Valentino Rossi

Zal valentino de !!!2006!!! kampioen zijn

  • ja

    Stemmen: 68 48,2%
  • tussen de 2

    Stemmen: 8 5,7%
  • nee

    Stemmen: 65 46,1%

  • Totaal aantal stemmers
    141
Status
Niet open voor verdere reacties.
Denken..

Ik ben rossi fan, maar vind het ook mooi als andere winnen.
Gun het stoner ook als hij kampioen wordt. Kan me ook nog herinneren dat rossi de laatste race na de finish naar voren reed, om als eerste hayden te feliciteren.

Rossi heeft ook al een paar keer aangegeven dat hij meer geniet van het racen als hij er voor moet vechten, en dat moet ie nu!

Het is ook jammer dat Hayden zo weinig kan doen, zou er erg van balen als er een 1 op mijn kuip staat en je moet vechten om de 10e plaats... Elke keer opnieuw.

Maar denk dat stoner het onderspit moet delven. Rossi zal er alles aan doen om terug te komen.
 
Denken..

Ik ben rossi fan, maar vind het ook mooi als andere winnen.

Eens!!! :^

En ook wat je zegt over Hayden, nr. 1 en dan moeten vechten voor een top 10 klassering lijkt me inderdaad frustrerend. Heeft Michelin dit jaar z'n huiswerk zo slecht gedaan of BT zo goed? De Ducati is ook heel erg goed, maar ik kan me niet voorstellen dat zowel Honda als Yamaha een zoveel mindere fiets hebben gebouwd dit jaar.
Wel leuk dat Soes weer helemaal mee doet :Y Als nu Kawa ook nog verder naar voren komt wordt het druk vooraan. Leuk *D
 
Ff heel wat anders............

Als het MV Augusta in de MotoGP gerucht waar is, zou de combi MV Rossi dan niet heel mooi zijn? Of zal het toch eerder de SBK zijn?
Dan moet MV natuurlijk wel met een goede fiets komen die een beetje mee kan doen, je gaat niet je reputatie te grabbel gooien door op een soort Spyker van de MotoGP te gaan rijden. Maar toch..... mooi merk met enorme MotoGP/500cc history, leuk! Hoe meer teams hoe beter, 19 rijders is toch wel een beetje karig.
 
Laatst bewerkt:
Ff heel wat anders............

Als het MV Augusta in de MotoGP gerucht waar is, zou de combi MV Rossi dan niet heel mooi zijn? Of zal het toch eerder de SBK zijn?
Dan moet MV natuurlijk wel met een goede fiets komen die een beetje mee kan doen, je gaat niet je reputatie te grabbel gooien door op een soort Spyker van de MotoGP te gaan rijden. Maar toch..... mooi merk met enorme MotoGP/500cc history, leuk! Hoe meer teams hoe beter, 19 rijders is toch wel een beetje karig.
Dat soort merken krijgen toch wel een soort van respect, hoe dan ook.
Als we naar de resultaten van de MotoGP zouden kijken, wie kocht er dan nog een Suzuki of Kawasaki de afgelopen vijf jaar? :+
Al beginnen ze er nu eindelijk weer eens aan te komen. O-)
 
Ff heel wat anders............

Als het MV Augusta in de MotoGP gerucht waar is, zou de combi MV Rossi dan niet heel mooi zijn? Of zal het toch eerder de SBK zijn?
Dan moet MV natuurlijk wel met een goede fiets komen die een beetje mee kan doen, je gaat niet je reputatie te grabbel gooien door op een soort Spyker van de MotoGP te gaan rijden. Maar toch..... mooi merk met enorme MotoGP/500cc history, leuk! Hoe meer teams hoe beter, 19 rijders is toch wel een beetje karig.

Ilmor leek ook zo mooi, die lagen er na 1 race ook alweer uit..
 
Eens!!! :^

En ook wat je zegt over Hayden, nr. 1 en dan moeten vechten voor een top 10 klassering lijkt me inderdaad frustrerend. Heeft Michelin dit jaar z'n huiswerk zo slecht gedaan of BT zo goed? De Ducati is ook heel erg goed, maar ik kan me niet voorstellen dat zowel Honda als Yamaha een zoveel mindere fiets hebben gebouwd dit jaar.
Wel leuk dat Soes weer helemaal mee doet :Y Als nu Kawa ook nog verder naar voren komt wordt het druk vooraan. Leuk *D
Ik gok erop dat BT goed huiswerk heeft ingeleverd.
Want nu zijn Ducati en Suzuki een stuk beter als vorig jaar, en Honda en Yamaha een stukje minder. ;)
 
Guintoli heeft als snelste getraind in de 2de trainig, voor Stoner.
Rossi heeft als 6de getraind en was 0,6 s langzamer dan Stoner.
 
Laatst bewerkt:
Dunlop heeft geen bandenregels. dus kunnen gebruiken wat ze willen. Daarom ging guintolli nu al op de kwalifier rond. dus het zijn geen tijden om rekening mee te houden. En Toseland rijdt volgend jaar gewoon op michelin rond, want ze stappen over en krijgen het zelfde spul als rossi, misschien een race later maar toch.
 
Dunlop heeft geen bandenregels. dus kunnen gebruiken wat ze willen. Daarom ging guintolli nu al op de kwalifier rond. dus het zijn geen tijden om rekening mee te houden. En Toseland rijdt volgend jaar gewoon op michelin rond, want ze stappen over en krijgen het zelfde spul als rossi, misschien een race later maar toch.


Dus toch: weer de BT mannen sneller dan de Michelin mannen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan