Valentino Rossi deel 20 - 40 jaar feest

Rossi wint tijdens de komende 100 pagina's...


  • Totaal aantal stemmers
    169
Ja ,dom dommer domst🙊}:O8)7:$
Maar staat niet bij hoeveel toeren
;)
No problem ....die toeren hebben ze bewust terug geschroefd omdat Quatararo in toom gehouden moest worden , misschien is dat inmiddels weer bijgesteld maar was een bewuste keuze vanuit het team.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20190702-120007_Chrome.jpg
    Screenshot_20190702-120007_Chrome.jpg
    127,6 KB · Weergaven: 13
Eenzelfde motor die 500 rpm minder draait en 12 km\h minder snel gaat is toch gewoon dezelfde motor die alleen 500 rpm minder draait en 12 km\h minder snel gaat?? :? :?

Nee, ze zijn niet identiek als dat hetgeen is waar op gedoeld wordt, maar om het dan meteen verschillende motoren te noemen (in figuurlijke zin) :N

Is niet zo dat FQ op een 2017 machine rijdt.
 
Eenzelfde motor die 500 rpm minder draait en 12 km\h minder snel gaat is toch gewoon dezelfde motor die alleen 500 rpm minder draait en 12 km\h minder snel gaat?? :? :?

Nee, ze zijn niet identiek als dat hetgeen is waar op gedoeld wordt, maar om het dan meteen verschillende motoren te noemen (in figuurlijke zin) :N

Is niet zo dat FQ op een 2017 machine rijdt.

nee gewoon een 2019 spec( minder toeren ivm met minder blokken), alleen krijgt hij wel latere updates dan zijn team genoot en die krijgt het al 2 wedstrijden later dan de fabrieks Yamaha's
 
Tijd om toch die 500tpm er maar bij te pakken als hij nu al het snelst is dan zien ze hem met extra vermogen
helemaal niet meer terug,of wisselen met Morbidelli die een stuk minder snel is.
Overigens had die van Rossi ook 1 van de laagste topsnelheden op Assen.
En vreemd genoeg was Morbidelli de aller langzaamste nog langzamer dan FQ,dus of dat klopt van die 500tpm
valt te betwijfelen.
http://resources.motogp.com/files/results/2019/NED/MotoGP/EventMaximumSpeed.pdf?v1_005061e6
 
Laatst bewerkt:
Tijd om toch die 500tpm er maar bij te pakken als hij nu al het snelst is dan zien ze hem met extra vermogen
helemaal niet meer terug,of wisselen met Morbidelli die een stuk minder snel is.
Overigens had die van Rossi ook 1 van de laagste topsnelheden op Assen.
En vreemd genoeg was Morbidelli de aller langzaamste nog langzamer dan FQ,dus of dat klopt van die 500tpm
valt te betwijfelen.
http://resources.motogp.com/files/results/2019/NED/MotoGP/EventMaximumSpeed.pdf?v1_005061e6

Fabio compenseert minder toeren met een hogere bochtensnelheid.
niet alleen toeren of vermogen geven aan wat je aan het einde van de recht stuk haalt aan snelheid.
 
No problem ....die toeren hebben ze bewust terug geschroefd omdat Quatararo in toom gehouden moest worden , misschien is dat inmiddels weer bijgesteld maar was een bewuste keuze vanuit het team.

Je screen klopte wel, alleen heeft Yamaha later beslist dat Fabio ook een 2019 spec kreeg.
 
Fabio compenseert minder toeren met een hogere bochtensnelheid.
niet alleen toeren of vermogen geven aan wat je aan het einde van de recht stuk haalt aan snelheid.
Ja daar heb je gelijk in,maar uiteindelijk weten we toch nooit zeker wat ze allemaal aan het rommelen zijn aan die motoren.
 
Net als Zarco ? :P

Fabio gaat een heel eind komen maar ik ben wel benieuwd wat hij op een andere fiets kan ( op Suzuki zie ik henm zo kampioen worden )

Precies, ik moest ook meteen aan Zarco denken. Hoewel ik ervan overtuigd ben dat Zarco nog steeds kan winnen als hij een goede fiets krijgt. En mbt Suzuki: Laat eerst Rins dan maar eens kampioen worden. Dat blijft lastig op een Suzuki. Laatste titel dateert alweer uit 2000.
 
Dat klopt toch ook ze zijn allemaal van 2019 , alleen je heb een A en een B Spec. wat dat voor verschil maakt zegt mij niks , als ik terug ben van vakantie zal ik het eens vragen aan Wilco.

Ik ben reuze benieuwd en ik hoop dat je het wilt/mag delen.
Mijn beleving was A-spec de 2019 fiets en de B-spec de 2018 fiets, een jaar oud ala Tech3.
 
Ik ben reuze benieuwd en ik hoop dat je het wilt/mag delen.
Mijn beleving was A-spec de 2019 fiets en de B-spec de 2018 fiets, een jaar oud ala Tech3.

Dit was dus ook mijn beleving.
Meendee ook echt dat het zo zat ; Morbidelli 2019 fiets alleen geen updates of later en Fabio op de fiets van vorig jaar, wat later is veranderd naar 2019 fietsen voor het complete team waarbij Morbidelli updates zou ontvangen en fabio.
Toen ik hoorde dat hij op assen reed met een ander frame/tank stond ik best wel te kijken.

Wat betreft de "commentaren" richting morbidelli ; ik vind dat hij het veel beter doet in vergelijking met syharin destijds naast zarco.
Hij lijkt iets meer moeite te hebben met op de grens rijden maar begint er toch zeker ook te komen ( laatste paar rondes op assen was die echt snel )
 
Terug
Bovenaan Onderaan