wonen, vieren we het tienjarig jubileum van Rossi's laatste persoonlijke titel. Hoe kun je zoiets nou mooier vieren, dan met een nieuwe..?

tumblr_pg7n21rnTh1sncaa3o5_400.gif


Meer over Rossi:
http://www.motogp.com/en/riders/Valentino+Rossi (MotoGP.com statistieken)
Officiële Facebookpagina
Vale's Twitteraccount
 
Laatst bewerkt:
Twonha wou eerst 0 stemmen maar misschien wint hij Valencia wat ik niet verwacht want hij houd absoluut niet van dat circuit , en 2,3,4 of meer gaat niet lukken binnen die 100 pagina's want deel 21 is er al voordat het seizoen begint :+
 
Goed gedaan voetbal supporter ! Jij hebt de twijfelachtige eer om als eerste de negatieve trend weer in te zetten. Applaus voor jezelf

Nu gaf je zelf aan,in het vorige topic, enkele dagen weg te zijn gebleven om negatieve posts te ontwijken.
Nu reageer je hier toch op:?
Houd nu dan ook de eer aan je eigen:t:)
 
Nu gaf je zelf aan,in het vorige topic, enkele dagen weg te zijn gebleven om negatieve posts te ontwijken.
Nu reageer je hier toch op:?
Houd nu dan ook de eer aan je eigen:t:)


Dat was deel 19 idd en ik ben toch een paar dagen weggebleven ?! Ik snap je punt hoor maar ik bedoelde het misschien iets anders dan dat jij het opvat ;)
 
Ja, die proberen gewoon z'n Duc te jatten. Dat ziet iedereen.
En met zo'n raar hoedje en doek voor z'n muil herken je die nooit op een foto.

Vind het eigenlijk gewoon een heldendaad, met gevaar voor eigen leven, die misdadigers proberen te stoppen.
Hulde.
;)
 
Het is niet echt zijn weekend, wordt wel bijzonder lastig om die 3e plek vast te houden zo 😓

Hopelijk weet hij nog wat snelheid te vinden voor morgen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan