Valentino Rossi deel 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het topic met de mooiste OP ooit is vol gespamd :Y
 
Laatst bewerkt:
ja klopt hier kan ik wel mee leven ;)

_O-

Wil je nou echt beweren dat je er anders wakker van zou liggen? Het is maar een spelletje hoor ;)

Het zelfde geldt voor de voetbal liefhebbers in onze regio die helemaal flippen als je de voetbalclub NEC als nek uitspreekt. Dan denk ik ook, het is maar een dom spelletje, maak je niet druk ;)
 
Laatst bewerkt:
_O-

Wil je nou echt beweren dat je er anders wakker van zou liggen? Het is maar een spelletje hoor ;)

Het zelfde geldt voor de voetbal liefhebbers in onze regio die helemaal flippen als je de voetbalclub NEC als nek uitspreekt. Dan denk ik ook, het is maar een dom spelletje, maak je niet druk ;)


Dom spelletje B| betaal niet voor niks sport 1 extra om Rossi de bocht uit te zien vliegen.
hele hut afgebroken hier, kan een discussie op internet er nog wel even bij.. _O-
 
Dom spelletje B| betaal niet voor niks sport 1 extra om Rossi de bocht uit te zien vliegen.
hele hut afgebroken hier, kan een discussie op internet er nog wel even bij.. _O-

Haha, daar heb je een punt! :Y :) En DAT was dan dus wat ik hoorde hier, afgelopen zondag _O-

Persoonlijk kan ik me er echter niet zo druk om maken. Het is allemaal zo betrekkelijk. Zeker als je kijkt naar wat er met Marco gebeurd is.
 
Laatst bewerkt:
haha als je de ramenzetter ziet rijden ;) je hebt ook gelijk.. ik neem het ook niet zo serieus als dat het er staat hoor.. maar ik gunde Rossi zo het podium voor zichzelf en aan simoncelli, dan dit weer nou ja de buren en het forum weten dat ik ergens niet mee eens was :/
 
Laatst bewerkt:
full



Laatste post door een Lorenzofan,YES!!
 
Tot ze terug zijn van pauze kunnen we hier gewoon door OH'en :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan