Valentino Rossi deel 20 - 40 jaar feest

Rossi wint tijdens de komende 100 pagina's...


  • Totaal aantal stemmers
    169
Francesca Sofia Novello Rossi is tevreden. ;)
PSX_20221230_103904.jpg

 
Aan de andere kant zou een steenrijke man vrouwloos(ergens beter ;) veelllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll minder gezeik) moeten blijven?
Ik weet het niet want ik kan alleen oordelen over mn eigen situatie en daar ontbreek dat steenrijke deel nou net aan :P
 
Is de 12 uur van Bathurst ergens te bekijken of terug te zien?
Fox, Kayo and Seven will then be live from 5:30am AEDT on Sunday, February 5 for the race start, with coverage continuing through to 6:00pm local that day.

New Zealand audiences will be able to view via Sky Sports NZ, while global fans will be able to watch on You Tube via SRO’s ‘GT World’ platform and other international streaming partners.

Live op YouTube op het GT World kanaal zo te zien.

 
Beetje oud nieuws maar toch....Vale op een Kameel.
Bekijk bijlage 1847909
Erg leuk! Wist niet dat hij na 1 seizoen al een fabriekscontract op zak had. Dat zegt alweer iets. En Augusto Farfus is ook niet een van de minste. Hopelijk valt er ergens iets te zien van de komende race op het legendarische circuit van Bathurst.
 
Erg leuk! Wist niet dat hij na 1 seizoen al een fabriekscontract op zak had. Dat zegt alweer iets. En Augusto Farfus is ook niet een van de minste. Hopelijk valt er ergens iets te zien van de komende race op het legendarische circuit van Bathurst.
Komt er weer een race op Bathurst dan? De 12h van Bathurst was begin Februari al gereden..
 
Komt er weer een race op Bathurst dan? De 12h van Bathurst was begin Februari al gereden..
Zie net dat het stukje op Racesport inderdaad alweer even geleden is. Ik ging af op dit stukje:

De 43-jarige Italiaan gaat zich nu voorbereiden op de volgende race over slechts drie weken op het legendarische Mount Panorama Circuit in Bathurst/Australië, waar hij samen met Maxime Martin en Augusto Farfus deelneemt aan de prestigieuze en beroemde Australische 12 uursrace zal deelnemen. 🤭
 
Terug
Bovenaan Onderaan