Valentino Rossi deel 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
"I really miss Sic, and I still haven't completely realized what happened. I thought the least I could do was dedicate my helmet to him and to his number, 58. Here in Valencia number 58 is all over the paddocks, everyone wants to remember him. Sic, this helmet is for you!"

536_Casco_ValentinoRossi_Valencia2011_01.jpg


534_Casco_ValentinoRossi_Valencia2011_02.jpg
 
Ik heb normaal niet zo veel met die drukke grafics op de Rossi helm, maar deze mag van mij blijven hoor :Y Wat een gave helm. Deze gaat de boeken in als collectors item....

Ik hoop op een goede race morgen voor Vale. Ik denk dat hij een stevig botje gaat knokken met Alvaro Bautista :Y *O*
 
Ik had ECHT het idee dat Vale vandaag iets meer kon doen dan de rest van het seizoen. Eens te meer is duidelijk dat dit niet zijn seizoen was -O-
 
Het is idd een groot klote seizoen.....sommige rijders willen in de eerste bocht de wedstrijd al winnen....das jammer
 
Heel jammer dat hij juist in deze race onderuit wordt gereden.
Ik zag Bautista z'n fiets een paar meter na de start al raar doen, arme man.

Op naar de testen en het nieuwe seizoen!
 
Ik volg de motogp sinds 1994 en dit is het meest bizarre seizoen die ik me kan herinneren.

Het was een seizoen met maar weinig hoogtepunten en de meest veelbelovende coureur van de toekomst is ons ontnomen.

Mijn hoop en vertrouwen in Rossi is absoluut niet verdwenen. Ik ben er van overtuigd dat hij terugkomt.
 
Ik volg de motogp sinds 1994 en dit is het meest bizarre seizoen die ik me kan herinneren.

Het was een seizoen met maar weinig hoogtepunten en de meest veelbelovende coureur van de toekomst is ons ontnomen.

Mijn hoop en vertrouwen in Rossi is absoluut niet verdwenen. Ik ben er van overtuigd dat hij terugkomt.

Inderdaad een bizar seizoen en de leukste coureur op de baan en in de paddock is niet meer. Ik geef het ook nog niet op mbt Vale.

Wel leuk om jou en Miss46 hier weer af en toe te zien om toch maar positief te blijven. En volgend seizoen, nieuwe ronden, nieuwe kansen :Y
 
Inderdaad een bizar seizoen en de leukste coureur op de baan en in de paddock is niet meer. Ik geef het ook nog niet op mbt Vale.

Wel leuk om jou en Miss46 hier weer af en toe te zien om toch maar positief te blijven. En volgend seizoen, nieuwe ronden, nieuwe kansen :Y

Miss46 en ik zijn dan ook hele grote fans ;-)
 
Het was in ieder geval een konsekwent einde van een kl*te seizoen. Ik denk dat Vale dit seizoen de minste kilometers uit zijn hele carriere gemaakt heeft ...
Toch nog een mooie wedstrijd daarna.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan