Valentino Rossi deel 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
_O-

echt hoor, grote mond hebben dat ik doe alsof ik alles weet en dan zelf met exact zo'n zelfde uitspraak komen _O-

gebrek aan geld, geloof je het zelf :') en dan kunnen ze wel Rossi betalen en dan wel ontwikkelen? bullshit...

mompelt iets over Bak meer geld die Marlboro er in steekt om Rossi te betalen...
 
welk frame.
ik zie alleen maar een beugel boven op t blok waar t balhoofd aan zit.
hadden ze maar een frame.....

[afbeelding]
Hier nog twee tekeningen van een van de manier waarop het carbon 'frame' in elkaar zit.
IaH4y.gif

HsTwm.gif
 
Laatst bewerkt:
_O-

echt hoor, grote mond hebben dat ik doe alsof ik alles weet en dan zelf met exact zo'n zelfde uitspraak komen _O-

gebrek aan geld, geloof je het zelf :') en dan kunnen ze wel Rossi betalen en dan wel ontwikkelen? bullshit...
Happerdehap. :+

Exact. :? Ik strooi geen eigen mening de wereld in, Stoner klaagde in het verleden dat Ducati te weinig investeerde in ontwikkeling, en dat ze geen schijn van kans maakten tegen bijvoorbeeld Honda. Dat heeft'ie letterlijk gezegd. Niets meer en niets minder. ;)

Ducati fabrieksteam was ook ineens weg. Scheelt een paar miljoen.
(werken nu achter de schermen aan een nieuwe WSBK bike en verlenen hand en span diensten bij Althea Ducati voor een fractie van de prijs)
En Rossi zorgde voor wat extra inkomsten :Y The Goat doet dat wel. ;)
 
ik moet nog zien of ze dat carbonspul aan het sturen krijgen e.d. Vrees het ergste op grond van de verschillende bloktrillingen/warmte en het direkte doorgeven daarvan aan die delen.
Voor en achterkant funktioneren/communiceren niet 'met elkaar' zoals een buis of brug frame zal doen.
Maar goed.. we gaan het zien.
 
Laatst bewerkt:
Corbon heeft eindeloze mogelijkheden, en krijgen ze het voor elkaar dan zou dat voor een poosje een flinke voorsprong kunnen geven. Voorlopoig blijft de Duc een last te besturen machine al lijkt het of deze machine beter bestuurbaar is als die van vorig jaar. Vorig jaar kon echt alleen Stoner er mee overweg. Stoner moest toen echter steeds op of over het randje rijden om mee te kunnen.
Dat vertaalde zich nogal eens in een schuivertje.

bigscale
 
zoals de mannen van bbc al aangaven dit weekend. er zijn geen kleine aanpassingen meer te proberen voor ducati. Het is tijd voor grote, en misschien risicovolle, aanpassingen. Ze hebben het niet letterlijk gezegd, maar er komen nu toch al een tijdje vragen over het carbon, en van mensen die waarschijnlijk beter geinformeerd zijn dan wij hier ;)
 
Sujet: Re: [MotoGP] Ducati Desmosedici GP 7, 9, 10, 11... et 12! Sam 23 Juil - 18:03
Attention, là, il ne s'agit que de rumeurs...
Mais une suite de rumeurs qui vont toutes dans le même sens, donc il est difficile de les ignorer totalement...
Certaines ont déjà été évoquées ici.
La dernière est nouvelle.

Rumeur 1 : Une grande réunion technique aurait eu lieu avant le Mugello.

Rumeur 2 : Rossi y aurait demandé un cadre traditionnel (malgré ses déclarations actuelles concernant son rôle uniquement de pilote).

Rumeur 3 : Ducati aurait refusé.

Rumeur 4 : L'absence de Jeremy Burgess au Mugello et au Sachsenring n'est peut-être pas uniquement lié à des raisons médicales.

Rumeur 5 : Coïncidant avec le retour de Jeremy Burgess, à Laguna Seca, Ducati accepterait de faire un cadre traditionnel pour 2012...
(rumeur énoncée par David Emmett qui reconnaît qu'elle n'est pas confirmée)



Doe een poging http://translate.google.com/?hl=nl
 
Laatst bewerkt:
Onderwerp: Re: [MotoGP] Ducati Desmosedici GP 7, 9, 10, 11 ... en 12! Zat 23 juli - 18:03
Wees voorzichtig, er is alleen maar geruchten ...
Maar een reeks van geruchten die allemaal in dezelfde richting, dus het is moeilijk om volledig te negeren ...
Sommigen hebben hier al genoemd.
De laatste is nieuw.

Gerucht 1: Een grote technische vergadering vond plaats vóór de Mugello.

Gerucht 2: Rossi zou hebben gevraagd om een traditionele omgeving (ondanks zijn uitspraken over zijn huidige rol alleen driver).

Gerucht 3: Ducati geweigerd.

Gerucht 4: De afwezigheid van Jeremy Burgess op Mugello en de Sachsenring is misschien niet alleen te wijten aan medische redenen.

Gerucht 5: Gelijktijdig met de terugkeer van Jeremy Burgess op Laguna Seca, zou Ducati instemmen met een traditionele omgeving voor 2012 ...
(gerucht verklaard door David Emmett erkend dat het niet is bevestigd)

Wat bedoelen ze met traditionele omgeving? Dat hij ook mag ontwikkelen?



Ik vind het wel interessante roddels ;)
 
Wat bedoelen ze met traditionele omgeving? Dat hij ook mag ontwikkelen?

Ik vind het wel interessante roddels ;)
Dat zal ongetwijfeld het hier veelbesproken chassis zijn. :')
 
Laatst bewerkt:
Wat bedoelen ze met traditionele omgeving? Dat hij ook mag ontwikkelen?



Ik vind het wel interessante roddels ;)

cadre = kader = frame

had al gelezen dat er een gerucht in de rondte ging dat er aan een traditioneel frame gewerkt wordt.. maar ja geruchten zijn er zoveel..
 
Laatst bewerkt:
ik denk dat carbon te star is

een alu frame kan enige flex tonen , zodat dit voor rijders nou net het juiste gevoel geeft wanneer ze op de grens balanceren

ik heb zelf ook al een frame van carbon afgezworen O-)
 
ik denk dat carbon te star is

een alu frame kan enige flex tonen , zodat dit voor rijders nou net het juiste gevoel geeft wanneer ze op de grens balanceren

ik heb zelf ook al een frame van carbon afgezworen O-)
Klinkt gek, maar carbon kan je ook flex meegeven. :)
 
Laatst bewerkt:
vind het ook wel intressant, en eigenlijk vooral de roddel over JB. Kan me moeilijk inbeelden dat die Rossi na zoveel jaren gaat verlaten. Ook voor hem is de duc DE ultieme uitdaging voor hem als crewchief. Vinden ze het antwoord worden ze beide nog onsterfelijker.

Qua techniek weet ik er niks van, maar het valt toch op dat enkel de duc zo'n zware problemen heeft met de voorkant en dat de duc de enige machine is met een carbon frame. Kwestie van logisch denken voor mij. Correct me if i'm wrong.
 
Capirossi heeft al om een ander chassis gevraagd bij Ducati:

Valentino Rossi has said he is committed to Ducati and will remain with the team into the second year of his contract despite rumours at Laguna he was in the process of bailing out and going back to Yamaha or sorting out his own team with the backing of Honda.

He was also still circumspect on the issue of the manufacturer building a bike with an aluminium Deltabox-type chassis before the end of the year but Pramac satellite rider Loris Capirossi has reportedly already asked Filippo Preziosi for one as he believes the GP11 requires some flex that the swingarm pivot on a conventional chassis gives.
 
Capirossi heeft al om een ander chassis gevraagd bij Ducati:

Valentino Rossi has said he is committed to Ducati and will remain with the team into the second year of his contract despite rumours at Laguna he was in the process of bailing out and going back to Yamaha or sorting out his own team with the backing of Honda.

He was also still circumspect on the issue of the manufacturer building a bike with an aluminium Deltabox-type chassis before the end of the year but Pramac satellite rider Loris Capirossi has reportedly already asked Filippo Preziosi for one as he believes the GP11 requires some flex that the swingarm pivot on a conventional chassis gives.


rossi moet zijn eigen team oprichten en gaan met de banaaan. :P
 
Capirossi heeft al om een ander chassis gevraagd bij Ducati:

Valentino Rossi has said he is committed to Ducati and will remain with the team into the second year of his contract despite rumours at Laguna he was in the process of bailing out and going back to Yamaha or sorting out his own team with the backing of Honda.

He was also still circumspect on the issue of the manufacturer building a bike with an aluminium Deltabox-type chassis before the end of the year but Pramac satellite rider Loris Capirossi has reportedly already asked Filippo Preziosi for one as he believes the GP11 requires some flex that the swingarm pivot on a conventional chassis gives.


rossi moet zijn eigen team oprichten en gaan met de banaaan.
 
rossi moet zijn eigen team oprichten en gaan met de banaaan.

juist niet! dan zou het hele dreamteam gebeuren met ducati een grote flop zijn.. voor beiden partijen niet goed...

ze moeten gewoon die motor op orde krijgen, over de kwaliteiten van rossi hoeven we niet te twijfelen. krijgen ze dit voor mekaar? iam sure.. waneer .. dat valt nog te zien.

en dan zien we rossi gewon weer vollop voorin strijden... iets wat ik nu toch wel mis eerlijk gezegd.
 
Laatst bewerkt:
juist niet! dan zou het hele dreamteam gebeuren met ducati een grote flop zijn.. voor beiden partijen niet goed...

ze moeten gewoon die motor op orde krijgen, over de kwaliteiten van rossi hoeven we niet te twijfelen. krijgen ze dit voor mekaar? iam sure.. waneer .. dat valt nog te zien.

en dan zien we rossi gewon weer vollop voorin strijden... iets wat ik nu toch wel mis eerlijk gezegd.

:^

Ze zullen het best wel ooit eens voor elkaar krijgen. Maar dan zal er bij de trotse Italianen mijns inziens toch wel het een en ander moeten veranderen of in ieder geval een knop om moeten.
 
Euhm het hele verhaal is als volgt.
In Duitsland heeft Loris Capirossi aan de Italiaanse pers laten weten dat Ducati bezig is met een nieuw traditioneel frame.
Afgelopen weekend heeft een vooraanstaand blad het verhaal opgepikt en aan Loris Capirossi gevraagd hoe de vork in de steel zat en daar heeft Loris het andermaal bevestigd.
Daarnaast heeft een monteur in het AMA SBK klasse van iemand rechtstreeks bij Ducati hetzelfde verhaal gehoord.
Gezien de reputatie van Loris om uit de school te klappen bij een overstap naar een ander team of anderzijds wordt er zeer binnenkort verwacht dat Loris zijn aankondiging maakt om te stoppen met racen.
Het frame daarvan wordt verwacht dat deze "binnenkort" getest gaat worden het voordeel welke de combinatie in 2007 bloedsnel maakte waren de banden......
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan