Valentino Rossi deel 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Omdat ik geen goede er van heb.
Ik stond met een 400mm plus 1.7x converter er tussen te fotograferen, de afstand naar Jasper toe was veel te kort volgens mij heb ik zijn helm in close up er op tijdens de crash de collega naast mij had hem wel.
Ik begrijp het. ;) :}
Jarenlang voor Capi Lux Vak gewerkt en ook nog daarvoor en daarna als fotograaf.
Andere piccie van Iwema is van een andere klasse dan in de NL bladen.
Maar wel ff leuk om te zien. (niet dat hij viel -O- )
 
Ik begrijp het. ;) :}
Jarenlang voor Capi Lux Vak gewerkt en ook nog daarvoor en daarna als fotograaf.
Andere piccie van Iwema is van een andere klasse dan in de NL bladen.
Maar wel ff leuk om te zien. (niet dat hij viel -O- )

Capi Lux Vak(lab) komt me bekend voor. Daar liet mijn pa altijd materiaal ontwikkelen / afdrukken als het echt goed moest zijn. Zowel voor het werk als af en toe voor eigen materiaal.
 
Laatst bewerkt:
Capi Lux Vak(lab) komt me bekend voor. Daar liet mijn pa altijd materiaal ontwikkelen / afdrukken als het echt goed moest zijn. Zowel voor het werk als af en toe voor eigen materiaal.
Yep! ;) Ik was vertegenwoordiger buitendienst.
In 2002 verkocht ik al een 48 MP one shot camera.
Wel even 26.500 euro's aftikken zonder lenzen en BTW. :+

Drie reorganisaties en uiteindelijk meer dan 100 man eruit.
That was the end. :)

full
 
Laatst bewerkt:
Yep! ;) Ik was vertegenwoordiger buitendienst.
In 2002 verkocht ik al een 48 MP one shot camera.
Wel even 26.500 euro's aftikken zonder lenzen en BTW. :+

Drie reorganisaties en uiteindelijk meer dan 100 man eruit.
That was the end. :)

[afbeelding]

Tja het digitale tijdperk heeft veel opgeleverd, maar ook het een en ander kapot gemaakt...
 
Iemand nog interesse in een Chicken GP-tech helm, maar S?
nr. 2500 van 3000

Incl normaal vizier, zwart vizier en goud iridium vizier (laatste 2 met inplak anti-condens laag)
(enkele keren gedragen, nooit met gel.)

stuur een pm als je interesse hebt, prijs komen we vast wel uit.
Foto's uiteraard ook beschikbaar (ergens :? )
 
Laatst bewerkt:
Maar toch zonde. Helemaal na afgelopen zondag. 2x 2 en 3 op podium. Echt zonde!
Is eerder gebeurt, zelfs wereldkampioen supersport en stoppen.
En het MotoGP team heeft geen hoofsponsor zoals we weten. O-)

Kawasaki is al gestopt, Suzuki binnenkort, Yamaha next. :? ;)

Uiteindelijk wint Rossi toch wel op de Duc. ( :+ )
 
Tja, volgens mij (ook alleen maar ergens gelezen hoor, heb zn contract niet ingezien ofzo) had hij een clausule dat als het eerste seizoen niet naar wens zou gaan hij er een punt achter kon zetten.
 
Tja vanaf deze week zullen er weer wekelijks dergelijke berichten naar buiten komen... Maar dat houdt het ook leuk. Er kan niet genoeg geluld worden over Rossi('s prestaties/plannen etc).
 
Onzin natuurlijk...Rossi zal een flater slaan om bij ducati weg te gaan. Hij zal blijven tot het hem lukt verder vooraan te rijden en te winnen......

:]

Flater slaan? Tsja, het is noodzakelijk om te vertrekken wanneer het niet lukt. Rossi heeft die mogelijkheden.. nou doen dan. Voor die mogelijkheden heeft ie jarenlang heel hard gewerkt ;)

Niet dat ik hiermee wil zeggen dat het gerucht waarheid is, maar er zouden bij Rossi heus wel aanbiedingen binnenkomen of gekeken worden naar een andere oplossing (want helaas moet dat uit voorzorg). Hij kan seizoen 2011 gewoon niet herhalen in 2012.
 
Laatst bewerkt:
De beslissing om naar Ducati te gaan was een hele slechte :N
De beslissing om naar Honda te gaan een hele goeie :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan