Valentino Rossi deel 20 - 40 jaar feest

Rossi wint tijdens de komende 100 pagina's...


  • Totaal aantal stemmers
    169
Ben het ook als Rossi fan mee eens dat hij moet stoppen.
Hij is gewoon te oud.
Net als Dovi, die moet ook stoppen, is de 30 ook al ruim gepasseerd.
MM, moet ook volgend jaar maar stoppen, dan wordt ie ook al dik 27 jaar oud..
Om maar te zwijgen over Cal, de 35er..

*sarcasme modus weer uit*

Zolang Rossi er nog plezier in heeft, lekker doorgaan.
En al racend de M1 'ontwikkelen' voor extra data om Q mooi beter van te kunnen laten worden.

Ik zeg:
Vale, vooral ons laten genieten van je talenten..
 
Waar ik me wel aan stoor in de hele discussie is dat er mensen zijn die vinden dat Rossi zijn plek moet gunnen aan Quartararo, maar dat slaat natuurlijk helemaal nergens op. Het zijn beide athleten, sporters op het hoogst denkbare niveau, daar valt weinig te 'gunnen'. Ook al rijden ze op hetzelfde merk, het blijven concurrenten in het individueel klassement, dus als je de voordelen van een fabrieksteam hebt, ga je dat niet 'gunnen' aan een ander. Zolang Yamaha voor Rossi kiest, is het zijn fiets en heeft Quartararo daar weinig mee te maken. Als Yamaha Quartararo daar neer zet, dan is dat maar zo - Yamaha gaat daarover, niet Rossi.

Persoonlijk hoop ik dat Rossi gewoon door blijft gaan. Hij is voor mij zeker niet afgeschreven, ondanks dat de laatste titel alweer even geleden is. Laten we even niet vergeten dat Rossi de eerste helft van het seizoen gewoon standaard de eerste Yamaha over de streep was en de enige rede was dat Yamaha nog fatsoenlijk punten scoorde ondanks de problemen met de fiets. Pas in de tweede helft van het seizoen is Maverick beter gaan scoren.
 
Je geeft zelf hierboven ook aan dat je verwacht dat hij na het komende seizoen stopt. Maar je hebt wel een punt hoor. We blijven hem gewoon supporten. En wie weet gaat hij komend seizoen als nog weer wat sneller. Go Rossi, Gooooo!
Ik probeer ook een beetje positief te zijn😆
 
  • Leuk
Waarderingen: NR34
Waar ik me wel aan stoor in de hele discussie is dat er mensen zijn die vinden dat Rossi zijn plek moet gunnen aan Quartararo, maar dat slaat natuurlijk helemaal nergens op. Het zijn beide athleten, sporters op het hoogst denkbare niveau, daar valt weinig te 'gunnen'. Ook al rijden ze op hetzelfde merk, het blijven concurrenten in het individueel klassement, dus als je de voordelen van een fabrieksteam hebt, ga je dat niet 'gunnen' aan een ander. Zolang Yamaha voor Rossi kiest, is het zijn fiets en heeft Quartararo daar weinig mee te maken. Als Yamaha Quartararo daar neer zet, dan is dat maar zo - Yamaha gaat daarover, niet Rossi.

Persoonlijk hoop ik dat Rossi gewoon door blijft gaan. Hij is voor mij zeker niet afgeschreven, ondanks dat de laatste titel alweer even geleden is. Laten we even niet vergeten dat Rossi de eerste helft van het seizoen gewoon standaard de eerste Yamaha over de streep was en de enige rede was dat Yamaha nog fatsoenlijk punten scoorde ondanks de problemen met de fiets. Pas in de tweede helft van het seizoen is Maverick beter gaan scoren.

Je hebt helemaal gelijk :t Maar lekker laten gaan. Er is in de loop der jaren al zoveel onzin voorbij gekomen. Ooit ergerde ik me eraan. En inmiddels lach ik erom.
 
Alhoewel ik ook wel het idee heb dat zijn tijd geweest is en we P3 mogen mee vieren als een overwinning, kan ik er persoonlijk nog wel van genieten om die gele 46 rond te zien gaan. Zelfs in P7 vind ik dat hij.nog steeds de meeste sfeer naar het circuit brengt. En zolang hij wil doorgaan, Yamaha hem nog van toegevoegde waarde ziet en zijn team hem trouw blijft, lekker laten doen. :)
 
Ben het ook als Rossi fan mee eens dat hij moet stoppen.
Hij is gewoon te oud.
Net als Dovi, die moet ook stoppen, is de 30 ook al ruim gepasseerd.
MM, moet ook volgend jaar maar stoppen, dan wordt ie ook al dik 27 jaar oud..
Om maar te zwijgen over Cal, de 35er..

*sarcasme modus weer uit*

Zolang Rossi er nog plezier in heeft, lekker doorgaan.
En al racend de M1 'ontwikkelen' voor extra data om Q mooi beter van te kunnen laten worden.

Ik zeg:
Vale, vooral ons laten genieten van je talenten..
Ik las de eerste zin en begon meteen wild te typen _O-
 
Zal ik het dan maar doen,we kunnen hier van alles op loslaten maar de uiteindelijke beslissing zal van Yamaha komen,
of Rossi moet zelf aangeven dat hij stopt,we wachten het maar gewoon af,wie weet zit hij op z,n 50ste er nog op.
Joey Dunlop reed op z,n 48 ook nog steeds rond en won races dusssss.
 
16766.jpg
 
Die beslissing zal bij Rossi zelf weg komen, niet bij Yamaha.

Lin Jarvis heeft aan het begin van het seizoen tijdens een interview aangegeven dat Yamaha uiteindelijk ook gewoon voor de wereldtitel wil gaan en ze Rossi niet meer als de juiste titel kandidaat zien. Een ontslag/pensioen zal wel in goed overleg gedaan worden, maar uiteindelijk heeft Yamaha toch het laatste wordt mocht Rossi plaats moeten maken.
 
Nou dat voor die wereld titel willen gaan dat kennen we..
Als je echt denkt dat yamaha Rossi er zo ff uit wipt heb je het goed mis ;) Ook al zegt Jarvis het.

Rossi levert ze meer op dan welk kampioenschap dan ook, merk wil toch exposure.
 
Dus jullie denken dat yamaha Rossi in het fabrieksteam gaan houden zolang hij doorgaat.
Stel nu dat Rossi volgend jaar resultaten haalt tussen de 5de en 10de plaats, Vinales en Qaurtararo eindigen voor hem in het kampioenschap. Qaurtararo wil het jaar daarop in een fabrieksteam, dan denken jullie dat Vinales eruit gaat. Volgens mij wisselen 46 en 20 van plaats, als yamaha 20 graag zou houden.
 
Zou dat zo langzamerhand ook niet wat minder worden met die exposure? Zou Yamaha nou echt nog veel motorfietsen verkopen omdat Rossi bij ze rijdt? Kweetnie...
Tuulk Rossi barst van de fans waar vooral Rossi zelf veel baat bij heeft. Of Yamaha daarvan mee profiteert vraag ik me af.
 
Zou dat zo langzamerhand ook niet wat minder worden met die exposure? Zou Yamaha nou echt nog veel motorfietsen verkopen omdat Rossi bij ze rijdt? Kweetnie...
Tuulk Rossi barst van de fans waar vooral Rossi zelf veel baat bij heeft. Of Yamaha daarvan mee profiteert vraag ik me af.
Het is eerder nadelig voor Yamaha,want aan Rossi zelf ligt het niet volgens hem,loopt van alles de schuld te geven
behalve zichzelf,de fans denken dat ook en gaan Yamaha de schuld geven.
De beslissing als Rossi die niet eerder zelf neemt ligt uiteindelijk bij Yamaha,in dat kader mag hij blij zijn dat hij niet meer bij Honda zit die hadden hem er al uitgeknikkerd,met Pedrosa hadden ze ook geen moeite.
 
Het is eerder nadelig voor Yamaha,want aan Rossi zelf ligt het niet volgens hem,loopt van alles de schuld te geven
behalve zichzelf,de fans denken dat ook en gaan Yamaha de schuld geven.
De beslissing als Rossi die niet zelf neem ligt uiteindelijk bij Yamaha,in dat kader mag hij blij zijn dat hij niet meer bij Honda zit die hadden hem er al uitgeknikkerd.

Lees je weleens interviews met Rossi? Hij is niet alleen kritisch op z’n brommer - wat hij als fabriekscoureur ook moet zijn-, hij is ook kritisch naar zichzelf. Hij spaarg zichzelf niet wanneer hij vindt dat het beter kan.

Bij Honda allang eruit? Hoe lang reed Pedrosa voor spek en bonen mee?
 
Lees je weleens interviews met Rossi? Hij is niet alleen kritisch op z’n brommer - wat hij als fabriekscoureur ook moet zijn-, hij is ook kritisch naar zichzelf. Hij spaarg zichzelf niet wanneer hij vindt dat het beter kan.

Bij Honda allang eruit? Hoe lang reed Pedrosa voor spek en bonen mee?
Pedrosa reed ook in de top 10 net zoals Rossi nu doet,het is een feit dat Rossi geen toekomst meer heeft in de Mgp,
hij zal plaats moeten maken voor jong talent en zo zal Yamaha er ook over denken zeker nu Q zo goed presteert .
 
Ik meen me te kunnen herinneren dat Rossi eigenlijk opgestapt is bij Honda omdat de overwinningen, volgens Honda, louter aan de motoren toe te schrijven waren en niet aan de coureur. Hij moest niet zeuren of kritiek leveren.
En toen was het byebye van zijn kant.
 
Het is eerder nadelig voor Yamaha,want aan Rossi zelf ligt het niet volgens hem,loopt van alles de schuld te geven
behalve zichzelf,de fans denken dat ook en gaan Yamaha de schuld geven.
De beslissing als Rossi die niet eerder zelf neemt ligt uiteindelijk bij Yamaha,in dat kader mag hij blij zijn dat hij niet meer bij Honda zit die hadden hem er al uitgeknikkerd,met Pedrosa hadden ze ook geen moeite.

Daar geloof ik ook geen bliksem van dat het nadelig is voor Yamaha...
Ik denk dat wat de laatste tijd nadelig is geweest voor Yamaha vooral Yamaha zelf is geweest!
 
Zou dat zo langzamerhand ook niet wat minder worden met die exposure? Zou Yamaha nou echt nog veel motorfietsen verkopen omdat Rossi bij ze rijdt? Kweetnie...
Tuulk Rossi barst van de fans waar vooral Rossi zelf veel baat bij heeft. Of Yamaha daarvan mee profiteert vraag ik me af.
[/QUOIk denk dat er veel "succes"fans tussen zitten.
 
Daar geloof ik ook geen bliksem van dat het nadelig is voor Yamaha...
Ik denk dat wat de laatste tijd nadelig is geweest voor Yamaha vooral Yamaha zelf is geweest!
Ik vind die 2 en3e plaatsen van Q en Vi nou niet echt nadelig voor Yamaha wel voor Rossi.
Nog ff en ook Q is Rossi voorbij in de stand,dan ben je dus voorbij gegaan door een Rookie op een
mindere motor,ik weet niet wat Rossi daar zelf van vind,maar ik zou me dan toch lichtelijk ongemakkelijk gaan voelen.
 
Tuurijk zal Rossi zich niet trots zijn op dit seizoen. Ik ben vooral blij dat Yamaha tov begin dit seizoen toch dichter bij Honda (of eigenlijk dichter bij Marquez) gekomen is. En ik denk dat Rossi daar wel degelijk invloed in heeft gehad en dat Q en Vi daar nu ook van mee profiteren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan