Valentino Rossi deel 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee Rossi raakte Spies met zijn remhendel en daardoor ging hij onderuit.
Rossi was al aan het stuiteren voordat-ie Spies ook maar raakte. Hij ging Spies scheppen vanwege contact met Lorenzo. En hoe kwam het dat Rossi Spies ging scheppen? Doordat hij in wilde sturen, waar Lorenzo reed.

Bautista schepte Rossi, Hayden en de Puniet omdat hij wilde insturen waar Dovizioso's achterwiel nog stond. Het is echt bijna dezelfde crash. Ik blijf erbij: Pearl Pearl Pearl! *O*
 
Nee, volgens mij is de test dinsdag en woensdag... (Correct me if I'm wrong)

"Preparations for 2012 kick off on Monday with the Moto2/Moto3 test at Valencia, and MotoGP on Tuesday and Wednesday!"

No corrections possible, MotoGP test inderdaad pas dinsdag. Nou, dat geeft de jongens uit Bologna toch maar weer een extra daggie. :+
 
"Preparations for 2012 kick off on Monday with the Moto2/Moto3 test at Valencia, and MotoGP on Tuesday and Wednesday!"

No corrections possible, MotoGP test inderdaad pas dinsdag. Nou, dat geeft de jongens uit Bologna toch maar weer een extra daggie. :+
Iwema ook?
 
Wie heeft het korte interview gehoord met Burgess op de grid? Dit was bij BBC.

Naast het alu frame had hij het over nog andere grote veranderingen die wel eens heel interessant kunnen worden......

Ik ben wel benieuwd dan waar Ducati volgend jaar mee gaat komen dan!

Nou daar dacht ik net ook aan, JB noemde het " far more interesting".
 
Rossi was al aan het stuiteren voordat-ie Spies ook maar raakte. Hij ging Spies scheppen vanwege contact met Lorenzo. En hoe kwam het dat Rossi Spies ging scheppen? Doordat hij in wilde sturen, waar Lorenzo reed.

Bautista schepte Rossi, Hayden en de Puniet omdat hij wilde insturen waar Dovizioso's achterwiel nog stond. Het is echt bijna dezelfde crash. Ik blijf erbij: Pearl Pearl Pearl! *O*

Helemaal goed :Y .....zo heb ik het ook gezien
 
volgend jaar beter
full
 
~
Rossi was al aan het stuiteren voordat-ie Spies ook maar raakte. Hij ging Spies scheppen vanwege contact met Lorenzo. En hoe kwam het dat Rossi Spies ging scheppen? Doordat hij in wilde sturen, waar Lorenzo reed.
[\quote]


Jonge jonge jonge stelletje iwabs

Doordat hij inwilde sturen waar Lorenzo reed pff best wat jij wil.

Rossi zijn eigen versie hierop. Lorenzo maakte een fout ging van de juiste lijn af, en kwam ineens weer terug alleen had Rossi niet gezien. dat is dus het tegenovergestelde van wat je nu zegt of doe jij nog niet snap nie..

Spies raakte de voorrem van Rossi waardoor hij onderuitging.. en ga je nu zeggen dat jij het beter weet. tuurlijk jonge *O*




Valentino Rossi (Ducati Team) DNF

“It’s really a shame to be out of the race after two corners, especially after the progress that we made this weekend, and with the knowledge that we’d worked on the bike well. I was fourth in the morning warm-up, and it would have been possible to have a pace in the high 1:46 range. I also think our choice of tyres for the race—hard on the back and soft on the front—was correct. When you also consider the troubles that Stoner, Simoncelli and Dovizioso had, we could have fought for the podium, which would have been really nice for us. We were a little unlucky. Unfortunately, Lorenzo went onto the grass slightly in Turn 1, and in the next turn he moved suddenly to get his trajectory right. He didn’t see me because I was slightly behind. When he touched me, it pushed me into Spies, who touched my front brake lever. It was normal racing contact, but I was in the wrong place at the wrong time. Anyway, we did a good job this weekend, and we were more competitive than usual. It’s a challenging time for us, but we hope we’re on the right path.”
 
Laatst bewerkt:
Jonge jonge jonge stelletje iwabs

Doordat hij inwilde sturen waar Lorenzo reed pff best wat jij wil.

Rossi zijn eigen versie hierop. Lorenzo maakte een fout ging van de juiste lijn af, en kwam ineens weer terug alleen had Rossi niet gezien. dat is dus het tegenovergestelde van wat je nu zegt of doe jij nog niet snap nie..

Spies raakte de voorrem van Rossi waardoor hij onderuitging.. en ga je nu zeggen dat jij het beter weet. tuurlijk jonge *O*

Valentino Rossi (Ducati Team) DNF

We were a little unlucky. Unfortunately, Lorenzo went onto the grass slightly in Turn 1, and in the next turn he moved suddenly to get his trajectory right. He didn’t see me because I was slightly behind. When he touched me, it pushed me into Spies, who touched my front brake lever. It was normal racing contact, but I was in the wrong place at the wrong time. Anyway, we did a good job this weekend, and we were more competitive than usual. It’s a challenging time for us, but we hope we’re on the right path.”

Kijk de beelden terug dan, jwab. ;) 't Is zo moeilijk niet. In het gedrang viel Bautista. In het gedrang viel Rossi. Bautista nam meerdere coureurs mee, Rossi nam Spies mee. Zie ook hier. Als jij vol wil houden dat de twee crashes gigantisch van elkaar verschillen, kijken we denk ik naar verschillende races ofzo.
 
In het gedrang viel Bautista. In het gedrang viel Rossi..

Gedrang :?

Bautista was te laat met remmen waardoor hij tegen Dovi aan kwam en toen een kwart :P van het veld mee nam......
Japan was anders daar kwam de crash door contact en niet zoals vanmiddag...

Ben het wel met vrossi46 eens :Y
 
Neemt trouwens niet weg dat dit bij racen hoort.....helaas een incident die kan gebeuren alleen had ik voor vandaag een mooie race in petto (die het gelukkig ook is geworden........)
 
Gedrang :?

Bautista was te laat met remmen waardoor hij tegen Dovi aan kwam en toen een kwart :P van het veld mee nam......
Japan was anders daar kwam de crash door contact en niet zoals vanmiddag...

Ben het wel met vrossi46 eens :Y

Bautista remde op zijn eigen moment, daar was niks mis mee... Hij had er niet op gerekend dat Dovizioso zich plots precies daar zou gaan bevinden. Hij viel daarna niet omdat hij te hard remde, maar omdat hij Dovizioso raakte. Ook daar contact dus... De BBC commentatoren dachten eerst van niet, maar kwamen daar later op terug. Als er iemand laat remde was het Dovi wel, om Bautista daar zo snel al voorbij te gaan. Knap werk van hem dus, dat wel!

Zowel Bautista als Rossi konden geen kant op. Op een later moment in de race, met minder motoren om je heen, zou je de motor rechtop zetten en wijd laten gaan als iemand onverwacht op je lijn komt te zitten. In de drukte van de eerste bochten gaat dat niet, met deze crashes als resultaat.
 
Bautista remde op zijn eigen moment, daar was niks mis mee...

Hij viel daarna niet omdat hij te hard remde, maar omdat hij Dovizioso raakte.
Ook daar contact dus....

Als er iemand laat remde was het Dovi wel, om Bautista daar zo snel al voorbij te gaan. Knap werk van hem dus, dat wel! .

ehm ok, Dus Dovi remt te laat..

Bautista remt dus op zijn eigen moment, maar het is ook knap dat hij er voorbij kan gaan? dus remt hij nou wel of niet, of nog later dan Dovi maar het was wel zijn moment dus ehm?? -O-
 
Laatst bewerkt:
ehm ok, Dus Dovi remt te laat..

Bautista remt dus op zijn eigen moment, maar het is ook knap dat hij er voorbij kan gaan? dus remt hij nou wel of niet, of nog later dan Dovi maar het was wel zijn moment dus ehm?? -O-

De weg kwijt? :+
Bautista remt wanneer hij wil, Dovizioso remt hem uit. Geen van beiden is gigantisch te laat of te vroeg. Dovi komt wel op de lijn die Bautista aan had willen nemen. Bautista kan niet nóg harder gaan remmen, hij kan remmend niet zomaar alle kanten op gaan sturen, hij kan... Ja, niks eigenlijk. Hopen misschien. Raakt toch het achterwiel van Dovizioso, gaat daardoor onderuit, neemt Rossi mee. Racing incident, einde verhaal. -O-
 
Zal mij benieuwen of ze hem uitbrengen :?

Volgens mij zijn ze gek bij AGV als ze die helm niet uitbrengen. Dus daar maak ik me niet zo'n zorgen over.

Ik maak me meer zorgen over als ze hem uitbrengen, wat de prijs gaat zijn en hoe je er eentje bemachtigt. Als ze er een ltd edition van maken dan zal 'ie zo uitverkocht zijn vermoed ik....

ja, ook ik wil er eentje :P
Zelden zo'n briljant mooi helmdesign gezien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan