Valentino Rossi deel 20 - 40 jaar feest

Rossi wint tijdens de komende 100 pagina's...


  • Totaal aantal stemmers
    169
Ik denk wel eens terug toen Zarco op zo'n semi fabrieks Yamaha zat, ik zou dat nog wel eens willen zien. Vinales heeft altijd wel een paar goede races, maar om te zeggen dat dat nou een coureur is die de Yamaha het grote succes gaat bezorgen, denk het niet. Dus, graag Zarco op de fabrieks Yammie!

:^
 
Ik denk wel eens terug toen Zarco op zo'n semi fabrieks Yamaha zat, ik zou dat nog wel eens willen zien. Vinales heeft altijd wel een paar goede races, maar om te zeggen dat dat nou een coureur is die de Yamaha het grote succes gaat bezorgen, denk het niet. Dus, graag Zarco op de fabrieks Yammie!

Maar die zakte in zijn laatste periode bij Tech3 toch ook weg? En wat al eerder gemeld werd,
de Yamaha is goed voor 'n kans op podium, maar ze komen flink tekort.
 
Maar die zakte in zijn laatste periode bij Tech3 toch ook weg? En wat al eerder gemeld werd,
de Yamaha is goed voor 'n kans op podium, maar ze komen flink tekort.

Dat gold toen ook voor Folger. Ik denk nog steeds dat daar meer achter zat.
Maar die zakte in zijn laatste periode bij Tech3 toch ook weg? En wat al eerder gemeld werd,
de Yamaha is goed voor 'n kans op podium, maar ze komen flink tekort.

Het viel mij destijds op dat zowel Zarco als Folger een stuk minder snel gingen. Hoewel Yamaha altijd heel open is (zie oa. WSBK), vond ik dat toen best bijzonder.
 
Ja, Folger! Die race op de Tech3 op de Sachsenring! Daarna ging het als 'n nachtkaars uit bij Tech3. :/
 
Nee serieus. Ik heb ook liever dat ie wint, maar met Rossi erbij is het altijd beter dan zonder. Om even iets te memoreren van een paar weken terug: MM93 wint, uitloopronde doodstil. VR46 wordt 10e, het dak gaat eraf in de uitloopronde.
Ondanks dat ie over zijn hoogtepunt is gewoon nog steeds een topgast !!
 
Ja allemaal leuk en aardig,maar als ik Rossi zie in een race wil ik ook graag dat ie voor P1 mee doet en sowieso voor podium. En vandaag rijdend op P4 vindt ie zelf ook niet competitief genoeg. Hij en Yamaha moet nog wel een stap zetten...
 
Zeker. Daar heb je helemaal gelijk door. Op een meer competitieve fiets zou Rossi zeker beter presteren. Wij weten beter, maar jammer dat hij voor de massa 'op' is, terwijl een groot deel hiervan niet aan de man zelf ligt.
 
Wat ik dan niet snap is dat "de man"bij yamaha blijft plakken en niet voor een meer competitieve fiets kiest 🤔
Blijft ie bij yamaha en het wordt niks,dan is dat evengoed met zijn eigen instemming.
Het is altijd een team effort,dusch...................een combinatie van fiets en de man
 
Wat ik dan niet snap is dat "de man"bij yamaha blijft plakken en niet voor een meer competitieve fiets kiest 🤔
Blijft ie bij yamaha en het wordt niks,dan is dat evengoed met zijn eigen instemming.
Het is altijd een team effort,dusch...................een combinatie van fiets en de man
Bij Yamaha heeft Rossi invloed, z'n team bij elkaar, een uitstekende fabriek én, niet te vergeten, belangrijke (zaken)deals die ook na z'n actieve carrière doorlopen. Wat gaat Rossi winnen door naar Suzuki te gaan? Een titel is dan net zo goed schier onmogelijk. Dat Rossi nu voor Yamaha racet, dat vergelijk ik meer met die voetbalvedetten die na een Spaans, Italiaans of Engels avontuur terugkeren bij "hun ouwe cluppie". Da's niet meer om een carrière op te bouwen, da's om 'm af te bouwen, en dat heeft hij in elk geval goed voor elkaar.
 
Bij Yamaha heeft Rossi invloed, z'n team bij elkaar, een uitstekende fabriek én, niet te vergeten, belangrijke (zaken)deals die ook na z'n actieve carrière doorlopen. Wat gaat Rossi winnen door naar Suzuki te gaan? Een titel is dan net zo goed schier onmogelijk. Dat Rossi nu voor Yamaha racet, dat vergelijk ik meer met die voetbalvedetten die na een Spaans, Italiaans of Engels avontuur terugkeren bij "hun ouwe cluppie". Da's niet meer om een carrière op te bouwen, da's om 'm af te bouwen, en dat heeft hij in elk geval goed voor elkaar.

Nou dan stel ik voor op te houden met mopperen op yamaha en te accepteren dat Rossi "het"niet meer gaat worden. 🤗
 
  • Leuk
Waarderingen: Joep
Nou dan stel ik voor op te houden met mopperen op yamaha en te accepteren dat Rossi "het"niet meer gaat worden. 🤗
Ik vind dat helemaal niet zo’n rare opmerking.
Ik vondt het echt gaaf dat hij op p2 starte.
Maar hij kon het gewoon niet bijhouden.
Hoop nog wel op een dag succes hier of daar.
Maar kan goed accepteren dat het Minder wordt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joep
Ik vind dat helemaal niet zo’n rare opmerking.
Ik vondt het echt gaaf dat hij op p2 starte.
Maar hij kon het gewoon niet bijhouden.
Hoop nog wel op een dag succes hier of daar.
Maar kan goed accepteren dat het Minder wordt.

Maar niet iedereen blijkbaar,kan ik me ook voorstellen hoor 😉
Maar ik krijg de indruk dat de schuld teveel bij yamaha alleen gelegd wordt.
Als dat ding niet liep stond ie gisteren ook niet op de de 2e start plek🤔
 
Maar niet iedereen blijkbaar,kan ik me ook voorstellen hoor 😉
Maar ik krijg de indruk dat de schuld teveel bij yamaha alleen gelegd wordt.
Als dat ding niet liep stond ie gisteren ook niet op de de 2e start plek🤔
Ik heb jaren van hem genoten.
Ga hem ook niet lopen afzeiken.
Ben ook nog steeds fan.
Maar 40 kom op is echt geen schande als het scherpen er af is.
Ik kan mijn zoon ook bijna niet meer aan.
(Ga ik natuurlijk tegen hem niet zeggen😉).
Hij wordt sterker.
Ik slapper.
Zo is het leven 😏😂
 
Terug
Bovenaan Onderaan