Valentino Rossi deel 20 - 40 jaar feest

Rossi wint tijdens de komende 100 pagina's...


  • Totaal aantal stemmers
    169
nog 1 weekje tot Brno :) :) druk met de voor bereidingen voor de reis!! mocht iemand mij zien op tv, ik ben te herkennen aan een gele pet en geel shirt met een 46 erop :)


ik ga ook naar brno , vertrek waarschijnlijk woensdag , ben nog op zoek naar een camping met zeer proper sanitair (douches) ergens halverwege
 
Had-ie moeten parkeren? Ja, absoluut. Mag RD ingrijpen? Van mij wel. Donder op met je rookmachine waarvan je slechts "redelijk zeker" bent dat je niet levensgevaarlijke sporen achterlaat voor de andere coureurs.

Moet-ie nu maar meteen stoppen met racen? Als je dát zegt (en het meent), moet je je toetsenbord effe opzij leggen. _O-
 
Rossi de beste Yamaha op de startgrid onder bijzondere omstandigheden dat dan wel... Vandaag p19 in de warmup,nog maar even een andere setup voor de race doen😆
 
Degelijke race van Rossi en beste Yamaha coureur. Zat duidelijk niet meer in.

Denk dat Vinalez eerder eens moet gaan nadenken over zijn toekomst dan Rossi... heeft zo'n beetje hetzelfde probleem als Lorenzo, als alles op zijn plek valt is het een van de beste rijders, als er ook maar iets tegenzit valt hij heel ver terug. Zou het misschien ook wel beter doen op een ander merk.

Ook een aardige leegloop bij VR46... benieuwd wat daar achter zit...
 
Terug
Bovenaan Onderaan