Valentino Rossi deel 20 - 40 jaar feest

Rossi wint tijdens de komende 100 pagina's...


  • Totaal aantal stemmers
    169
Ik ben dat ook niet hoor. Een gele brillen dromer. Het is wat het is. Toch vergeet ik niet wat ie allemaal voor moois gebracht heeft, daar ging het om. Dat het voorbij is, ja, dat denk ik ook.
Voor vergane glorie en sentiment is er gelukkig Youtube.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben dat ook niet hoor. Een gele brillen dromer. Het is wat het is. Toch vergeet ik niet wat ie allemaal voor moois gebracht heeft, daar ging het om. Dat het voorbij is, ja, dat denk ik ook.
Een lerares Nederlands zei ooit tegen onze klas toen we allemaal al naar de deur liepen: "Het is pas tijd als ik het zeg!" _O-
 
Ik heb een vaag vermoeden dat Rossi wacht met beslissen tot en met de TT van Assen.
Mocht hij daar ook stijf achteraan rijden, kun je met een gerust hart zeggen dat de magie uitgewerkt is en je helm aan de wilgen hangen.

Ik zou ook achteraan rijden.

En met plezier, dus de volgende race zou ik weer meerijden, ook al weet ik dat ik achteraan zou rijden.

Ik denk dat Rossi gewoon t jaar vol maakt en dan te horen gaat krijgen dat z'n zitje naar een talent gaat die meer punten scoort.

Rossi heeft, volgens mij, gewoon nog plezier in het racen, of hij nu op plaats 1 strijd of plaats 17.
Het plezier in het racen, dat is waarom ik ooit fan werd van Rossi. Geld en status doen m volgens mij niet zoveel.
Uiteraard rijdt hij om te winnen, maar als dat niet lukt...dan maar voor z'n plezier *D
 
Ik zou ook achteraan rijden.

En met plezier, dus de volgende race zou ik weer meerijden, ook al weet ik dat ik achteraan zou rijden.

Ik denk dat Rossi gewoon t jaar vol maakt en dan te horen gaat krijgen dat z'n zitje naar een talent gaat die meer punten scoort.

Rossi heeft, volgens mij, gewoon nog plezier in het racen, of hij nu op plaats 1 strijd of plaats 17.
Het plezier in het racen, dat is waarom ik ooit fan werd van Rossi. Geld en status doen m volgens mij niet zoveel.
Uiteraard rijdt hij om te winnen, maar als dat niet lukt...dan maar voor z'n plezier *D
Kun jij wel vinden, maar in dat geval, gaat ie maar lekker rijden in een eigen team, met zijn eigen geld, als die knaken hem werkelijk niet boeien.
Voor je plezier achteraan meehobbelen lijkt me niet iets voor een persoon met zoveel titels op zak.
Wanneer wordt het dan zielig? En ik heb niet het idee dat ie momenteel heel erg geniet van de sport, al helemaal niet zonder zijn publiek.
Daarbij is Petronas als kweekschool voor de fabrieksrijders bedoelt en niet om de persoonlijke voorkeur van ene Rossi te faciliteren.

Persoonlijk denk ik dat hij geen afscheid wil nemen voor zoveel lege tribunes, en dat is dan ook wel weer triest. Zo,n groot kampioen, die na dit jaar waarschijnlijk af geserveerd wordt, zonder publiekelijk afscheid te kunnen nemen. dat heeft ie niet verdiend.
 
Dat je met zo'n geel petje durft te lopen.. Schand vd parochie! 😜
Kwam sowieso al niets van mij terecht :P

Loop wel vaker met een rossi shirt/ pet en krijg er best wel vaak reacties op, de vervelendste vind ik dat ik soms net een agent lijk ( sommige mensen zijn naast half blind ook nog eens achtergesteld blijkt ) en het leukste vind ik als je een duimpje of iets dergelijks krijgt.

Gebeurd niet als ik een kawa shirt aan heb of sic58, tenzij het rondom het circuit is
 
Ik heb een lading van deze petjes uit de 500cc periode.
Waarom??
500cc
Bier
Rossi
Betere petjes kan je niet krijgen 😉
Screenshot_20210506-222726_Chrome.jpg
 
Ja we zijn aardig verpreutst. Maar 3euro50 voor een flesje bier in 2007 :/......................ahhhh, dat komt natuurlijk door die chicks :P
 
Het kan nog steeds. Corona is nog nooit zo populair geweest.
Inderdaad , de Chinezen zijn er mee begonnen en was in no time wereldwijd populair , maar 3,50 is niet veel geld voor een evenement , in Spanje betaal je voor een grote tap Cruz Campos 3,= en wel met schuim niet zoals op Assen 5,= voor een lauw doodgeslagen kleintje pils , en in paddock hospitality gratis eten en drinken (jaja Nederlander).
 
Kun jij wel vinden, maar in dat geval, gaat ie maar lekker rijden in een eigen team, met zijn eigen geld, als die knaken hem werkelijk niet boeien.
Voor je plezier achteraan meehobbelen lijkt me niet iets voor een persoon met zoveel titels op zak.

Wanneer wordt het dan zielig? En ik heb niet het idee dat ie momenteel heel erg geniet van de sport, al helemaal niet zonder zijn publiek.
Daarbij is Petronas als kweekschool voor de fabrieksrijders bedoelt en niet om de persoonlijke voorkeur van ene Rossi te faciliteren.

Persoonlijk denk ik dat hij geen afscheid wil nemen voor zoveel lege tribunes, en dat is dan ook wel weer triest. Zo,n groot kampioen, die na dit jaar waarschijnlijk af geserveerd wordt, zonder publiekelijk afscheid te kunnen nemen. dat heeft ie niet verdiend.
Dat mag jij dan weer vinden, maar wie betaalt bepaalt.

Met andere woorden: zolang dat er een team is waar Rossi voor mag rijden dat geen probleem vind behoort het nog steeds tot de mogelijkheden dat hij zijn rondjes mee rijd tijdens de wedstrijden.
 
Dat mag jij dan weer vinden, maar wie betaalt bepaalt.

Met andere woorden: zolang dat er een team is waar Rossi voor mag rijden dat geen probleem vind behoort het nog steeds tot de mogelijkheden dat hij zijn rondjes mee rijd tijdens de wedstrijden.
Maar ik denk dat het Petronasteam de lat toch wel iets hoger had liggen dan in de achterhoede en zolang Morbidelli doorgaat met presteren in de voorhoede wordt het contrast alleen maar groter dus de afgang via de zijdeur komt steeds dichterbij want op het verleden teren gaat ook een keer ophouden.
 
Dat hoor je mij ook niet zeggen, het enige wat ik zeg is dat zolang er een team geen problemen mee heeft dat Rossi op de laatste plaats zou rondrijden hij er nog steeds gewoon bij kan zijn en daar kan en mag iedereen het zijne van vinden.
 
Dat hoor je mij ook niet zeggen, het enige wat ik zeg is dat zolang er een team geen problemen mee heeft dat Rossi op de laatste plaats zou rondrijden hij er nog steeds gewoon bij kan zijn en daar kan en mag iedereen het zijne van vinden.
Of het team er problemen mee heeft weten we { nog } niet .
 
Terug
Bovenaan Onderaan