Valentino Rossi in de F1

Status
Niet open voor verdere reacties.

MauRits

MF veteraan
9 nov 2003
3.389
0
Ik hoorde net dat Valerossi heeft getest in een F1 auto van Ferrari!
Hij zou daar Testcoureur zijn, er wordt verwacht dat hij na een paar jaar volledig in de F1 stapt bij Ferrari.

Ik hoorde dat van me Pa, dus weet niet wat precies de details allemaal zijn. :X

Weet iemand hier toevallig meer van? :)
 
Neeehjho, hij heeft op uitnodiging van Ferrari een keer gereden met hun F1-auto.

Er werd wel gezegd dat dit niet zomaar was en dat er serieuze interesse is om hem naar de F1 te lokken (om het uiteindelijk weer wat spannender te krijgen) maar hij is dus geen testrijder en hij zit nog lekker op de motor!

Nou is die jongen natuurlijk echt bloedsnel en niet op z'n achterhoofd gevallen als het gaat om racetactiek alleen vraag ik me echt af of je met zo'n feeling voor motorracen ook werkelijk kont kan schoppen in de F1....
 
Volgens mij is dit al een beetje oud nieuws.
Rossi heeft volgens mij reeds een paar maanden geleden een aantal ronden in de
Ferrari van Schumager gereden op het circuit van Mugello. als ik het goed heb een 40-tal ronden zijn snelste ronde was zo'n 3,5 sec. onder het ronderecord van Michael Schumager.

Correct me if I'm Wrong!!
 
Volgens mij is dit al een beetje oud nieuws.
Rossi heeft volgens mij reeds een paar maanden geleden een aantal ronden in de
Ferrari van Schumager gereden op het circuit van Mugello. als ik het goed heb een 40-tal ronden zijn snelste ronde was zo'n 3,5 sec. onder het ronderecord van Michael Schumager.

Correct me if I'm Wrong!!

nee, klopt. Is ook oud 'nieuws'.
 
ja ik had bij f1 magazine ook gehoord dat ferrari erg geintereseerd, en bernie ook wel (maarja die is veel te oud om daar normaal over na te denken |( ).
ik vind trouwens dat rossi mii in de motoGP moet blijven
 
Oud nieuws ( en dat is het ) of niet,

Het zou een groot verlies zijn voor de Motorsport als Rossi naar de F1 overstapt. Ik twijfel niet over Rossi's kansen op een F1 wereldtitel, maar hij is en blijft een 'smaakmaker' in de MotoGP.
Het mooiste zou ( vind ik ) zijn als hij het ook nog op een Duc probeert.
Maar goed. Hij zit in 2005 in ieder geval nog niet in een F1 auto.

Grtz
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan