Valentino Rossi deel 20 - 40 jaar feest

Rossi wint tijdens de komende 100 pagina's...


  • Totaal aantal stemmers
    169
Alle Yamaha''s zijn op dit moment te langzaam, ze missen topsnelheid.
Honda en Ducati zijn daardoor moeilijk bij te houden.
Tijd dat er weer eens flink opgevoerd word bij Yamaha,ff de vijl door de poorten raggen. :Y
De vraag is dan weer hoe betrouwbaar ze dan blijven,aan de andere kant als Honda het wel kan waarom Yamaha dan niet.
 
V4 blok erin,al die V4 blokken hebben meer vermogen. Honda Ducati zelfs de KTM loopt harder allemaal V4. Aprilia (ook V4)weet ik zo niet maar die krijgen m helemaal niet aan de praat. Suzuki loopt ook achter op topvermogen dit zijn ook de enige 2 4 in lijn blokken
 
Tijd dat er weer eens flink opgevoerd word bij Yamaha,ff de vijl door de poorten raggen. :Y
De vraag is dan weer hoe betrouwbaar ze dan blijven,aan de andere kant als Honda het wel kan waarom Yamaha dan niet.

de Yamaha's hebben ook meer vermogen maar ze krijgen het niet op het asfalt zonder de banden te overbelasten (elektronica) , dit was het grootste probleem van 2018 dacht ik.
 
de Yamaha's hebben ook meer vermogen maar ze krijgen het niet op het asfalt zonder de banden te overbelasten (elektronica) , dit was het grootste probleem van 2018 dacht ik.
Tja Duc en Honda kunnen het wel dus misschien beter hun huiswerk doen.
 
Berbers en Oostenrijkers over 'e'en (berg)kam scheren gaat wel heel erg ver! :( O-)



Exact! Ben ook geen fan van hem :/:W
Zeker en als ik die kop van zijn vader al ziet op TV baaahhhhhhhhh.
Snap niet why telkens in beeld,wie zit er thuis op die kop te wachten????????????

Maar het zijt zo.
 
Suzuki doet het anders ook niet zo slecht met die gsxrrrrrrrrrrrr
Bij de duc zal de desmoklepbediening ook een voordeel zijn mbt vermogensontwikkeling.
Honda heeft een ongelimiteerd budget?
 
Vermogen is het punt helemaal niet. V4 of 4 in lijn maakt niet uit. Produceren niet alle Motogp machines 260 plus pk? Degene die het vermogen het best aan de grond krijgt, heeft het hoogste rendement in acceleratie en dus een hogere eindsnelheid op een lang stuk bijvoorbeeld. Met die cijfers maakt 10 pk extra niet veel meer uit. Daarmee win je geen 10 extra kilometers op top.
 
Suzuki doet het anders ook niet zo slecht met die gsxrrrrrrrrrrrr
Bij de duc zal de desmoklepbediening ook een voordeel zijn mbt vermogensontwikkeling.
Honda heeft een ongelimiteerd budget?
En het mooie is dat Suzuki het eerst met een V4 heeft geprobeerd ,en dat was geen succes.
Kijk ook maar eens naar de superbike waar Kawasaki met hun motor iedereen het nakijken geeft,
al ligt dat ook voor een groot gedeelte aan de man die er op zit.
 
Staat ook dat een 4 in lijn beter de bochten door te krijgen is en de V4 wat lastiger. Hoe dan ook,ze lopen achter op Ducati en Honda.
 
Toen die tijd met de Bridgestone banden kwam het helemaal niet ter sprake. Lorenzo won er nog een WK mee en Rossi bijna. En over al die jaren daarvoor de kampioenschappen van Rossi en Lorenzo. Yamaha en Michelin en de nieuwe elektronica deed het merk ook geen goeds
 
Dus waar is het nou echt mis gegaan? Rossi attendeerde er ook nog op dat Honda en Ducati veel meer mensen lopen hadden in de pitbox en de fabriek etcetera en dat Yamaha daar misschien ook wel naar toe moest. Denk niet dat Suzuki nu verder dan Yamaha is. Zal ongeveer gelijk liggen.
 
Dus waar is het nou echt mis gegaan? Rossi attendeerde er ook nog op dat Honda en Ducati veel meer mensen lopen hadden in de pitbox en de fabriek etcetera en dat Yamaha daar misschien ook wel naar toe moest. Denk niet dat Suzuki nu verder dan Yamaha is. Zal ongeveer gelijk liggen.

met de komst van spec ECU hebben honda en ducati mensen ingehuurd om dit te regelen/afstellen.
Yamaha vond het onnodig en daardoor lopen ze eigenlijk een jaar achter dan de andere top teams.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan