Valentino Rossi deel 20 - 40 jaar feest

Rossi wint tijdens de komende 100 pagina's...


  • Totaal aantal stemmers
    169
Als alles klopt, daar wil ik mee zeggen : het was vandaag ideale temperaturen in Silverstone. Het is één van Valentinosfavorite baantjes. De Yamaha is daar altijd snel. Ik schat hem hoog in voor het podium. Als alles klopt., het is maar hoe je het leest.
 
Ik hoop op een mooie strijd tussen Vale en MM morgen, evt quartararo erbij. Wordt een mooie race!
 
  • Leuk
Waarderingen: Joep
Waren 2 mooie laatste minuten..
Meer ook niet kunnen zien.

Morgen al helemaal niet.
Dus dat wordt volgende week terug kijken..
 
silverstone is zeker een Yamaha baan(nieuwe asfalt draagt daar zeker aan bij, Misano maar weer afwachten met hogere temperaturen en mindere asfalt kwaliteit), maar nr93 reed ook even 6 ronden achter elkaar in de 1.59.
morgen 14:00 maar hopen op een mooie battle op de baan.
FORZA 46!!!!!
 
Viel wat tegen voor Rossi, had jammer genoeg niet de snelheid om zich met het podium te bemoeien.
Mooie finish voor Rins!
 
Eerlijk gezegd heb ik bewust niet gereageerd op de goede kwalificatie van gisteren. Wat uiteraard wel een mooie prestatie was. Maar het blijft een feit dat Rossi de laatste jaren de pace van de kopgroep gewoon net niet bij kan houden. Er finisht altijd wel iemand voor hem. Is het niet Marquez dan is het Dovi. Is het niet Dovi dan is het Zarco, Miller, Petrucci, Quartararo of Rins. Ik hoop dat ze bij Yamaha nog wat bedenken maar de tijd begint te dringen. Go Rossi, Go.
 
Eerlijk gezegd heb ik bewust niet gereageerd op de goede kwalificatie van gisteren. Wat uiteraard wel een mooie prestatie was. Maar het blijft een feit dat Rossi de laatste jaren de pace van de kopgroep gewoon net niet bij kan houden. Er finisht altijd wel iemand voor hem. Is het niet Marquez dan is het Dovi. Is het niet Dovi dan is het Zarco, Miller, Petrucci, Quartararo of Rins. Ik hoop dat ze bij Yamaha nog wat bedenken maar de tijd begint te dringen. Go Rossi, Go.
Geldt helaas voor elke Yamaha-coureur de afgelopen paar seizoenen, op de paar uitzonderingen van Viñales na. De motor is goed genoeg voor podium pace, maar voor de winst komt Yamaha nog wel tekort. Rossi, Viñales en Quartararo pakken er genoeg 'leuke' resultaten mee, maar vechten zelden voor de winst.
 
Ondanks dat wel een heeeeel mooie ontknoping! :Y
Even een beetje off-topic. Weet iemand wat de organisatie heeft gedaan met door de bezoekers betaalde toegang van vorig jaar toen geen race is verreden? Hebben ze dat terug gekregen? Kon je op vertoon van jd kaartje van vorig jaar dit jaar gratis naar binnen?
Er zal iéts gedaan moeten zijn aan schadevergoeding, toch?
 
Ondanks dat wel een heeeeel mooie ontknoping! :Y
Even een beetje off-topic. Weet iemand wat de organisatie heeft gedaan met door de bezoekers betaalde toegang van vorig jaar toen geen race is verreden? Hebben ze dat terug gekregen? Kon je op vertoon van jd kaartje van vorig jaar dit jaar gratis naar binnen?
Er zal iéts gedaan moeten zijn aan schadevergoeding, toch?

Goeie vraag. Vermoedelijk kregen ze allemaal een blikje Monster en een rol drop 🙃
 
Geldt helaas voor elke Yamaha-coureur de afgelopen paar seizoenen, op de paar uitzonderingen van Viñales na. De motor is goed genoeg voor podium pace, maar voor de winst komt Yamaha nog wel tekort. Rossi, Viñales en Quartararo pakken er genoeg 'leuke' resultaten mee, maar vechten zelden voor de winst.
Helemaal mee eens!
 
Eerlijk gezegd heb ik bewust niet gereageerd op de goede kwalificatie van gisteren. Wat uiteraard wel een mooie prestatie was. Maar het blijft een feit dat Rossi de laatste jaren de pace van de kopgroep gewoon net niet bij kan houden. Er finisht altijd wel iemand voor hem. Is het niet Marquez dan is het Dovi. Is het niet Dovi dan is het Zarco, Miller, Petrucci, Quartararo of Rins. Ik hoop dat ze bij Yamaha nog wat bedenken maar de tijd begint te dringen. Go Rossi, Go.
Klopt,beetje de best of the rest.
 
Geldt helaas voor elke Yamaha-coureur de afgelopen paar seizoenen, op de paar uitzonderingen van Viñales na. De motor is goed genoeg voor podium pace, maar voor de winst komt Yamaha nog wel tekort. Rossi, Viñales en Quartararo pakken er genoeg 'leuke' resultaten mee, maar vechten zelden voor de winst.

Ik denk wel eens terug toen Zarco op zo'n semi fabrieks Yamaha zat, ik zou dat nog wel eens willen zien. Vinales heeft altijd wel een paar goede races, maar om te zeggen dat dat nou een coureur is die de Yamaha het grote succes gaat bezorgen, denk het niet. Dus, graag Zarco op de fabrieks Yammie!
 
Terug
Bovenaan Onderaan