Valentino Rossi deel 20 - 40 jaar feest

Rossi wint tijdens de komende 100 pagina's...


  • Totaal aantal stemmers
    169
Het is maar wat je "niet verkeerd" noemt..... Nog achter een manke eindigen ;) Nee grapje. Voor Rossi zijn doen best aardig, en als het nou nog wat gaat regenen kan hij nog wat ervaring inzetten ofzo.... Als dat helpt tenminste
 
Maar dat is precies wat je toch nu met Rossi doet?
_O- _O- _O-


De jeugd heeft de toekomst.... was mijn zoon in 2017 nog Rossi fan, sinds vorig jaar loopt ie met een Fabio pet op.
Ben ik heel blij mee, want heb 'm opgevoedt dat ie zijn eigen man is met eigen keuzes.
Als ie maar geen scooter of -godbetert- MP3 gaat rijden met een Roof Boxer helm op zijn harses..O-)
Dus je zoon is een succes supporter. :+
 
Hij heeft weinig "historie". O-)

Was in 2017 voor het eerst geïnteresseerd in MotoGP. Was met m naar "Assen" voor 3 dagen. We stonden op de vrijdag aan het eind van de Veenslang. Zijn mond viel open.... priceless!

Hij deelt nog wel mijn 🤮 tav MM en whoregay... so not all is lost...
 
:^

Mijn zoon had er in 2010 een spreekbeurt over.
Kreeg een zesje, want de meester zag dat hij e.a. 100% had gecopieerd van Wikipedia.
En die had ik dan weer geschreven.
Dat laatste wist mijn zoon dan weer niet. _O-

-gay. ;)
 
Gevechten tussen Edwards en Bayliss, bikkelhard. En ik dacht soms echt, die slaan elkaar op dr bek als ze van de baan afkomen. Maar nee hoor, lekker lachen met elkaar en soms een beetje verontschuldigen, maar gewoon even goede vrienden. :t
Letterlijk Top motorsport was dat.:}
 
Gaat niet best met de ouwe......zelfs met kou/vocht komt ie er niet meer aan te pas...
Daar heb ik ook last van , met matige temperaturen loopt het allemaal super gesmeerd maar zodra het koud en vochtig is gaat het wat moeizamer , het enige verschil tussen Rossi en mij is , is dat ik mij daar wel overheen kan zetten op een dag van 10 uur arbeid en Jan Jurk het niet eens rond de 30 minuten kan volhouden , eigenlijk is het gewoon een watje van 42 tegenover een bikkel van 63 jaar :Y _O-
 
Valt er bij jouw op het werk iedere keer dat het tijd is om te presteren.... wat te winnen ?
Mijn werk is niet te vergelijken met die van Rossi. Het was een vrije training onder tricky condities. Niemand kon zich onder die omstandigheden verbeteren, dus er was meer te verliezen dan te winnen.
 
Mijn werk is niet te vergelijken met die van Rossi. Het was een vrije training onder tricky condities. Niemand kon zich onder die omstandigheden verbeteren, dus er was meer te verliezen dan te winnen.
Met dat gevoel zitten al die gasten op de motor, niet alleen Rossi. Vroeger was hij juist sterk onder wispelturige weersomstandigheden maar ook dat zie je tegenwoordig niet meer terug. Dat kleine beetje hoop dat ik had op een keer een goede quali of goede race uitslag is hiermee volledig vervlogen....
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan