Valentino Rossi deel 20 - 40 jaar feest

Rossi wint tijdens de komende 100 pagina's...


  • Totaal aantal stemmers
    169
Ik denk dat hij stopt wanneer hij wilt stoppen en dat hij doorrijdt wanneer hij wilt doorrijden. :Y

En het hem verder geen reet uitmaakt wat iemand anders wilt. Ook geen prins van Abu Dabi.

Wanneer hij stopt met motorrijden gaat hij vast ergens veldvulling zijn met 4 wielen om zich heen. Ik zie in hem geen visser zoals Stoner of bankhanger als Lorenzo.

Ik vraag mij af of hij weet hoe dat moet_O-
 
Ik denk dat hij stopt wanneer hij wilt stoppen en dat hij doorrijdt wanneer hij wilt doorrijden. :Y

En het hem verder geen reet uitmaakt wat iemand anders wilt. Ook geen prins van Abu Dabi.

Wanneer hij stopt met motorrijden gaat hij vast ergens veldvulling zijn met 4 wielen om zich heen. Ik zie in hem geen visser zoals Stoner of bankhanger als Lorenzo.

Ik vraag mij af of hij weet hoe dat moet_O-
denk dat je daar dus mooi mis zit. Die prins van Abu Dabi bepaalt nu gewoon dat Rossi nog een seizoen moet rijden. Als Rossi geen eigen team had gehad waar die oliesjap bepaalt wie er rijd, moest hij sowieso stoppen. Alle zitjes zijn voor de rest bezet en met zijn huidige prestaties zijn er geen team die op hem zit te wachten. Dus door rijden zolang hij wil? Dacht het niet.
 
Haha... daar had ik ooit mooi schaalmodelletje van gekregen..... .totdat mijn zoontje hem inpikte. Nu ziet die Duc eruit alsof ie 100x in de grindbak heeft gelegen :+.
Zoiets dus,;)
1627903955040.jpeg

 

Het vermogen van Valentino Rossi​

Er zijn geen specifieke bedragen en getallen bekend over wat het precieze vermogen van Valentino Rossi is.
Wel zijn er verschillende recente schattingen gedaan die allemaal naar hetzelfde bedrag toe lopen.
Volgens deze schattingen staat er tussen de 120 en 140 miljoen euro op zijn bankrekening.
De Italiaan heeft dit niet allemaal op even nette wijze verdiend: tussen 2000 en 2004 heeft hij 160 miljoen dollar aan inkomsten niet doorgegeven aan de Italiaanse belastingdienst.
Hiervoor mocht hij 35 miljoen overmaken naar de fiscus.
In de jaren 2007 en 2008 heeft Rossi dik boven de 30 miljoen dollar gepakt.
Maar ook in 2019 had hij nog een jaarsalaris van 10 miljoen dollar.
Dit zou betekenen dat Rossi in een vol seizoen waarin hij 465 ronden zou krijgen, hij 39.000 dollar krijgt voor elke ronde.
 
Zo bijzonder dat bijna iedereen een mening heeft over Rossi gebaseerd op aannames en onderbuikgevoel.
NIEMAND hier weet wat Rossi drijft en wat er in het contract met Aramco staat. Simpel als dat.
Al dat gespeculeer is totaal zinloos. Soms lijkt het Racesport wel. Sorry Evert :+
Wacht gewoon af tot het VR46 kamp zelf met nieuws komt, en tot die tijd ga je gewoon lekker in de zon liggen, of motorrijden.
 
Racen is een (heerlijke)verslaving,afkicken is lastig.

VR is een zwaar verslaafde:+
 
Van alle beroepen die je kan doen is racen toch wel 1 van de leukere,dus ik kan wel begrijpen
waarom Rossi dat zo lang mogelijk wil doen,het alternatief is dat z,n vriendin een waslijst van allemaal klusjes
voor hem gaat verzinnen,Vale zet jij ff de vuilnis buiten,Vale was ff de auto,Vale doe dit Vale doe dat enzzzzzzzz😮😬
1627909663451.jpeg

1627909867813.png

1627910124926.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Zo bijzonder dat bijna iedereen een mening heeft over Rossi gebaseerd op aannames en onderbuikgevoel.
NIEMAND hier weet wat Rossi drijft en wat er in het contract met Aramco staat. Simpel als dat.
Al dat gespeculeer is totaal zinloos. Soms lijkt het Racesport wel. Sorry Evert :+
Wacht gewoon af tot het VR46 kamp zelf met nieuws komt, en tot die tijd ga je gewoon lekker in de zon liggen, of motorrijden.
O jee, mogen we nu niet meer over Rossi speculeren? Wat jammer nou toch weer. Het houdt ons gewoon bezig. En dan willen gewoon van gedachten wisselen. Maar goed we moeten nu even stoppen dus.
 
Ik denk dat hij stopt wanneer hij wilt stoppen en dat hij doorrijdt wanneer hij wilt doorrijden. :Y

En het hem verder geen reet uitmaakt wat iemand anders wilt. Ook geen prins van Abu Dabi.

Wanneer hij stopt met motorrijden gaat hij vast ergens veldvulling zijn met 4 wielen om zich heen. Ik zie in hem geen visser zoals Stoner of bankhanger als Lorenzo.

Ik vraag mij af of hij weet hoe dat moet_O-
Met 4 wielen gaat hem tegenwoordig beter af dan op 2 😄
 
Zo bijzonder dat bijna iedereen een mening heeft over Rossi gebaseerd op aannames en onderbuikgevoel.
NIEMAND hier weet wat Rossi drijft en wat er in het contract met Aramco staat. Simpel als dat.
Al dat gespeculeer is totaal zinloos. Soms lijkt het Racesport wel. Sorry Evert :+
Wacht gewoon af tot het VR46 kamp zelf met nieuws komt, en tot die tijd ga je gewoon lekker in de zon liggen, of motorrijden.
Tja je hebt helemaal gelijk natuurlijk dat speculeren op een forum kan echt niet, ik snap ook niet waarom moderators niet ingrijpen bij deze offtopic nonsens. Het is maar goed dat jij je eigen opwerpt om te strijden tegen alle speculaties, en probeert duidelijk te maken dat iedereen er toch het zelfde over zou moeten denken.
Dat hele WWW verloedert zo, voor je het weet is die bron van feiten die allemaal op waarheid zijn te checken ook niets meer waard. Ach ach ach...



:+ :W
 
Tja je hebt helemaal gelijk natuurlijk dat speculeren op een forum kan echt niet, ik snap ook niet waarom moderators niet ingrijpen bij deze offtopic nonsens. Het is maar goed dat jij je eigen opwerpt om te strijden tegen alle speculaties, en probeert duidelijk te maken dat iedereen er toch het zelfde over zou moeten denken.
Dat hele WWW verloedert zo, voor je het weet is die bron van feiten die allemaal op waarheid zijn te checken ook niets meer waard. Ach ach ach...



:+ :W
Eensch.....wou er niet op ingaan, heb geen trek in een ban .
 
Het gaat me er alleen om dat de speculaties zo'n leven gaan leiden dat het als waarheid wordt verteld. Maar blijf gewoon doorgaan hoor al raakt het vaak kant nog wal.
 
Wat een stelletje Margriet en Libelle ouwe wijven hier zeg.
Rossi moet lekker doen wat hij zelf wil. Hebben jullie geen fuck mee te maken.
Denk ook niet dat hij zich ene reet aantrekt wat er op het MF over hem geschreven wordt. _O-
En wij nemen een voorbeeld aan Rossi en trekken ons niets aan wat men op MF over ons zegt 😊
 
Wat een stelletje Margriet en Libelle ouwe wijven hier zeg.
Rossi moet lekker doen wat hij zelf wil. Hebben jullie geen fuck mee te maken.
Denk ook niet dat hij zich ene reet aantrekt wat er op het MF over hem geschreven wordt. _O-
Mageriet en Labelle zeg je?... Hmm nog nooit van gehoord 🧐 Maar misschien wel interessant als jij ze blijkbaar ook leest.
 
Ik zeg op naar de volgende 200 pagina s en naar een nieuw seizoen 2022 op een Ducati, en misschien wel 2... Doorgaans tekent Valentino alleen 2 jarige contracten😎
 
Terug
Bovenaan Onderaan