Valentino Rossi

Zal valentino de !!!2006!!! kampioen zijn

  • ja

    Stemmen: 68 48,2%
  • tussen de 2

    Stemmen: 8 5,7%
  • nee

    Stemmen: 65 46,1%

  • Totaal aantal stemmers
    141
Status
Niet open voor verdere reacties.
waar kan ik me aanmelden als mod voor motorsport algemeen :P

:^
Beetje vermoeiend dit. Het is wachten op topics als

FOTO'S ROSSI 2005
FOTO'S ROSSI 2004
FOTO'S ROSSI 2003
FOTO'S ROSSI 2002
FOTO'S ROSSI NAAKT
JEUGDFOTO'S ROSSI
HET GROTE ROSSI FAMILIEFOTO'S TOPIC
UITSPRAKEN VAN ROSSI
WAT VOOR AUTO RIJDT ROSSI
MF CRIBS: HET HUIS VAN ROSSI
WAT EET ROSSI
VAN WELKE MUZIEK HOUDT ROSSI
HET GROTE ROSSI TOPICNAMEN TOPIC

etcetcetcetcetcetcetcetcetc...
 
:^
Beetje vermoeiend dit. Het is wachten op topics als

FOTO'S ROSSI 2005
FOTO'S ROSSI 2004
FOTO'S ROSSI 2003
FOTO'S ROSSI 2002
FOTO'S ROSSI NAAKT
JEUGDFOTO'S ROSSI
HET GROTE ROSSI FAMILIEFOTO'S TOPIC
UITSPRAKEN VAN ROSSI
WAT VOOR AUTO RIJDT ROSSI
MF CRIBS: HET HUIS VAN ROSSI
WAT EET ROSSI
VAN WELKE MUZIEK HOUDT ROSSI
HET GROTE ROSSI TOPICNAMEN TOPIC

etcetcetcetcetcetcetcetcetc...
:? rossi naakt dat heb ik hier nog niet gezien :X _O-
 
full
 
full




:? hoe noemt die vriend van valentino (zie hier op foto) de meeste zeggen dat hij juist een tweeling is met rossi _O- _O-
 
hij kleed hem zoals rossi en ja ze zeggen er is geen vershil tussen die 2 ik vin van wel rossi heeft krullen en hij kan rijden met een bike en zijn vriend met een scooter ;)
 
hij kleed hem zoals rossi en ja ze zeggen er is geen vershil tussen die 2 ik vin van wel rossi heeft krullen en hij kan rijden met een bike en zijn vriend met een scooter ;)
Praat je nou tegen jezelf :?

Uchio heet die jongen (misschien spel ik het verkeerd).

HIER ZI JE TOCH EEN BEETJE VAN ZIJN ASS

Boze tongen beweren dat Uchio diezelfde ass wel vaker ziet })
 
En Hayden is de gast die hem verslaat!

Ja inderdaad in hoogste aantal achtervolg races, Colin Edwards heeft hem eens
bestempeld als de beste achtervolger. Hoeveel races gaat Nick op zijn naam zetten :? Zijn AMA kampioenschap heeft ie ook behaald met zero overwinningen.

Maar ieder zijn favoriet.
 
Ja inderdaad in hoogste aantal achtervolg races, Colin Edwards heeft hem eens
bestempeld als de beste achtervolger. Hoeveel races gaat Nick op zijn naam zetten :? Zijn AMA kampioenschap heeft ie ook behaald met zero overwinningen.

Maar ieder zijn favoriet.

Hayden WAS de beste achtervolger hij laat dit seizoen zien dat hij wel een winnaar is.

Hij heeft tenslotte al 2 races gewonnen dit jaar en dat zijn er maar weinig die dat ook kunnen zeggen in 2006...
 
Ook al wordt Hayden kampioen dit jaar, dan is het omdat Rossi te vaak is (uit)gevallen, niet omdat Nicky een betere rijder is dan Vale (want dat is hij natuurlijk niet).
 
Hayden WAS de beste achtervolger hij laat dit seizoen zien dat hij wel een winnaar is.

Hij heeft tenslotte al 2 races gewonnen dit jaar en dat zijn er maar weinig die dat ook kunnen zeggen in 2006...

Die 2 overwinningen zie ik niet als echt overtuigend, ok Assen half geblesseerd veld!!! en dan inderdaad dat eigen Micky Mouse baantje in US.
Vindt ik niet zo overtuigend als overwinningen van Rossi maar ook Melandri en Capirex, ik mis toch net iets bij Hayden, maar dat is persoonlijk.
 
Ook al wordt Hayden kampioen dit jaar, dan is het omdat Rossi te vaak is (uit)gevallen, niet omdat Nicky een betere rijder is dan Vale (want dat is hij natuurlijk niet).

Klopt, op dit moment is er gewoon geen betere rijder als Rossi.
Wel word de tegenstand qua niveau steeds hoger!
 
Die 2 overwinningen zie ik niet als echt overtuigend, ok Assen half geblesseerd veld!!! en dan inderdaad dat eigen Micky Mouse baantje in US.
Vindt ik niet zo overtuigend als overwinningen van Rossi maar ook Melandri en Capirex, ik mis toch net iets bij Hayden, maar dat is persoonlijk.

Is inderdaad persoonlijk...
 
Klopt, op dit moment is er gewoon geen betere rijder als Rossi.
Wel word de tegenstand qua niveau steeds hoger!

hmmm... wat dacht je van Pedrosa?
Hij mist ervaring in de moto gp, maar heeft op zijn leeftijd meer gepresteerd als Rossi toen ie zo oud was...
 
hmmm... wat dacht je van Pedrosa?
Hij mist ervaring in de moto gp, maar heeft op zijn leeftijd meer gepresteerd als Rossi toen ie zo oud was...

Daarom staat er ook "op dit moment" in mijn tekst...

Ik geef als fan van Melandri natuurlijk hem net zulke grote kansen als Pedrosa, maargoed meningen verschillen (tenzij je het met me eens bent)
 
:X als ik iets mag zeggen jij bent dan een hayden fan meeloper jah een groot fan van valentino komt hier maar alleen voor in dit topicje :Y ik denk dat er meer fans zijn van rossi dan van hayden O-) :Y :Y
Helaas }) ik ben een fan van Edwards ,Walker,Vos en Bayliss

Mijn helden hoeven niet altijd te winnen om mij als fan te hebben/houden ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan