Valentino Rossi deel 20 - 40 jaar feest

Rossi wint tijdens de komende 100 pagina's...


  • Totaal aantal stemmers
    169
Het is je manier van lezen/ opvatten ;)
Ik zeg nergens dat ik doping afkeur, ik zeg alleen dat ik van mening ben dat ieder geval op dezelfde manier behandeld moet worden.

En of doping nu wel of niet een prestatieverhogende drug, wel of niet als voorgeschreven medicijn verkregen is doet niet ter zake. Staat het op de lijst, dan mag het niet. Natuurlijk met bepaalde uitzonderingen waar ook weer misbruik van gemaakt wordt (denk eens aan de NL schaatsploeg die bovengemiddeld vaak een astma-medicijn gebruiken).
 
Ze zouden iedereen gelijk moeten behandelen idd, zijn genoeg voorbeelden waar dat niet gebeurd en waar het in de doofpot beland.
West heeft het heel lang over zich heen laten komen maar kan het er toch niet bij laten zitten, de FIm wil wel heel graag dat hij het er bij laat zitten en zorgt dus dat hij buiten spel gezet word.
Mooiste is dat meneer nu gewoon gaat racen met een gesponsorde zx10r, in brazilie. gewoon puur een dikke middelvinger naar de FIM

Als de Fim wil kunnen ze elke rijder in negatief daglicht zetten, vooral omdat ze een monopoly positie hebben. Maar ook omdat ze blijkbaar niet door derden gecheckt worden en ook geen bewijzen hoeven te weerleggen ( in het geval van West gaat dat om een urine sample )
 
Ze zouden iedereen gelijk moeten behandelen idd, zijn genoeg voorbeelden waar dat niet gebeurd en waar het in de doofpot beland.
West heeft het heel lang over zich heen laten komen maar kan het er toch niet bij laten zitten, de FIm wil wel heel graag dat hij het er bij laat zitten en zorgt dus dat hij buiten spel gezet word.
Mooiste is dat meneer nu gewoon gaat racen met een gesponsorde zx10r, in brazilie. gewoon puur een dikke middelvinger naar de FIM

Als de Fim wil kunnen ze elke rijder in negatief daglicht zetten, vooral omdat ze een monopoly positie hebben. Maar ook omdat ze blijkbaar niet door derden gecheckt worden en ook geen bewijzen hoeven te weerleggen ( in het geval van West gaat dat om een urine sample )

West kan helaas niet meer rijden.
Hij kan de vliegtickets en hotels e.d. niet betalen.
Kan daarvoor ook geen sponsors vinden... raar genoeg...
 
Het is je manier van lezen/ opvatten ;)
Ik zeg nergens dat ik doping goedkeur, ik zeg alleen dat ik meer heb met iemand die er alles aan doet om te kunnen racen dan met een organisatie waarvan bekend is dat ze met minimaal 2 maten meten..


BTw ik heb het idee dat er bij doping meteen aan drugs gedacht word door velen, dat is het niet.
Nee, cocaine valt niet onder drugs. :+ :+

The FIM is aware of recent unpleasant and inaccurate comments made by Anthony West on social media.
The FIM would completely refute the accusations which are untrue and unwarranted.
The facts are that Anthony West tested positive for cocaine at the FIM Supersport World Championship event at Misano on 8th July 2018.
This was the second time he has tested positive for a banned substance during a FIM World Championship event. The previous occasion was for a prohibited stimulant.
The FIM has a clear responsibility for the health and safety of all riders at our events and to ensure fairness for all in our sport as well as to uphold the reputation of our sport as a clean sport through our Anti-Doping program and rules in keeping with all other International Sport Federations.
Mr West was found to have breached these rules at a hearing and was suspended from participation in sport for a period of two years.
Despite this he chose to ignore this and breach his suspension by continuing to participate in the championship in Brazil.
This is against the rules of the World Anti-Doping Agency as well as the FIM Anti-Doping Rules.
The FIM has acted with integrity and in the interests throughout this process and Mr West is entirely responsible for this situation and must accept responsibility for his own.
 
Ik niet.
Omdat "hij alles opzij zette voor zijn sport" mag hij meer of aan andere regels voldoen dan iemand die "gewoon" meedoet?
Nee, voor mij niet. Regels zijn er voor iedereen. Niet alleen voor diegenen die beter zijn/meer doen/aardiger gevonden worden, of vul zelf maar in....

Zolang de FIM geen openheid van zaken geeft blijft het gissen wat er nu echt aan de hand is. Dus in mijn beleving is West nog steeds iemand die gewoon mee kan doen aan de sport. Of heb jij andere info waaruit blijkt wat West heeft gebruikt of heeft misdaan? Ik weet het echt niet namelijk.
 
West kan helaas niet meer rijden.
Hij kan de vliegtickets en hotels e.d. niet betalen.
Kan daarvoor ook geen sponsors vinden... raar genoeg...


Meende dat dat gedekt was door Fusports, of Fuboots of hoe ze maar heten ?!
Als het op 50 euro aan komt wil ik hem nog wel een keer uit de rats helpen hoor ;)

Nee, cocaine valt niet onder drugs. :+ :+

Ik weet beter werkend spul voor 1/20ste van de prijs :P

Maar wat vind jij nou zelf ? Als de FIM zeker weten gelijk heeft kunnen ze toch openheid van zaken geven ?
 
Ik weet beter werkend spul voor 1/20ste van de prijs :P

Maar wat vind jij nou zelf ? Als de FIM zeker weten gelijk heeft kunnen ze toch openheid van zaken geven ?
Gewoon Ritalin moet ook werken voor een coureur. :+
Ik weet er te weinig vanaf tussen West en de FIM.
Hoor en wederhoor. Ik stel voor dat we een commissie starten.

De dokter mag voorzitten. ;)

61-MHnFjpaL._SX355_.jpg
 
Dit jaar wordt de 2020 M1 op tijd beschikbaar gesteld. Zou het een poging zijn om Rossi gemotiveerd te houden?
Ik denk in elk geval een poging om weer eens écht te winnen. Het is toch alweer een jaar of tien geleden dat beide Yamaha-coureurs het kampioenschap ondering mochten bepalen, en daarbij geen tegenstand van buitenaf hoefden te dulden.
 
Superbike World Championship
Anthony West spot met FIM: ontslag uit berusting
Door Ivo Schützbach - 12.07.2019 07:29
"Je zult me nooit meer in mijn leven op een motorfiets zien. Jullie honden van de FIM, jullie hebben gewonnen, "zei Anthony West begin juni. Hij komt volgend weekend terug in Brazilië.

De Australische Anthony West werd herhaaldelijk geblokkeerd voor een dopingovertreding in september 2018 door de World Motorcycle Association FIM. Welke verboden stoffen hij nam werd nooit openbaar gemaakt, achter gesloten deuren spreken FIM-functionarissen over drugsmisbruik.

West werd vervolgens ontweken in het Braziliaanse Superbike kampioenschap, waarin de FIM geen jurisdictie heeft. Begin juni plaatste de 17-jarige, die 38 was, de hashtag "#fuckyouFIM" op zijn Facebook-pagina.

De GP-winnaar heeft het onheilspellende 'F'-woord niet spaarzaam gebruikt in zijn woordenachtige bewering. West: «Ik ben klaar met deze sport !!! Je zult me nooit op een motorfiets in mijn leven zien. Jullie honden van de FIM, jij hebt gewonnen. »

"Westy" sprak in de context van de FIM van "low shit people" die niets met de sport te maken hadden: "De FIM heeft mijn leven vaak vernietigd. Ze brachten me in een depressie die zo ver ging dat ik wou dat ik zou sterven. Ik heb genoeg en ik ga niet akkoord met de 'bullshit games' van de FIM. Verdomde FIM. »

Vier weken later zullen we opnieuw de onvermoeibare jager Ant West ervaren, dit komende weekend begint hij in het Braziliaanse Superbike kampioenschap, het vierde evenement in Goiania.

"Mensen van de FIM gingen naar Kawasaki Japan en lieten me mijn sponsorsteun verliezen", verklaarde Australisch SPEEDWEEK.com wat er de afgelopen weken was gebeurd. "Daarom betaal ik zelf voor deze race, gewoon om te zeggen dat ik je neuk. Ze hebben geprobeerd me tegen te houden sinds ik in Brazilië rijd. Ze schreven brieven aan mijn team die het kampioenschap bedreigden. Maar het kampioenschap wil me hier hebben. '

West speelt in Brazilië met een ZX-10RR voor het JC Racing Team en eindigde de eerste drie wedstrijden in Interlagos bij Sao Paulo op de ranglijsten 1, 3 en 3. In het algemeen klassement leidt hij 57 punten voorsprong op de voormalige Moto2 Europees kampioen. en Moto2 Wereldkampioenschap coureur Eric Granado (53) en ex-GP ster Alex Barros (49).

- Mehr bei SPEEDWEEK: Google Translate



We hebben een Antony West topic nodig!
Bijzonder dat zo'n kleurrijke coureur geen eigen topic heeft !
 
Superbike World Championship
Anthony West spot met FIM: ontslag uit berusting
Door Ivo Schützbach - 12.07.2019 07:29
"Je zult me nooit meer in mijn leven op een motorfiets zien. Jullie honden van de FIM, jullie hebben gewonnen, "zei Anthony West begin juni. Hij komt volgend weekend terug in Brazilië.

De Australische Anthony West werd herhaaldelijk geblokkeerd voor een dopingovertreding in september 2018 door de World Motorcycle Association FIM. Welke verboden stoffen hij nam werd nooit openbaar gemaakt, achter gesloten deuren spreken FIM-functionarissen over drugsmisbruik.

West werd vervolgens ontweken in het Braziliaanse Superbike kampioenschap, waarin de FIM geen jurisdictie heeft. Begin juni plaatste de 17-jarige, die 38 was, de hashtag "#fuckyouFIM" op zijn Facebook-pagina.

De GP-winnaar heeft het onheilspellende 'F'-woord niet spaarzaam gebruikt in zijn woordenachtige bewering. West: «Ik ben klaar met deze sport !!! Je zult me nooit op een motorfiets in mijn leven zien. Jullie honden van de FIM, jij hebt gewonnen. »

"Westy" sprak in de context van de FIM van "low shit people" die niets met de sport te maken hadden: "De FIM heeft mijn leven vaak vernietigd. Ze brachten me in een depressie die zo ver ging dat ik wou dat ik zou sterven. Ik heb genoeg en ik ga niet akkoord met de 'bullshit games' van de FIM. Verdomde FIM. »

Vier weken later zullen we opnieuw de onvermoeibare jager Ant West ervaren, dit komende weekend begint hij in het Braziliaanse Superbike kampioenschap, het vierde evenement in Goiania.

"Mensen van de FIM gingen naar Kawasaki Japan en lieten me mijn sponsorsteun verliezen", verklaarde Australisch SPEEDWEEK.com wat er de afgelopen weken was gebeurd. "Daarom betaal ik zelf voor deze race, gewoon om te zeggen dat ik je neuk. Ze hebben geprobeerd me tegen te houden sinds ik in Brazilië rijd. Ze schreven brieven aan mijn team die het kampioenschap bedreigden. Maar het kampioenschap wil me hier hebben. '

West speelt in Brazilië met een ZX-10RR voor het JC Racing Team en eindigde de eerste drie wedstrijden in Interlagos bij Sao Paulo op de ranglijsten 1, 3 en 3. In het algemeen klassement leidt hij 57 punten voorsprong op de voormalige Moto2 Europees kampioen. en Moto2 Wereldkampioenschap coureur Eric Granado (53) en ex-GP ster Alex Barros (49).

- Mehr bei SPEEDWEEK: Google Translate



We hebben een Antony West topic nodig!
Bijzonder dat zo'n kleurrijke coureur geen eigen topic heeft !

Hier nogmaals hetzelfde verhaal maar dan van Anthony zelf, leest wat makkelijker:
 
de 2020 M1 testen na de Gp van Brno, waarom niet gelijk in de trainingen?? mijn hotel in Brno hoef ik pas maandag ochtend uit, dus misschien toch nog even langs het circuit rijden maandag :)
ik heb trouwens stoel nummer 46 geboekt op de tribune, hopelijk brengt het geluk:) :)
 
Laatst bewerkt:
de 2020 M1 testen na de Gp van Brno, waarom niet gelijk in de trainingen?? mijn hotel in Brno hoef ik pas maandag ochtend uit, dus misschien toch nog even langs het circuit rijden maandag :)
ik heb trouwens stoel nummer 46 geboekt op de tribune, hopelijk brengt het geluk:) :)
Omdat de motor anders gaat zijn, vermoed ik. En voor het begin van het seizoen moet je het maximaal aantal toegestane motoren aanleveren, zodat deze gesealed kunnen worden (dacht ik).

Brno was traditioneel altijd wel het moment waarop de teams in de testen het materiaal voor volgend jaar tevoorschijn halen.
 
Dat gaat nu al lekker strak door de bocht, dus dat belooft veel goeds 😂
 
Terug
Bovenaan Onderaan