Valentino Rossi deel 20 - 40 jaar feest

Rossi wint tijdens de komende 100 pagina's...


  • Totaal aantal stemmers
    169
Ik snap ook al die handjes en handtekening jagers niet,ik ben ook fan van Rossi en dat al vanaf het begin van zijn carrière,
maar het komt niet eens in me op om een handtekening te gaan vragen,plant je vette reet op de tribune en ga hem toejuichen en laat
de man verder met rust,daar zou hij nog heel wat vrolijker van worden,hij heeft genoeg andere dingen aan zijn hoofd om bezig te zijn.

Tot nu toe voor 2 coureurs een uitzondering gemaakt waarvan onderstaande er 1 is:

1568400067568.jpeg


1568400094198.jpeg


1568400146459.jpeg


En na het signeren van foto nummer 83, waren Kevin en de Suzuki crew net zo blij verrast met die tank als ik van de ontmoeting met mijn all-time hero :Y
 
Was weer niet een super dag voor Vale 7e plek in de kwalificatie ,wel een mooie pole voor Viñales,
momenteel toch de snelste man in de MotoGp ,nou nog eens het omzetten naar resultaten in de wedstrijd.
Ook een mooie 2epaats voor Pol Espargaro en KTM,blijft verbazingwekkend dat ze met een relatief simpel staal frame
een hoop van de motoren met speciale Alu frames te snel afzijn,misschien moet Ducati ook maar weer terug naar de buizenframes:)
 
*update* WTF, wat ze niet laten zien is dat Rossi EERST van de baan gaat! "Wist ie niet" onzin, voel je gelijk of je op kerbs zit of op het groen, helemaal op zo'n machine met zoveel feedback.

 
Laatst bewerkt:
Top filmpje, Tavulia is wel leuk om naar toe te gaan voor de GP van San Marino maar het is klein en je bent er snel uitgekeken, Catolica is beter, is veel meer te beleven.
ben in Tavuilia geweest, erg klein maar wel leuk. lekkere pizza gegeten bij Da Rossi daar. Coriano ook bijzonder om even langs te gaan. wat is er in Catolica allemaal te doen??
 
ben in Tavuilia geweest, erg klein maar wel leuk. lekkere pizza gegeten bij Da Rossi daar. Coriano ook bijzonder om even langs te gaan. wat is er in Catolica allemaal te doen??
Een grote badplaats die in de ban is van Rossi en de MotoGP een grote gele gekte!! Wij zitten daar sinds 3 jaar in een leuk hotel en gaan op fietsen van het hotel naar de baan, ideaal!
Gisteren ook in Coriano geweest, leuk museumpje over Sic!
 
ben in Tavuilia geweest, erg klein maar wel leuk. lekkere pizza gegeten bij Da Rossi daar. Coriano ook bijzonder om even langs te gaan. wat is er in Catolica allemaal te doen??

Neem aan dat je dan ook zijn ijs heb geproefd 😁
Beide zijn er heerlijk, heeft ie goed voor elkaar.

Catollica is gewoon een badplaats.
Wel mooi dorpje, dat dan weer wel.
Helaas was het Sic museum dicht toen wij er waren, begin dit jaar.
Stond dus voor een dichte deur🙁

Zelf de wedstrijd nog niet gezien.
Morgen bij thuis komst terug kijken.
Weet al de uitslag, maar toch😇
 
Die stap zie ik niet zo snel meer gebeuren...concurrentie is moordend.
Klopt,zal niet meevallen. Fabio en vinales zijn op dit moment net wat sterker. Rossi en morbidelli gaan ook mooi gelijk op. Was nog spannend op de finish met ze.... Denk dat morbidelli zich een klein beetje ingehouden heeft,anders had ie de motoren op de ranch morgen kunnen wassen...
 
Die stap zie ik niet zo snel meer gebeuren...concurrentie is moordend.
Ik ben daar ook bang voor,of hij moet een keer het geluk hebben dat een paar vooraan elkaar er af stuiteren,ff
wachten tot Kamikaze Lorenzo weer beter is. }) :+
Zolang ze bij Honda nog knurften als KL laten rijden hoeft Rossi zich zeker niet te schamen.
 
Laatst bewerkt:
Klopt,zal niet meevallen. Fabio en vinales zijn op dit moment net wat sterker. Rossi en morbidelli gaan ook mooi gelijk op. Was nog spannend op de finish met ze.... Denk dat morbidelli zich een klein beetje ingehouden heeft,anders had ie de motoren op de ranch morgen kunnen wassen...

_O-
 
Rossi hoeft zich zeker niet te schamen vandaag maar met een 4de plaats in je hometown met alles erop en eraan in Rossillook is het wel voor hem en al die fans teleurstellend.
Je zag het bij binnenkomst in zijn box.

Ik had hem verdorie graag met die MM (wel verdiend winnaar en dat zeg ik als antiMM)op het podium willen zien staan,helaas.
 
Rossi moet stoppen, (5 jaar geleden al)het wordt een zielige vertoning op deze manier. En dat gun ik hem toch ook weer niet. Het is duidelijk zichtbaar in de statistieken. Zijn laatste wk-titel dateert van 10 jaar geleden! Laatste gp-overwinning Assen 2017 een uitschieter op één van zijn favoriete banen. En er is reeds lang geen progressie in de resultaten. De spiraal gaat gewoon naar beneden. Het kan ook niet anders, de leeftijd gaat gewoon tellen. Desondanks zie ik hem nog liever rondtoeren dan die man met die gemaakte glimlach en zonder uitstraling of enige persoonlijkheid.
Die naar ik vermoed aan een ernstige vorm van adhd of een autisme lijdt. Maar goed da's mijn mening. Sommigen zullen het er wel niet mee eens zijn. Ik hoop nog een beetje op de comeback van Lorenzo in mijn ogen de enigste van de 'oude garde' die MM om de oren kan rijden. Maar dan moet ie wel mentaal en fysiek weer in orde zijn. En anders kijk ik graag naar de nieuwe lichting, Quartararo bv. echt een genot om te zien rijden.
 
Rossi moet stoppen, (5 jaar geleden al)het wordt een zielige vertoning op deze manier. En dat gun ik hem toch ook weer niet. Het is duidelijk zichtbaar in de statistieken. Zijn laatste wk-titel dateert van 10 jaar geleden! Laatste gp-overwinning Assen 2017 een uitschieter op één van zijn favoriete banen. En er is reeds lang geen progressie in de resultaten. De spiraal gaat gewoon naar beneden. Het kan ook niet anders, de leeftijd gaat gewoon tellen. Desondanks zie ik hem nog liever rondtoeren dan die man met die gemaakte glimlach en zonder uitstraling of enige persoonlijkheid.
Die naar ik vermoed aan een ernstige vorm van adhd of een autisme lijdt. Maar goed da's mijn mening. Sommigen zullen het er wel niet mee eens zijn. Ik hoop nog een beetje op de comeback van Lorenzo in mijn ogen de enigste van de 'oude garde' die MM om de oren kan rijden. Maar dan moet ie wel mentaal en fysiek weer in orde zijn. En anders kijk ik graag naar de nieuwe lichting, Quartararo bv. echt een genot om te zien rijden.

O jee 😳 ,nu ga je het krijgen.(minimaal 3 pagina's )
Ga alvast maar emigreren👍
 
Ik snap al dat gejank niet, dat die moet stoppen (of 5 jaar geleden al...)

Hij rijdt nog steeds met de (sub)top mee.
Is nog steeds sneller dan de meeste anderen.
Nee, wereldkampioen zie ik hem niet meer worden, net zoals ongeveer 15 anderen op de grid overigens.
Zo nu en dan een podium en met een beetje geluk nog een overwinning is al meer dan de meeste anderen ooit zal lukken.

Moet nummer 5 tot nummer laatst dan ook maar stoppen?
Wordt het wel lekker rustig op de grid.

Deze man heeft er blijkbaar nog erg veel plezier in.
Dat is toch het belangrijkste?


Dat is toch ook voor ons de belangrijkste reden om op het circuit los te gaan?
Omdat we het gewoon leuk vinden.
 
Wist niet dat je zielig bent als je 4e wordt,hoe noem je de rest dan?
99% van de coureurs wordt geen kampioen in wat hoor klasse dan ook,stoppen allemaal,begrijp ook niet waarvoor zij mee doen.
 
Wist niet dat je zielig bent als je 4e wordt,hoe noem je de rest dan?
99% van de coureurs wordt geen kampioen in wat hoor klasse dan ook,stoppen allemaal,begrijp ook niet waarvoor zij mee doen.
En ook de ducati's moeten stoppen, doe de rest van de honda piloten ook maar....|(
 
Wel eerlijk dat @casey_27 niet over die visser begint als een bedreiging voor MM.
Die had namelijk al onder de grond gelegen als die was blijven racen..

Jl word door velen gezien als de man die MM kan kloppen, waar word dat toch zo stellig op gebaseerd ? Mogen ze de bridgestone banden ook wel weer terug brengen voordat ie een kans maakt..
Mm is de meest complete coureur momenteel, kan rijden met een fiets die anderen gewoon weg niet past, kan winnen in alle omstandigheden, kan tegen druk en veranderingen en wil zichzelf blijven ontwikkelen.

Grootste deel van die opsomming gaat niet voor JL op.

Denk dat we hoop op de toekomst moeten vestigen ; quartararo , bagnaia, oliveira dat soort jongens.
 
  • Leuk
Waarderingen: jbt
Terug
Bovenaan Onderaan