Valentino Rossi Deel 6 - Il Ducatisto

Status
Niet open voor verdere reacties.
rossitrack2_original.jpg


Ik vind het wel humor :)
 
De Yamarossi wordt steeds minder omdat de meester weg is. Op Gpone staat interview met Lorenzo dat hij niet weet hoe het verbeterd moet worden omdat hij geen engineer is en hij wacht op betere oplossingen vanuit Japan :?
Ik vind het nogal een vreemde opmerking aangezien hij moet aangeven wat er goed of fout is aan de motor......
Spies vind ik helemaal tegenvallen tot nu toe...zo zonde...ik had het hem wel gegund :)

Nog een race of 3 en Rossi doet mee voor de overwinningen :Y *O*

Aangeven wat goed en fout is staat toch los van de oplossing ervan....Dat mogen ze in Japan doen. En volgens mij hebben ze bij Yamaha aardig gesnoeid in het racebudget dus verwonderlijk is het niet. En bij Honda hebben ze juist alles op alles gezet om de fiets te verbeteren, en met Stoner een rijder in huis die een fiets kan ontwikkelen.
 
Aangeven wat goed en fout is staat toch los van de oplossing ervan....Dat mogen ze in Japan doen. En volgens mij hebben ze bij Yamaha aardig gesnoeid in het racebudget dus verwonderlijk is het niet. En bij Honda hebben ze juist alles op alles gezet om de fiets te verbeteren, en met Stoner een rijder in huis die een fiets kan ontwikkelen.
weet ik nog niet zo zeker. hij is bloedsnel, dat wel he, maar na 2-3jaar met de duc geworsteld te hebben ging hij nog altijd onderuit. Rossi is er ook nog niet maar daar merk je toch al dat het tenminste de goede kant opgaat.

stoner moet het vooral hebben van een goede basisfiets, wat de honda is. het totaalpakket klopt gewoon, en de combinatie met snelle stoner lijkt goed te gaan. we shall see :)
 
Mooi geval weer van kindje heeft niks met Rossi maar de ouders des te meer...

Zie je in de vakantie ook veel hopen van die kinderen met voetbal zooi en auto zooi aan. Terwijl ze er amper nog wat van snappen... O-)

Mijn kind krijgt pas fan wear aan als ze zelf aangeeft dat ze het leuk vind.

Natuurlijk, we kopen een rossi accessoire om ons kind te indoctrineren |(

Wij beginnen hier niet aan het avondeten alvorens we het Fratelli d' Italia hebben gezongen, MET hand op het hart uiteraard!
 
Natuurlijk, we kopen een rossi accessoire om ons kind te indoctrineren |(

Wij beginnen hier niet aan het avondeten alvorens we het Fratelli d' Italia hebben gezongen, MET hand op het hart uiteraard!

*O* *O* *O*

vrouw naar mijn hart *D


Die van mij moet ook altijd de statistieken van de GOAT opsommen voor het slapen gaan :Y
 
*O* *O* *O*

vrouw naar mijn hart *D


Die van mij moet ook altijd de statistieken van de GOAT opsommen voor het slapen gaan :Y
Pcies :) Die van mij zegt tegen elke rode motor Rossi en tegen alles wat groen is dat het van Kawasaki is. Zo is haar groene jurk haar Kawasaki jurk :) Oh ja btw het is dus een meisje van net 2 he :)

Neemt inderdaad niet weg dat natuurlijk ontzettend schadelijk is voor de welzijn van mijn dochter en dat ze hier later ontzettend veel hinder van zal ondervinden |(

Miss kan ze tzt met Dr. Rossi (Gooische Vrouwen) gaan praten _O-
 
dat is ook zo. Zijn ogen gaan ook al behoorlijk achteruit want hij kan het verschil tussen een vlag op de tribune en een vlag van een Baco ook al niet meer zien... ;)

Je moet niet te veel geloven wat ze op Racesport schrijven, vrind.
Ene Davide Brivio heeft al verklaard dat zelfs na het bestuderen van de helikopterbeelden er helemaal niet is ingehaald onder geel.
In plaats van te ouwehoeren en te stoken op dit forum kun je beter je tijd eens in iets anders gaan steken bijvoorbeeld wegblijven met je gemekker.

@DavideBrivio: "Vale didn't overtake Dovi on yellow flags as he did on the corner before that.. TV images from helicopter showed that very clear."
 
Pcies :) Die van mij zegt tegen elke rode motor Rossi en tegen alles wat groen is dat het van Kawasaki is. Zo is haar groene jurk haar Kawasaki jurk :) Oh ja btw het is dus een meisje van net 2 he :)

Neemt inderdaad niet weg dat natuurlijk ontzettend schadelijk is voor de welzijn van mijn dochter en dat ze hier later ontzettend veel hinder van zal ondervinden |(

Miss kan ze tzt met Dr. Rossi (Gooische Vrouwen) gaan praten _O-
_O- _O-
 
Je moet niet te veel geloven wat ze op Racesport schrijven, vrind.
Ene Davide Brivio heeft al verklaard dat zelfs na het bestuderen van de helikopterbeelden er helemaal niet is ingehaald onder geel.
In plaats van te ouwehoeren en te stoken op dit forum kun je beter je tijd eens in iets anders gaan steken bijvoorbeeld wegblijven met je gemekker.

@DavideBrivio: "Vale didn't overtake Dovi on yellow flags as he did on the corner before that.. TV images from helicopter showed that very clear."

Sports is back! *O*
 
Mooi geval weer van kindje heeft niks met Rossi maar de ouders des te meer...

Zie je in de vakantie ook veel hopen van die kinderen met voetbal zooi en auto zooi aan. Terwijl ze er amper nog wat van snappen... O-)

Mijn kind krijgt pas fan wear aan als ze zelf aangeeft dat ze het leuk vind.

Kun je niet beter je komentaar voor jezelf houden eikel, wie ben jij om mij te beoordelen!!

Kdenk dat mijn kind wel degelijk weet wie hij is, hij is geen retard he makker...

Denk je misschien dat mijn kind geen keuzes mag maken over zijn kledij of over wat hij mooi vind, kdenk dat een kind van 4 toch al meer besef heeft dan jij denkt!!

Dus hou je klote opmerking hoe ik mijn kind opvoed maar voor jezelf eikel!!
 
waarom reageert er nog iemand uberhaupt op fuzzy.
niet op reageren dan gaat ie vanzelf ergens anders aandacht zoeken.
 
Kun je niet beter je komentaar voor jezelf houden eikel, wie ben jij om mij te beoordelen!!
Kdenk dat mijn kind wel degelijk weet wie hij is, hij is geen retard he makker...
Denk je misschien dat mijn kind geen keuzes mag maken over zijn kledij of over wat hij mooi vind, kdenk dat een kind van 4 toch al meer besef heeft dan jij denkt!!
Dus hou je klote opmerking hoe ik mijn kind opvoed maar voor jezelf eikel!!

Touchy... Fuzzy heeft het volgens mij meer over ouders in hun algemeen dan alleen jou, en wat dat betreft heeft-ie wel gelijk dat kinderen hun fan-schap vaak met de paplepel ingegoten krijgen... Da's toch niet zo'n ramp?
 
waarom reageert er nog iemand uberhaupt op fuzzy.
niet op reageren dan gaat ie vanzelf ergens anders aandacht zoeken.

:^

Edit: Iedereen moet uiteindelijk zelf weten of en hoe men reageert. Maar soms kun je er beter gewoon een keer om lachen of het volgende doen:
RossiSachsenring.jpg
 
Laatst bewerkt:
Kawasaki jurk perfect.
Sports laat je niet uitlokken ik ben ook alleen maar gaan lezen en me verwonderen.
De groene groeten.
 
Kun je niet beter je komentaar voor jezelf houden eikel, wie ben jij om mij te beoordelen!!

Kdenk dat mijn kind wel degelijk weet wie hij is, hij is geen retard he makker...

Denk je misschien dat mijn kind geen keuzes mag maken over zijn kledij of over wat hij mooi vind, kdenk dat een kind van 4 toch al meer besef heeft dan jij denkt!!

Dus hou je klote opmerking hoe ik mijn kind opvoed maar voor jezelf eikel!!

Beetje op je tenen getrapt? We verschillen blijkbaar erg van mening over dit feit.

Wil je nog even vriendelijk bedanken voor je vriendelijke bewoording eikel overigens.

getuigt van een rijke woordenschat.

Anyway

back to racing? :-)
 
We gaan geen ruzie maken he jongens............
Daar ist leven te kort voor lekker genieten vh leven,en hier gewoon lekker
met z'n allen een beetje over Rossi ouwehoeren...
Anders krijgen we straks nog van die voetbalpraktijken en dat willen we niet
hebben.....zoals jaren geleden bij de TT Assen het gezegde was.

Enjoy don't destroy!!!!!!!!!!

Zucht....waar is de tijd gebleven met Barros,Gibernau,Biaggi,Mc Coy,Ukawa,Tamada en Rossi,capirex etc....
Toch waren dan mooiere tijden vind ik...
 
weet ik nog niet zo zeker. hij is bloedsnel, dat wel he, maar na 2-3jaar met de duc geworsteld te hebben ging hij nog altijd onderuit. Rossi is er ook nog niet maar daar merk je toch al dat het tenminste de goede kant opgaat.

stoner moet het vooral hebben van een goede basisfiets, wat de honda is. het totaalpakket klopt gewoon, en de combinatie met snelle stoner lijkt goed te gaan. we shall see :)

Stoner is wel wereldkampioen geworden op de Duc in zijn eerste jaar, iets wat bijvoorbeeld Capirossi niet gelukt is. Nu ligt hij aardig op titelkoers in zijn eerste jaar op Honda, iets wat Pedrosa niet gelukt is. Daarnaast de rijder met de meeste overwinningen in het 800 cc tijdperk. Geloof dat dat genoeg zegt, toch?
 
Tja twas eruit voor ik het wist ;)

Hoe weet ik nu wie die Fuzzy is :?

fuzzy is diegenen waar jij een beetje boos op werd, kijk naar zn forum naam.
dan heb je nog eene tet en een mac nog wat, die moet je negeren want die teren op negatieve aandacht. de kloonen en 1 day fly's daargelaten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan