Valentino Rossi deel 20 - 40 jaar feest

Rossi wint tijdens de komende 100 pagina's...


  • Totaal aantal stemmers
    169
Gaan we nu al 4e plaatsen verheerlijken,alleen de eerste 3 plaatsen tellen,de 4e is best of the rest,en een rookie op een Yamaha
die je zoek rijd op een mindere motor is ook niet echt een pluim waard.:P
Tijd om te stoppen en op die plaats Alex Marquez,dan word het nog leuker in de Mgp.
 
Had gedacht dat vinales en rins er nog voorbij zouden komen. Ze hadden op het laatst net iets meer over. Gelukkig kwam Rossi Pol deze keer snel voorbij waardoor hij direct kon aansluiten bij de kopgroep. Yamaha moet die M1 is een keer flink opschroeven,wat een vernedering hoe de Ducati en de Honda quartararo voorbij gingen
 
Had gedacht dat vinales en rins er nog voorbij zouden komen. Ze hadden op het laatst net iets meer over. Gelukkig kwam Rossi Pol deze keer snel voorbij waardoor hij direct kon aansluiten bij de kopgroep. Yamaha moet die M1 is een keer flink opschroeven,wat een vernedering hoe de Ducati en de Honda quartararo voorbij gingen
Nou he
Ik was daar wel een beetje verbaast over.
Wist dat ze sneller waren.
Maar zo veel😳
 
Gaan we nu al 4e plaatsen verheerlijken,alleen de eerste 3 plaatsen tellen,de 4e is best of the rest,en een rookie op een Yamaha
die je zoek rijd op een mindere motor is ook niet echt een pluim waard.:P
Tijd om te stoppen en op die plaats Alex Marquez,dan word het nog leuker in de Mgp.
Nou dan mag de rest volgend jouw ook wel vervangen worden,MV op 5;)
 
Ondanks zijn leeftijd denk ik dat ook Rossi zelf weet dat hij nog minstens een aantal wedstrijden kan winnen als Yamaha de M1 eens een beetje voor elkaar krijgt. Ik denk dat hij anders echt al wel was gestopt.
 
sp ps2.jpg




sp ps3.jpg



sp rossi 2.jpg






SP Rossi.jpg





En Rossi was ook op de Spielberg #1 hoor!!!
#1 merchandising verkoop.... :Y
 
Ja de man is zeker wat populariteit betreft nog steeds nr1,ik kan geen enkele andere coureur bedenken die zo populair
is of was in de geschiedenis van de motorsport,je ziet dan ook nog steeds meer geel op de tribunes dan elke andere kleur.
MM probeert nu de populaire jongen uit te hangen,maar heeft dat in het begin van zijn loopbaan al verpest door zich als een eikel te gedragen.
 
Als Q een snellere Yam krijgt ziet niemand hem meer terug incl Rossi.

Noem de feitelijke verschillen is op waardoor de Yamaha van quartararo langzamer zou zijn ?
Die jongen doet het fantastisch , krijgt bandenmanagement ook onder de knie etc maar er word soms net gedaan of die op een motor rijd waar niets mee mogelijk is ofzo.
Wil hem absoluut niet vergelijken met zarco maar kijk eens wat die presteerde op die fiets.. en wat die nu presteert.
 
Alle Yamaha''s zijn op dit moment te langzaam, ze missen topsnelheid.
Honda en Ducati zijn daardoor moeilijk bij te houden.
 
Wat ik juist op Spielberg zo opmerkelijk vond, is dat zovelen in merchandise van KTM liepen. Logisch, het is de thuishaven van het merk en het is me toch een behoorlijk trots bergvolk, maar desondanks waren er echt veel man, vrouw en kind uitgedost in het oranje!

Ik kan er weinig hout van snijden🤔
Bergvolk😂😂
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan