Valentino Rossi deel 20 - 40 jaar feest

Rossi wint tijdens de komende 100 pagina's...


  • Totaal aantal stemmers
    169
Het is wel leuk, maar ook niet vijf keer per jaar. :+
:N niet leuk sorry. Mijn "stiefvader" heeft een sleepbootje uit +/- 1950 met een oude Brons motor erin. Brons is een oude motoren fabriek hier in mijn omgeving Appingedam, hij heeft daar gewerkt toen hij net van school kwam ergens in de 80er jaren. Ik fietste er altijd langs naar de MTS en heb er ook nog een jaartje gewerkt toen het al overgenomen was door Amerikanen. Het enige leuke aan dat bootje is dus die oude motor, en het feit dat dat bootje en motor in Appingedam gebouwd zijn. Waar wij dus wonen en opgegroeid zijn.
Ik geloof dat we de afgelopen 10 jaar 2x zijn gaan varen....... ik ben 1x mee geweest..... wat een lol dat gedobber......:N Dat sleutelen op een mooie zaterdag middag met een biertje aan die motor om hem weer eens te laten draaien is wel leuk. Maar om daar nu een hele boot voor te kopen...... ga ik liever een stukie met een (liefst oude) motorfiets hier door de buurt Jakke..... Euh!... rijden:P Zomers aan prutsen en rijden, swinters aan poetsen in de huiskamer:+
 
Ik zou nog wel een keer een oude speedboot willen, bv een Glastron met een dik 2taktblok.
Of een Shakespeare (de Amsterdamned boot)
 
:N niet leuk sorry. Mijn "stiefvader" heeft een sleepbootje uit +/- 1950 met een oude Brons motor erin. Brons is een oude motoren fabriek hier in mijn omgeving Appingedam, hij heeft daar gewerkt toen hij net van school kwam ergens in de 80er jaren. Ik fietste er altijd langs naar de MTS en heb er ook nog een jaartje gewerkt toen het al overgenomen was door Amerikanen. Het enige leuke aan dat bootje is dus die oude motor, en het feit dat dat bootje en motor in Appingedam gebouwd zijn. Waar wij dus wonen en opgegroeid zijn.
Ik geloof dat we de afgelopen 10 jaar 2x zijn gaan varen....... ik ben 1x mee geweest..... wat een lol dat gedobber......:N Dat sleutelen op een mooie zaterdag middag met een biertje aan die motor om hem weer eens te laten draaien is wel leuk. Maar om daar nu een hele boot voor te kopen...... ga ik liever een stukie met een (liefst oude) motorfiets hier door de buurt Jakke..... Euh!... rijden:P Zomers aan prutsen en rijden, swinters aan poetsen in de huiskamer:+

Dan ken jij de medema's ook wel zeker?
 
The bigger the boys,
the bigger the toys....




Small is beautiful too.. O-)
IMG-20200921-WA0002.jpg
 
Mijn schoonvader had vroeger een Boesch 650 Costa Brava met een dikke Chevrolet motor erin .......heeft hij weggedaan omdat hij verschrikkelijk benzine zoop :+_O-
Heb lang geleden met een paar maten een speedboot van 11 meter ala Miami Vice opgehaald in Den Briel en moesten hem naar Schiedam varen.Lagen 2 Lamborgini blokken in met bij elkaar 800pk.
Vroeg in de morgen dat ding starten en toen kwamen de koppies tevoorschijn op de andere boten die ernaast lagen,die dachten ook dat de wereld verging.
Was nog in de gulden tijd maar in een dagje varen ging er voor 1000 gulden brandstof doorheen
 
De term goat vind ik eigenlijk een jeukwoord en het blijft subjectief. Je kunt de verschillende perioden nou eenmaal niet met elkaar vergelijken. Als je puur naar de statistieken kijkt is het momenteel ook nog maar zeer de vraag of MM zijn oude niveau nog terug kan vinden om op jacht te gaan naar alle records. Net de podcast van Iwan en Evert gekeken: zeer de moeite waard, maar het armpje van MM schijnt er niet best aan toe te zijn.
 
Pasini deed het met anderhalve arm ook niet verkeerd, dacht ik. Zou wel triest zijn, als dit einde carrière is voor MM.
 
Pasini deed het met anderhalve arm ook niet verkeerd, dacht ik. Zou wel triest zijn, als dit einde carrière is voor MM.
Het niet verkeerd doen, is iets anders als alle records aan flarden rijden. En wie weet dat MM ons op halve kracht nog steeds verrast. Maar zenuwschade doet rare dingen met je lijf, dat kan ik je wel vertellen.
 
Het niet verkeerd doen, is iets anders als alle records aan flarden rijden. En wie weet dat MM ons op halve kracht nog steeds verrast. Maar zenuwschade doet rare dingen met je lijf, dat kan ik je wel vertellen.
Op het scherpste van de snede is een extra foutje zo gemaakt. :Y
En in dit geval kan je er sneller vermoeid van raken.
Dat is voor niemand goed. MM is een goddelijke rijder, maar niet god zelf. :+
 
En jij denkt serieus dat MM dat niet zou kunnen? _O-
Hele grote kans van niet.
Meeste van de jongens kunnen aardig uit de voeten met motorisch spul maar er zit echt wel verschil tussen ze.
MM kan dingen met een motor wat de meeste huidige coureurs niet kunnen, rossi kan dingen met autos wat de huidige gp coureurs niet kunnen.

Daarbij heeft MM een heel stuk minder aan zn reflexen in een f1 auto ;)
 
De term goat vind ik eigenlijk een jeukwoord en het blijft subjectief. Je kunt de verschillende perioden nou eenmaal niet met elkaar vergelijken. Als je puur naar de statistieken kijkt is het momenteel ook nog maar zeer de vraag of MM zijn oude niveau nog terug kan vinden om op jacht te gaan naar alle records. Net de podcast van Iwan en Evert gekeken: zeer de moeite waard, maar het armpje van MM schijnt er niet best aan toe te zijn.
Zeker! Leuke en objectieve vent die Evert, altijd al gezegd :+

Zonder gekheid, leuke informatieve podcast, aanrader :Y
 
Zeker! Leuke en objectieve vent die Evert, altijd al gezegd :+

Zonder gekheid, leuke informatieve podcast, aanrader :Y
:t Zoals Evert het hier toelicht, hoor je ook eens de andere kant van het verhaal. En dat is niet niks! Ik was al voorzichtig met oordelen maar nu ik zijn kant gehoord heb, nog meer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan