Valentino Rossi deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja nou overal is een groot woord maar sommige dingen gaan nu eenmaal voor.

enne zij wilde zonodig toch al zo' n stom meiden weekend weg en het was het een of het ander.

prioriteiten stellen heet dat.
Ja , maar je bent echt bot hoor ze stond bijna te janken hoorde ik .
Maar de rest ff over de postbus .
 
heb van de week besloten dat wij niet op vakantie gaan. die helmen MOET ik hebben. Geld van de vakantierekening is al door geboekt naar de Rossi rekening. Mijn vrouw was redelijk pissed off. maar ja moet die maar een weekend met vriendinnen weg ofzo.
beetje triest ben je dan wel |(
 
beetje triest ben je dan wel |(

Beetje triest? Mega triest. Is het uberhaubt al duidelijk of die helmen er komen.

Maar je het geld van je vakantierekening er voor spenderen zonder overleg?

Lekkere relatie heb je dan.... Volgens mij vind jij Rossi belangrijker dan je eigen vrouw?

:X
 
Mooiste wat er is, die discussies over de beste.

Chupa chupt heeft het zeker erg goed gedaan dit seizoen. Vorig seizoen nog vaak lomp gevallen en duidelijk de 2e rijder, maar als je nu zijn resultatengrafiekje ziet bij iedere start van een nieuwe race dan zijn dat toch bizar veel 1e en 2e plekken. Welverdiend wereldkampioen.

Pedrosa had Lorenzo nooit meer ingehaald als hij zijn schouder niet gebroken had. Ik zie Pedrosa gewoon geen wereldkampioen worden. Wel altijd snel en mooie dagsuccessen als hij van P1 weg kan rijden en de race met 6 seconden voorsprong kan winnen, maar niet meer dan dat…

Rossi heeft dit seizoen pech gehad, maar Lorenzo had ook een hele goede kans op de titel gehad als Rossi zijn been niet had gebroken en zijn schouder niet had verkloot in aanloop naar het seizoen. 313 punten met nog 3 races te gaan is niet misselijk. Laat onverlet dat een gezonde Rossi in ieder geval wel wat meer spanning met zich had meegebracht.

Ik zie mezelf nog kapot gaan toen Hayden in 2006 de wereldtitel pakte. Rossi was dat pechseizoen van ver teruggekomen on his yellow camel en viel in de laatste race op Valencia. Weg kampioenschap. KAK!! Maar dat maakte het voor Hayden niet minder verdiend. Wel geweldig trouwens die race dat Pedrosa hem als teamgenoot zijnde eraf kegelde...

Stoner in 2007 wereldkampioen op de 800cc, op een superieure Duc qua snelheid en elektronica, maar die titel pak je hem ook niet meer af.

Rossi is gewoon van een totaal andere orde en dat moet voor de andere racers af en toe ook zuur zijn. Als hij wint is Rossi de beste, als hij niet wint dat heeft de winnaar volgens velen al snel geluk of ligt het aan iets anders.

Rossi is in ieder geval een klasse apart en heeft zijn spreekwoordelijke strepen meer dan verdiend. Wereldkampioen in de 125cc, 250cc, 500cc, 800cc, 1000cc, met Michelin en met Bridgestone, met Aprilia, met Honda, met Yamaha en soon ook met Ducati.

Wereldkampioen in 1997, 1999, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2008, 2009 en 2011 :-)). In 2000 2e, in 2006 2e, in 2007 3e, in 2010 2e :-)). Does it get any better than that.

Mijn eerste AGV Rossi replica kocht ik in 1997, voor op de scooter... Held!!!

Ik zeg van P8 naar podium in 5 laps zondag...
 
Ja , maar je bent echt bot hoor ze stond bijna te janken hoorde ik .
Maar de rest ff over de postbus .

Is dit echt????? :$
Ik vond het wel een leuk geintje maar zoiets doe je toch niet echt. :N
Getuigt van weinig respect voor je vrouw

Mevrouw Lorenzooom had meneer Lorenzooom al op de keien geparkeerd
 
Mooiste wat er is, die discussies over de beste.

Chupa chupt heeft het zeker erg goed gedaan dit seizoen. Vorig seizoen nog vaak lomp gevallen en duidelijk de 2e rijder, maar als je nu zijn resultatengrafiekje ziet bij iedere start van een nieuwe race dan zijn dat toch bizar veel 1e en 2e plekken. Welverdiend wereldkampioen.

Pedrosa had Lorenzo nooit meer ingehaald als hij zijn schouder niet gebroken had. Ik zie Pedrosa gewoon geen wereldkampioen worden. Wel altijd snel en mooie dagsuccessen als hij van P1 weg kan rijden en de race met 6 seconden voorsprong kan winnen, maar niet meer dan dat…

Rossi heeft dit seizoen pech gehad, maar Lorenzo had ook een hele goede kans op de titel gehad als Rossi zijn been niet had gebroken en zijn schouder niet had verkloot in aanloop naar het seizoen. 313 punten met nog 3 races te gaan is niet misselijk. Laat onverlet dat een gezonde Rossi in ieder geval wel wat meer spanning met zich had meegebracht.

Ik zie mezelf nog kapot gaan toen Hayden in 2006 de wereldtitel pakte. Rossi was dat pechseizoen van ver teruggekomen on his yellow camel en viel in de laatste race op Valencia. Weg kampioenschap. KAK!! Maar dat maakte het voor Hayden niet minder verdiend. Wel geweldig trouwens die race dat Pedrosa hem als teamgenoot zijnde eraf kegelde...

Stoner in 2007 wereldkampioen op de 800cc, op een superieure Duc qua snelheid en elektronica, maar die titel pak je hem ook niet meer af.

Rossi is gewoon van een totaal andere orde en dat moet voor de andere racers af en toe ook zuur zijn. Als hij wint is Rossi de beste, als hij niet wint dat heeft de winnaar volgens velen al snel geluk of ligt het aan iets anders.

Rossi is in ieder geval een klasse apart en heeft zijn spreekwoordelijke strepen meer dan verdiend. Wereldkampioen in de 125cc, 250cc, 500cc, 800cc, 1000cc, met Michelin en met Bridgestone, met Aprilia, met Honda, met Yamaha en soon ook met Ducati.

Wereldkampioen in 1997, 1999, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2008, 2009 en 2011 :-)). In 2000 2e, in 2006 2e, in 2007 3e, in 2010 2e :-)). Does it get any better than that.

Mijn eerste AGV Rossi replica kocht ik in 1997, voor op de scooter... Held!!!

Ik zeg van P8 naar podium in 5 laps zondag...

Helemaal mee eens,mooi omschreven.
 
Ja , maar je bent echt bot hoor ze stond bijna te janken hoorde ik .
Maar de rest ff over de postbus .


zou het met een korrelzout nemen .. :)


en als het daadwerkelijk gebaseerd is op feiten dan is zeker triest

maar laat hem dan dat voor zich houden
 
niks over de postbus, ik pak vast t bier en de popcorn erbij :+
 
Laatst bewerkt:
Vraagje, waarom waren de stukken op de schouder van rossi zijn Dainese pak zwart ipv zilver???? Je zag ook geen Dainese logo. Iemand idee??

x2_300e9a6


Lots of ppl have been asking me about the riders leathers. In sepang he used leathers with ventilation cups on the shoulders. They r adjustable & made of plastic not titanium like the regular ones. U can c both in the picture. (Alex Briggs Twitter)
 
heb van de week besloten dat wij niet op vakantie gaan. die helmen MOET ik hebben. Geld van de vakantierekening is al door geboekt naar de Rossi rekening. Mijn vrouw was redelijk pissed off. maar ja moet die maar een weekend met vriendinnen weg ofzo.

Als jij mijn vriend was.... _O- _O-


(niet dat de helmen niet geniaal zijn, dat terzijde)
 
Wel ff uitloggen Gerrit. _O- _O-
:+ Schrijfstijl vertoont enige gelijkenissen, inderdaad. We zullen het afwachten _O-

Edit: in 30 posts is het 'Valentino Rossi topic' toe aan haar vijfde deel, een eerste lustrum voor deze grootheid op Motor-Forum.nl! :}
 
Laatst bewerkt:
een extra account aanmaken en je als iemand anders voordoen is zooooooo zielig. :r
 
Die Gerrit,geniaal,damn i like this guy :}

btw,volgens m'n iphone is dit pagina 99.
Dit is een teken dat ik het 5e deel moet openen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan