Valentino Rossi deel 20 - 40 jaar feest

Rossi wint tijdens de komende 100 pagina's...


  • Totaal aantal stemmers
    169
Nu rijden de jonges met wheelie control, traction control, launch control. Hole shot dinges.

Nog ff en ze hebben corner control.

De pussies :+

Ik rij ook met traction control door de regen naar mijn werk op mijn toch al koppelloze motor. Maar dat terzijde.
 
Nu rijden de jonges met wheelie control, traction control, launch control. Hole shot dinges.

Nog ff en ze hebben corner control.

De pussies :+

Ik rij ook met traction control door de regen naar mijn werk op mijn toch al koppelloze motor. Maar dat terzijde.

Yep. De pussies. En ze rijden er zo verschrikkelijk hard mee dat ik altijd weer met m'n bek open naar hun verrichtingen kijk op Assen. Gewoon wezenlooos, zo schofterig hard dat door de bochten knalt.
 
Was daarvoor al immens populair, kwam vooral door zij rijstijl en hoe hij vocht voor een overwinning op zijn mindere suzuki.
De eerste die staande op de steppies de uitloopronde deed na een overwinning. De eerste die een wheelie maakte en daarbij een fietsbeweging maakte met zijn benen . Deed met een 500 allerlei dingen alsof het een speeltje was. Ieder ander had de handen al vol om zo’n motor binnen de lijnen te houden. Vóór Schwantz was het vooral Mamola die kon ‘kloten’ met een GP500.
 
Zijn allereerste race op de 500 Suzuki, met commentaar van een ander icoon Sheene.
Let ook even op Paul Lewis op de Skoal Bandit Suzuki, die kon er ook wat van!
 
Laatst bewerkt:
Was daarvoor al immens populair, kwam vooral door zij rijstijl en hoe hij vocht voor een overwinning op zijn mindere suzuki.
Net deze op YouTube gekeken met Schwantz in de hoofdrol.Waanzinnig circuit toen en dacht dat Itoh toendertijd met een injectie 500 reed.Als ik mij goed kan herinneren haalde die Honda van Itoh toen de hoogste topsnelheid ooit gemeten voor een 500,ik dacht 324km per uur.
 
Kevin maar 1 wereldtitel maar popie as Hell!!!


Ter ere van Kevin, "zijn" #34 (ook al reed ie nooit voor Honda)

1596356666055.png
 
Potverdorie, 1993.

Toen was ik aan het knikkeren als ik dat al was. Misschien zelfs nog De Kleine Zeermeermin en Jungle Book kijken op de videoband.

Mijn buurman had wel een Goldwing. Die vond ik vooral interessant omdat er een walkie talkie op zat.
Als hij de straat in kwam rijden mochten wij altijd achterop de laatste 20 meter naar huis.

Dat was het begin van iets moois al had ik dat toen nog lang niet in de gaten. :o

Duurde denk ik nog ongeveer 20 jaar voor ik ooit voor het eerst van Kevin Schwantz hoorde.
 
Potverdorie, 1993.

Toen was ik aan het knikkeren als ik dat al was. Misschien zelfs nog De Kleine Zeermeermin en Jungle Book kijken op de videoband.

Mijn buurman had wel een Goldwing. Die vond ik vooral interessant omdat er een walkie talkie op zat.
Als hij de straat in kwam rijden mochten wij altijd achterop de laatste 20 meter naar huis.

Dat was het begin van iets moois al had ik dat toen nog lang niet in de gaten. :o

Die had dan ook een vrachtwagen rijbewijs zeker :+
 
Ja, maar dat wist ik toen niet nog niet! _O-

Vandaar ook die walkie talkie denk ik :+
 
Potverdorie, 1993.

Toen was ik aan het knikkeren als ik dat al was. Misschien zelfs nog De Kleine Zeermeermin en Jungle Book kijken op de videoband.

Mijn buurman had wel een Goldwing. Die vond ik vooral interessant omdat er een walkie talkie op zat.
Als hij de straat in kwam rijden mochten wij altijd achterop de laatste 20 meter naar huis.

Dat was het begin van iets moois al had ik dat toen nog lang niet in de gaten. :o

Duurde denk ik nog ongeveer 20 jaar voor ik ooit voor het eerst van Kevin Schwantz hoorde.
Toen speelden ze al met mijn knikkers.
 
Ik ga ze binnenkort beide bekijken op groot scherm. :t
Is 86 en 93 was mijn tv een stuk kleiner 8-)
 
Nu rijden de jonges met wheelie control, traction control, launch control. Hole shot dinges.

Nog ff en ze hebben corner control.

De pussies :+

Ik rij ook met traction control door de regen naar mijn werk op mijn toch al koppelloze motor. Maar dat terzijde.
volgens mij is er cornercontrole ze kunnen nl per bocht de hoeveelheid TC instellen als ik het goed heb.
 
Terug
Bovenaan Onderaan