Valentino Rossi deel 20 - 40 jaar feest

Rossi wint tijdens de komende 100 pagina's...


  • Totaal aantal stemmers
    169
Nee ik laat Rossi helemaal niet helemaal niet maar z'n gang gaan, ik heb daar een duidelijke mening over. Het kan in mijn ogen niet door de beugel. Geld niet alleen voor Rossi trouwens, er zijn meer dingen in de wereld waar ik het duidelijk niet mee eens ben. Maar daar hou ik het dan ook bij, ik heb geen energie om een strijd te gaan voeren, maar een duidelijke mening heb ik wel.
Dat zal heel VR46 aan zijn arie oxideren wat ik daar van vind, sterker nog die boodschap komt niet eens aan. Maar helaas voor Rossi en co ben ik niet de enige die het niet kan waarderen.
Er staat een heel leger aan haters klaar, en die gaan wel strijd voeren. En hij maakt het ze heel erg gemakkelijk op dit moment.
"The higher they fly, the harder they fall" Dit is vaker gebeurt in de geschiedenis, nooit gedacht dat Rossi zo zou verdwijnen, maar die kant lijkt het toch wel op te gaan.
Hij verdwijnt helemaal niet hij is juist met de nieuwe sponsor een MotoGP team aan het bouwen.
 
Laatst bewerkt:
Er staat een heel leger aan haters klaar, en die gaan wel strijd voeren. En hij maakt het ze heel erg gemakkelijk op dit moment.
"The higher they fly, the harder they fall" Dit is vaker gebeurt in de geschiedenis, nooit gedacht dat Rossi zo zou verdwijnen, maar die kant lijkt het toch wel op te gaan.

Ik ben benieuwd maar geloof er niks van. Als hij al verdwijnt komt het door zijn achterblijvende prestaties of een nieuw aankomend talent (ofschoon dat nog even kan duren). Ik zie nog altijd geen protesten voor de ambassade van Saoudie Arabie, dus of het echt veel mensen boeit? En zolang onze regering intensieve contacten met zulke regimes onderhoud moet je je daar beklagen. Dat zijn namelijk de enigen die er wel wat aan kunnen doen. En ik denk dat ik nu al weet wat die daarmee doen.
 
Nee ik laat Rossi helemaal niet helemaal niet maar z'n gang gaan, ik heb daar een duidelijke mening over. Het kan in mijn ogen niet door de beugel. Geld niet alleen voor Rossi trouwens, er zijn meer dingen in de wereld waar ik het duidelijk niet mee eens ben. Maar daar hou ik het dan ook bij, ik heb geen energie om een strijd te gaan voeren, maar een duidelijke mening heb ik wel.
Dat zal heel VR46 aan zijn arie oxideren wat ik daar van vind, sterker nog die boodschap komt niet eens aan. Maar helaas voor Rossi en co ben ik niet de enige die het niet kan waarderen.
Er staat een heel leger aan haters klaar, en die gaan wel strijd voeren. En hij maakt het ze heel erg gemakkelijk op dit moment.
"The higher they fly, the harder they fall" Dit is vaker gebeurt in de geschiedenis, nooit gedacht dat Rossi zo zou verdwijnen, maar die kant lijkt het toch wel op te gaan.
Ga je demonstreren voor zijn huis ofzo?? Gele hesje soms?? _O- _O-

:+
 
Ik ben benieuwd maar geloof er niks van. Als hij al verdwijnt komt het door zijn achterblijvende prestaties of een nieuw aankomend talent (ofschoon dat nog even kan duren). Ik zie nog altijd geen protesten voor de ambassade van Saoudie Arabie, dus of het echt veel mensen boeit? En zolang onze regering intensieve contacten met zulke regimes onderhoud moet je je daar beklagen. Dat zijn namelijk de enigen die er wel wat aan kunnen doen. En ik denk dat ik nu al weet wat die daarmee doen.
Hij verdwijnt als coureur bedoel ik ;) en een beetje op een trieste manier nu als je het mij vraagt. Op zich heb ik er niks op tegen dat hij wil blijven rijden, en het racen nog te leuk vind. Daar kan ik best begrip en respect voor opbrengen, als hij nog presteert.
Maar hij krijgt het echt niet meer voor elkaar om te winnen, en hij bezet wel een plek die anders gebruikt kon worden om 1 jong talent te laten doorstromen.
Dat vond ik al een beetje discutabel, maar goed hij heeft die plek niet gekocht zoals in de F1, maar hij wordt zelfs betaald. Dus veel kun je daar niet tegen inbrengen.

Ik zie ook geen protesten tegen Saoudie Arabie. Maar ik vraag me wel af hoe lang het duurt voordat zijn merchandise lijn de eerste afvallers (of terugtrekkers), gaat aankondigen. Dat zie ik eerlijk gezegd wel gebeuren binnenkort.
 
Ik zag van de week een heel klein stukje van de Formule 1. Overal Aramco borden. Mensenrechten? Blijkbaar niet zo heel interessant als er betaald en vermaakt wordt.
Dit is dus precies wat sportswashing doet. En het is zeer effectief. 😊
 
Velen hielden van Rossi.
Ik ook, absoluut geen aanbidding, wel volop genoten van zijn ,soms onverwachte, fantastische dingen die hij deed in zijn hoogtij dagen.
Persoonlijk vind ik deze gang van zaken een trieste neergang voor iemand met zo,n statuur en zo,n zak geld.
Hij had echt totaal andere keuzes kunnen maken voor zowel de mensheid(vrijheid voor iedereen) de sport als ook zijn eigen PR.
Ik snap de deal daarom ook niet.
Tenzij hij totaal iemand anders is -geworden?- dan hij zich decennia voordeed.
 
Laatst bewerkt:
"geen energie insteken"'.... goed lezen blijft lastig he?...;)

Velen hielden van Rossi.
Ik ook, absoluut geen aanbidding, wel volop genoten van zijn ,soms onverwachte, fantastische dingen die hij deed in zijn hoogtij dagen.
Persoonlijk vind ik deze gang van zaken een trieste neergang voor iemand met zo,n statuur en zo,n zak geld.
Hij had echt totaal andere keuzes kunnen maken voor zowel de mensheid(vrijheid voor iedereen) de sport als ook zijn eigen PR.
Ik snap de deal daarom ook niet.
Tenzij hij totaal iemand anders is -geworden?- dan hij zich decennia voordeed.
Daar heb ik het al jaren over, ik heb vele jaren GP's meegemaakt en in het paddock en kwam vaak bij kamp Lorenzo en als je meneer VR daar meemaakte ,....nou dan zie je de ware als er geen camera's bij zijn , maar ik gun hem wel zijn nieuwe speeltje ook met de geldschieter waarmee hij in zee gaat , ik zie daar het probleem niet in .
En je kon toch wel zien als de camera's in de buurt waren dat het allemaal gespeeld werd hoe hij zogenaamd was / is , er zat een ander type mens achter dat masker.
 
Dacht even dat dit het grappige spreuken en meuk topic was.

Voor veel mensen is de nieuwe deal een stok om mee te slaan blijkbaar, sla jezelf ook even met de stok aub !
 
Vale is, achter zijn voorkomen, natuurlijk ook een zakenmannetje, dat word vaak niet gezien.
En dat doet ie gewoon erg goed, heeft ie, ook met zijn, misschien, gemaakte voorkomen goed gedaan.
Precies, je leest vaak dat mensen hem echt waarderen vanwege zijn persoonlijkheid..... we kennen de beste man toch helemaal niet :? Dat hij nu deals sluit met dit soort partijen zegt toch wel iets, al is het niet veel. Maar als dat volgend jaar een nieuw MotoGP team oplevert dat leuk mee kan doen (dat zal niet meevallen in je eerste seizoen) moet het maar. De illusie dat alle geld dat omgaat in deze tak van sport netjes en eerlijk is had ik toch al niet. 80% van de sponsornamen ken ik niet eens, wil zwijgen van weten wat dat soort toko's doen voor hun geld en of dat dan helemaal netjes is.
Die motoren moeten gewoon smerig hard over die circuit's blijven knallen en die vette beelden wil ik gewoon op TV, meer niet.
 
Dus een oude italiaan en een betrekkelijk nieuwe Japanse motor plaatsen in de huidige politiek is lastig.

Maar dat is precies wat je toch nu met Rossi doet?
_O- _O- _O-


De jeugd heeft de toekomst.... was mijn zoon in 2017 nog Rossi fan, sinds vorig jaar loopt ie met een Fabio pet op.
Ben ik heel blij mee, want heb 'm opgevoedt dat ie zijn eigen man is met eigen keuzes.
Als ie maar geen scooter of -godbetert- MP3 gaat rijden met een Roof Boxer helm op zijn harses..O-)
 
Maar dat is precies wat je toch nu met Rossi doet?
_O- _O- _O-


De jeugd heeft de toekomst.... was mijn zoon in 2017 nog Rossi fan, sinds vorig jaar loopt ie met een Fabio pet op.
Ben ik heel blij mee, want heb 'm opgevoedt dat ie zijn eigen man is met eigen keuzes.
Als ie maar geen scooter of -godbetert- MP3 gaat rijden met een Roof Boxer helm op zijn harses..O-)
:$ Tja daar heb je dan weer helemaal gelijk in........
 
Terug
Bovenaan Onderaan