Valentino Rossi deel 20 - 40 jaar feest

Rossi wint tijdens de komende 100 pagina's...


  • Totaal aantal stemmers
    169
Wel eerlijk dat @casey_27 niet over die visser begint als een bedreiging voor MM.
Die had namelijk al onder de grond gelegen als die was blijven racen..

Jl word door velen gezien als de man die MM kan kloppen, waar word dat toch zo stellig op gebaseerd ? Mogen ze de bridgestone banden ook wel weer terug brengen voordat ie een kans maakt..
Mm is de meest complete coureur momenteel, kan rijden met een fiets die anderen gewoon weg niet past, kan winnen in alle omstandigheden, kan tegen druk en veranderingen en wil zichzelf blijven ontwikkelen.

Grootste deel van die opsomming gaat niet voor JL op.

Denk dat we hoop op de toekomst moeten vestigen ; quartararo , bagnaia, oliveira dat soort jongens.

Hij had er al op gerekend dat jij dat zou doen,want die visser jeukt schijnbaar nog steeds........ 🤔
En dan moet er,natuurlijk, gekrabd worden🤗
 
Laatst bewerkt:
Wel eerlijk dat @casey_27 niet over die visser begint als een bedreiging voor MM.
Die had namelijk al onder de grond gelegen als die was blijven racen..

Jl word door velen gezien als de man die MM kan kloppen, waar word dat toch zo stellig op gebaseerd ? Mogen ze de bridgestone banden ook wel weer terug brengen voordat ie een kans maakt..
Mm is de meest complete coureur momenteel, kan rijden met een fiets die anderen gewoon weg niet past, kan winnen in alle omstandigheden, kan tegen druk en veranderingen en wil zichzelf blijven ontwikkelen.

Grootste deel van die opsomming gaat niet voor JL op.

Denk dat we hoop op de toekomst moeten vestigen ; quartararo , bagnaia, oliveira dat soort jongens.
Kan misschien zijn dat de honda (die voor en door MM ontwikkeld is) niet iedereen past en een bepaald stijl vraagt die voor deze piloten niet goed aan voelt.
Momenteel is er maar 1 iemand die er overweg mee kan.
 
Kan misschien zijn dat de honda (die voor en door MM ontwikkeld is) niet iedereen past en een bepaald stijl vraagt die voor deze piloten niet goed aan voelt.
Momenteel is er maar 1 iemand die er overweg mee kan.
Dat zeiden de commentatoren ook tijdens de race afgelopen weekend.

Volgens Crutchlow heeft Honda de huidige fiets compleet ontwikkeld voor Marquez. Die kan er dan ook heel goed mee overweg, maar Marquez is wel een buitencategorie. Zij ontwikkelen dus een fiets voor een alien en daardoor heeft de normale mens een probleem.

Honda wed daarmee op 1 paard. Dat paard gaat hen veel brengen als hij blijft rijden. Gebeurd er om 1 of andere reden iets waardoor hij niet kan rijden (stevige verkoudheid ofzo) dan hebben zij bij Honda een probleem. De fiets is namelijk helemaal niet zo goed als dat Marquez het doet laten vermoeden (anders konden andere er ook wel makkelijk goed mee presteren).

Slim en onverstandig van Honda tegelijk (kan dat überhaupt? :o )

Wat betreft JL. Die man is geblesseerd bijna het hele (en anders halve) seizoen. Nu nog steeds.
Wat hij nu doet heeft niets met topprestaties te maken. Gewoon enigszins in vorm blijven voor zover mogelijk. Een half jaar thuis zitten doet je vorm ook geen goed.

De vraag is of de fiets dusdanig aan te passen is zodat hij er ook mee overweg kan (zoals de Duc). Vorig seizoen hebben wij hem zien vechten met MM net zoals Rins en Dovi dat hebben laten zien.
Kan hij dat dan is het nog steeds een wereldkampioen. Ik acht hem ook een stuk beter dan Crutchlow mits die fit is.

Hij is wel boven Crutchlow geëindigd gisteren! :+
 
Laatst bewerkt:
Ik snap al dat gejank niet, dat die moet stoppen (of 5 jaar geleden al...)

Hij rijdt nog steeds met de (sub)top mee.
Is nog steeds sneller dan de meeste anderen.
Nee, wereldkampioen zie ik hem niet meer worden, net zoals ongeveer 15 anderen op de grid overigens.
Zo nu en dan een podium en met een beetje geluk nog een overwinning is al meer dan de meeste anderen ooit zal lukken.

Moet nummer 5 tot nummer laatst dan ook maar stoppen?
Wordt het wel lekker rustig op de grid.

Deze man heeft er blijkbaar nog erg veel plezier in.
Dat is toch het belangrijkste?


Dat is toch ook voor ons de belangrijkste reden om op het circuit los te gaan?
Omdat we het gewoon leuk vinden.
casey_27 houdt zelf meer van vissen...
 
Hij had er al op gerekend dat jij dat zou doen,want die visser jeukt schijnbaar nog steeds........ 🤔
En dan moet er,natuurlijk, gekrabd worden🤗
Als een visser mij begint te jeuken gaat er iets niet goed 🤣 denk dat ik dan wat anders ga doen dan krabben..

Kan misschien zijn dat de honda (die voor en door MM ontwikkeld is) niet iedereen past en een bepaald stijl vraagt die voor deze piloten niet goed aan voelt.
Momenteel is er maar 1 iemand die er overweg mee kan.
Precies wat ik zeg toch ?

Marquez heeft ook nog steeds problemen met de voorkant en had dat vorig jaar nog veel meer, net als de rest.
Hij kan er alleen beter mee om gaan.
Ik denk dat hij qua ontwikkeling ook hetzelfde wil als de andere Honda rijders
 
EFAyRu_XsAAeBlV
 
Teleurstellende race van Vale. Ik hoop niet dat dit een trend wordt. Wat heeft het voor hem voor zin om 2020 nog te rijden? Marquez gaat dat kampioenschap ook gewoon pakken en zelfs een podium is voor Rossi op dit moment wishful thinking...
 
Teleurstellende race van Vale. Ik hoop niet dat dit een trend wordt. Wat heeft het voor hem voor zin om 2020 nog te rijden? Marquez gaat dat kampioenschap ook gewoon pakken en zelfs een podium is voor Rossi op dit moment wishful thinking...
Nou en. Hij doet het mij nog goed genoeg zonder buitensporig veel risico te nemen. Laat lekker gaan. Als er meer in zit op een goeie dag, pakt hij dat heus wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan