Valentino Rossi deel 20 - 40 jaar feest

Rossi wint tijdens de komende 100 pagina's...


  • Totaal aantal stemmers
    169
Zekers, maar zijn arm was wel de reden om niet over te stappen naar de MotoGP. Dat zou hem te veel kracht gaan kosten.
Zei Wilco mij ooit toen hij op de M1 had gereden van Lorenzo , het rijden is niet zo heftig (hij is wel gewend aan GP motoren) maar dat remmen kost zo verschrikkelijk veel kracht , dan mag er niks aan je armen etc. mankeren
 
Zei Wilco mij ooit toen hij op de M1 had gereden van Lorenzo , het rijden is niet zo heftig (hij is wel gewend aan GP motoren) maar dat remmen kost zo verschrikkelijk veel kracht , dan mag er niks aan je armen etc. mankeren
Dorna maakt vast nieuwe regels (want het is een Spanjaard / Tet).
Rembekrachtiger toegestaan en spanbanden om MM heen om zijn arm te ontlasten. :+
 
Laatst bewerkt:
Dorna maakt vast nieuwe regels..(want het is een Spanjaard / Tet) rembekrachtiger toegestaan en spanbanden om MM heen om zijn arm te ontlasten. :+
En dan wordt ie nog wereldkampioen ook , want als je in seizoen 2020 met 1 overwinning wereldkampioen wordt doet MM93 dat met 2 vingers in de neus { van z'n zere arm ook nog }:W
 
  • Haha
Waarderingen: JPi
Voor dovi maakt het waarschijnlijk niet uit op welke fiets hij zit, bij hem heb ik altijd het idee dat het er net niet in zit.
Zelfde gevoel had ik bijv. bij Melandri, Toni ELias etc.
hele goede coureurs die geen rare dingen doen etc maar ook niet "sterk"genoeg zijn voor een titel op motogp nivo
Zet hem op die Suzuki met de juiste niet te veel azijnzie;)kers om hem heen.
 
Vast een goede match, maar over het algemeen zitten in zo'n 2e team de wat jongere honden lijkt me. Al is Rossi nu wel een uitzondering natuurlijk en Crutchlow vorig seizoen ook. Zal afhangen van de insteek vanuit de fabrikant neem ik aan.
 
Zet hem op die Suzuki met de juiste niet te veel azijnzie;)kers om hem heen.
Ach ja daar zou iedereen wel kampioen op kunne worden lijkt het... ik vraag het mij af.
Ik had Dovi graag bij KTM gezien om het laatste duwtje te geven maar ergens heb ik het idee dat meneer aardig autistisch is en ook nog een beetje "cocky" en dat zou KTM ook niet helpen denk ik.
Nu zit petrux daar straks, misschien niet het talent van dovi maar wel meer aanpassings vermogen en minder arrogantie.
EN met Oliveira en Binder hebben ze natuurlijk al toppers aan boord, zelfs lecuona zie ik nog wel goeie dingen doen.

Wat betreft suzuki, allround misschien de beste fiets of in ieder geval de fiets met de minste zwakke punten.
Maar het punt dat die soes zo krap in stuurt moeten we na aragon toch even op terug komen, alex marquez kwa met de honda onderdoor...
Daarbij vind ik Rins niet goed genoeg ( rijtje van Zarco en Fabio ) want onder druk of aan de leiding worden er fouten gemaakt.


Voor komend jaar zet ik mn centjes op Miller en morbidelli, beiden hebben bandenmanagement inmiddels perfect onder controle !
 
Ach ja daar zou iedereen wel kampioen op kunne worden lijkt het... ik vraag het mij af.
Ik had Dovi graag bij KTM gezien om het laatste duwtje te geven maar ergens heb ik het idee dat meneer aardig autistisch is en ook nog een beetje "cocky" en dat zou KTM ook niet helpen denk ik.
Nu zit petrux daar straks, misschien niet het talent van dovi maar wel meer aanpassings vermogen en minder arrogantie.
EN met Oliveira en Binder hebben ze natuurlijk al toppers aan boord, zelfs lecuona zie ik nog wel goeie dingen doen.

Wat betreft suzuki, allround misschien de beste fiets of in ieder geval de fiets met de minste zwakke punten.
Maar het punt dat die soes zo krap in stuurt moeten we na aragon toch even op terug komen, alex marquez kwa met de honda onderdoor...
Daarbij vind ik Rins niet goed genoeg ( rijtje van Zarco en Fabio ) want onder druk of aan de leiding worden er fouten gemaakt.


Voor komend jaar zet ik mn centjes op Miller en morbidelli, beiden hebben bandenmanagement inmiddels perfect onder controle !
Aantal interessante waarnemingen en stellingen!

Wil niets afdoen aan de prachtige prestatie van Joan, maar wat je zegt, ik kan ook zo 5-10 coureurs kunnen noemen die daar heel ver mee waren gekomen. Alex Rins lukte het ook nog bijna. Zelfs Valentino had er mogelijk no 10 mee kunnen pakken, het maakt de rijstijl mogelijk waar hij zelf zo goed in was.

Denk ook dat Dovi heel ver kan komen op een KTM; volgens mij is hij juist helemaal niet autistisch of arrogant, zal nog eens wat materiaal bekijken.

Volgens mij onderschat je Rins, Zarco en zeker Fabio en overschat je Miller (dat laatste doen imo velen).
 
Dovi verwoord ik niet goed met autistisch maar kan er ook geen andere bewoordingen voor vinden. Hij lijkt erg overtuigd van zijn maniertjes en dergelijke terwijl we allemaal hebben gezien wat lorenzo in zn 2de jaar op de duc kon toen hij en de fiets aangepast waren.. vandaar dat ik het commentaar op dovi van gigi de liniaal wel ergens snap, dovi houd vast aan zijn ding en zijn manier terwijl je in het huidige veld/systeem steeds sneller of vaker lijkt te moeten aanpassen.
Hiermee bedoel ik niet dat hij geen goede coureur is maar ik denk dat hij beter had kunnen zijn, zelfde geldt voor ducati als ze eens wat eerder open hadden gestaan voor wijzigingen ( in rossi zn duc tijd bijvoorbeeld )

Ktm heeft ook een bepaalde filosofie maar die lijkt nu eindelijk echt te gaan werken, suzuki heeft het allemaal op de rit etc

Rins vergelijk ik met z'n team maat en daar heeft hij het toch tegen afgelegd terwijl hij meer ervaring heeft en vaker aan kop reed etc. Dus zelf weg gegooid en natuurlijk vervelende blessure. Ik vind hem een leuke rijder om zijn aparte stijl maar zie hem niet als een van de beste 5 coureurs die er momenteel rondrijden.

Fabio en zarco hebben de Franse ziekte zoals ik het noem, doen geweldige dingen in kwali s, vooral voor eigen publiek, maar maken fouten of doen rare dingen op bepalende momenten.. als dat er af gaat zijn het jongens die constate top 5 kunnen rijden op de juiste fiets.

Miller overschat ik waarschijnlijk en ik weet ook waardoor dat komt, nu crutchie weg is blijft hij als enige over met een rauw karakter en de mond op de juiste plaats ;) ik hou van dat soort mensen !
Daarintegen is hij hard leers lijkt het maar afgelopen seizoen kwam er een omslagpunt en kon hij ineens een stukje zelf beheersing laten zien en daardoor de banden heel houden.. weet je nog wat er in de laatste race in valencia gebeurde ? Hij was de enige die bij morbi in de buurt kon blijven !

Morbidelli doet af en toe wat lorenzo achtig dingen op de m1 en we weten allemaal hoe dat ooit liep.

1 ding waar ik vreselijk benieuwd naar ben en eigenlijk niets over hoor en lees ; pol op de hrc honda, hij geeft altijd alles, de motor is iets makkelijker geworden lijkt het ( of er is betere begeleiding nu er niet op 1 paard gewed word ) en ik zie dat nog wel een hele goeie combi zijn... vooral zolang mm93 er niet bij is.

Anyway, ik kan niet wachten en hoop dat "we" eind maart weer races te zien krijgen
 
Terug
Bovenaan Onderaan