Valentino Rossi deel 8 - het overwintertopic

Status
Niet open voor verdere reacties.
'Audi aast op Ducati'

dinsdag 13 maart 2012 | 07:12 | Laatst bijgewerkt op: dinsdag 13 maart 2012 | 07:33

FRANKFURT - De Duitse autobouwer Audi overweegt een overname van het Italiaanse motormerk Ducati. Dat meldden ingewijden dinsdag.

Een definitieve beslissing kan eind april al genomen worden. Grootaandeelhouder Investindustrial van Ducati wilde geen commentaar geven op het bericht, ook Audi gaf geen reactie.

Beursgang
Onlangs kondigden de eigenaren van Ducati, waaronder BS Private Equity en Hospital of Ontario Pension Plan, aan een beursgang van het merk te overwegen. Ook een verkoop werd niet uitgesloten wanneer er sprake zou zijn van een goede prijs.

Bron? ;) Cookies op destentor.nl | destentor.nl

:X Een autofabrikant die een motorfabrikant opkoopt... Ach als Ducati daardoor meer budget zou kunnen krijgen.. Ik meende dan AMG-mercedes ook een contract heeft met Ducati _O- :X
 
Laatst bewerkt:
is die tjetter ook snel opgelost ,...... word dan wel "untersteuer" _O-

full
 
Binnenkort bij uw Ducati dealer te bewonderen: De Ducati Blue Motion :')
 
Joh...heb er zelf een tijdje in rondgereden, sommige fietsen hebben bijna ONK Superbike specs...
Bijna raak is ook mis. :P

Zoals de GP coureurs al zeggen.. geen echte racebike. :N
(Jurgen van de Goorbergh ging supersport rijden.. quote 'dit is geen racemotor')

Een Superbike voelt als een lomp apparaat in vergelijking tot een MotoGP machine.
Voor het uitlaatgeluid krijg je ook geen goedkeuring.

Maar ik moet je post ook niet al te serieus nemen. O-)
En heb je wel eens wat gewonnen in de S1..
 
Laatst bewerkt:
Bijna raak is ook mis. :P

Zoals de GP coureurs al zeggen.. geen echte racebike. :N
(Jurgen van de Goorbergh ging supersport rijden.. 'echt een straatfiets')

Een Superbike voelt als een lomp apparaat in vergelijking tot een MotoGP machine.
Voor het uitlaatgeluid krijg je ook geen goedkeuring.

Maar ik moet je post ook niet al te serieus nemen. O-)
En heb je wel eens wat gewonnen in de S1..

Twee keer mis is ook geschoten. ;) :+
 
Niemand die het hier 's nachts onveilig maakt... Tegenvallertje hoor :(
Aanwezig! *O*

Overigens is Rossi zelf ook een nachtmens zoals in zijn boek What if I had never tried it beschrijft. Daarom heeft hij ook zo weinig last van jetlags, puur om het feit dat hij zo'n onregelmatig ritme heeft.
 
Wie geeft zich eigenlijk op om het nieuwe topic aan te maken en bij te houden? :)

Ik ben net geweest dus mag nu iemand anders het doen van mij. Overigens heb ik wel een prachtig idee voor in de openingspost _O- _O-

Helaas heb ik pas tegen het weekend aan tijd dat idee uit te werken, maar het wordt in ieder geval leuk _O-
 
Laatst bewerkt:
Bijna raak is ook mis. :P

Zoals de GP coureurs al zeggen.. geen echte racebike. :N
(Jurgen van de Goorbergh ging supersport rijden.. quote 'dit is geen racemotor')

Een Superbike voelt als een lomp apparaat in vergelijking tot een MotoGP machine.
Voor het uitlaatgeluid krijg je ook geen goedkeuring.

Maar ik moet je post ook niet al te serieus nemen. O-)
En heb je wel eens wat gewonnen in de S1..

Mn post was idd niet al te serieus bedoeld :P

Nop niks gewonnen, wel veel plezier gehad :Y
(was ik maar goed genoeg voor s1, zucht)
 
Wie geeft zich eigenlijk op om het nieuwe topic aan te maken en bij te houden? :)

Ik ben net geweest dus mag nu iemand anders het doen van mij. Overigens heb ik wel een prachtig idee voor in de openingspost _O- _O-

Helaas heb ik pas tegen het weekend aan tijd dat idee uit te werken, maar het wordt in ieder geval leuk _O-

Ben benieuwd *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan