Valentino Rossi deel 20 - 40 jaar feest

Rossi wint tijdens de komende 100 pagina's...


  • Totaal aantal stemmers
    169
Ik denk dat hij eerst Rossi voorbij wil qua wereldtitels en dan pas gaat overstappen.
Voor Rossi een race om snel te vergeten......
 
Ik denk dat hij eerst Rossi voorbij wil qua wereldtitels en dan pas gaat overstappen.
Voor Rossi een race om snel te vergeten......
Het vuur is er een beetje uit dit seizoen. Misschien wel wat privé zaken wat niet helemaal lekker loopt. Kan me niet voorstellen dat ie het in 1 keer kwijt is.
 
Ik denk dat hij eerst Rossi voorbij wil qua wereldtitels en dan pas gaat overstappen.
Voor Rossi een race om snel te vergeten......

Dat MM obsessievelijk bezig is met Rossi en het verbreken van de Rossi records is wel duidelijk.
Zodra MM 10 WK titels heeft, of meer, stopt hij. Bij ieder ander merk na Honda zou het alleen maar minder worden.

On Topic: 2020 wordt het laatste seizoen MotoGP voor Valentino.
 
Dat MM obsessievelijk bezig is met Rossi en het verbreken van de Rossi records is wel duidelijk.
Zodra MM 10 WK titels heeft, of meer, stopt hij. Bij ieder ander merk na Honda zou het alleen maar minder worden.

On Topic: 2020 wordt het laatste seizoen MotoGP voor Valentino.
Als het zo blijft gaan.
Is het maar beter ook. -O-
 
Ik verwacht dat MM op geen enkel ander merk gaat rijden hij heeft maar 1 doel en dat is de aller aller grootste worden qua overwinningen. Helemaal omdat VR daar minimaal 6 wereldtitels is mis gelopen wanneer VR gewoon op de RCV was blijven rijden. Hij stond in die tijd net zo ver boven de rest als MM nu.
 
Ja begint echt wat voorspelbaar te worden helaas. Vorige 2 seizoenen waren het steeds Marquez en Doviziozo voor winst. Nu heeft Fabio die rol overgenomen met steeds Vinales op P3. Wanneer was het nou een echt spannende wedstrijd,dan moeten we wel een tijdje terug. Kan me nog een hele mooie herinneren TT Assen 2018.....
 
Oh echt...ga eens kijken
BBC heeft coverage gedaan van Cookstown, Tandragee, NW200 (welke elk jaar live te zien is via internet!), Kells, Enniskillen, Southern 100, Armoy en Ulster. Je hebt ook nog Scarborough.Gold.Cup maar die is door Eurosport uitgezonden.

NW200 is puur slipstreaming met snelheden van +310. De top 3 wisselt constant van positie net zoals de overige rijders. Puur door slim het slipstreamen aan te pakken op het juiste moment.
Armoy is net motorcross. Op sommige stukken vliegen ze meters ver door de lucht voordat de band weer contact maakt met het asfalt. Hier een mooie samenvatting van dit jaar www.youtube.com/watch?v=7b85W3cdZ7s net zoals kells overigens www.youtube.com/watch?v=4DKvsJw9pr8

Via de juiste kanalen zijn alle races te downloaden
 
Laatst bewerkt:
Als ik Rossi was maakte ik van 2020 een grote afscheidstournee.
Op ieder circuit een feestje bouwen en maximaal genieten.
Nog eenmaal vol in de publiciteit en dan lekker iets anders gaan doen.
 
Mocht 2020 geen competitief jaar worden dan zal VR stoppen,dat heeft hij vaak laten weten. Hij is iemand die niet zo maar op geeft. De top heeft een sprongetje gemaakt en Rossi helaas wat terug. Denk dat we na de eerste 3 a 4 races volgend seizoen te horen krijgen wat hij gaat doen.
 
Ik zie het motorcoureur bejaardentehuis steeds dichterbij komen voor VR 🥴 ,zijn VR46 stalgenoten deden het heel wat beter in Japan.:Y
Zijn halfbroer kan beter z,n plek overnemen bij Yamaha want ik durf nu al te voorspelen dat ook 2020 het niet gaat worden voor VR.
 
Denk dat Rossi bewust nog door gaat om het zitje vast te houden voor zijn half broertje Marini. Dan samen met FQ in het factory Yamaha team.
 
Rookies mogen toch niet direct een fabrieksteam in bij de motogp?
Die regel stamt uit 2010, werd geschrapt na 2012. De enige die in aanmerking kwam voor die regel, was Ben Spies, dus wordt het gekscherend ook wel de Ben Spies Rule genoemd. Hij ging immers naar Tech3 Yamaha in plaats van een fabrieksmotor. (Hoewel de kans dat-ie bij een fabrieksmotor was gekomen zonder die regel ook heel klein was.)

Dat de rookie rule geschrapt werd net voordat Marc Marquez debuteerde bij Repsol Honda, daar moet je vooral niks achter zoeken. :+ Ondertussen hebben ook coureurs als Joan Mir en Alex Rins hun eerste seizoenen bij de fabriek gereden.

Voornaamste reden van het schrappen van de rookie rule was dat het niet zo goed uitkwam qua sponsoring en continuïteit.
 
Het waaide toen wel wat stof op :Y en teams zoals Suzuki hadden wellicht ook een vrijstelling kunnen krijgen.

Ben-Spies-Colin-Edwards-Rookie-Rule-Twitter (1).jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan