Valentino Rossi

Zal valentino de !!!2006!!! kampioen zijn

  • ja

    Stemmen: 68 48,2%
  • tussen de 2

    Stemmen: 8 5,7%
  • nee

    Stemmen: 65 46,1%

  • Totaal aantal stemmers
    141
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat is er toch met 'm aan de hand! |(
Stoner daarentegen is ongenaakbaar. :}

Kun je je beter afvragen wat er met de ontwikkeling van Yamaha en Michelin aan de hand is ;) Kijk maar eens naar de warm-up, dan zie je dat de Bridgestones de banden zijn die je moet hebben.

Rossi kan het vergeten dit seizoen denk ik, Yamaha heeft nog een hoop te doen, evenals Michelin. Wordt tijd dat ze de zeilen bij zetten :X
 
Dit zou dan het 2e jaar zijn dat Rossi geen kampioen word. Is dit een voorteken dat het rossi tijdperk ten einde is. Gezien dat ook suzuki en kawasaki dichter bij de top komt. En Marco in 2008 ook op een duc zit hier verwacht ik veel van. En de duc ook op korte stukjes snel is niet meer op de langes stuken alleen.
 
Kun je je beter afvragen wat er met de ontwikkeling van Yamaha en Michelin aan de hand is ;) 8<
Ja, een terechte vraag. :P Het verschil in banden is dit seizoen inderdaad opmerkelijk groot. Ik vind dat wel jammer, dat het echt elke race een bridgestone-michelin battle is.
Dat het ene merk in één race een keer in het voordeel is okay, maar het hele seizoen. -O-
Dit zou dan het 2e jaar zijn dat Rossi geen kampioen word. Is dit een voorteken dat het rossi tijdperk ten einde is. Gezien dat ook suzuki en kawasaki dichter bij de top komt. En Marco in 2008 ook op een duc zit hier verwacht ik veel van. En de duc ook op korte stukjes snel is niet meer op de langes stuken alleen.
:^
Dat de Duc niet alleen snel is op de lange rechte stukken is inmiddels wel bewezen inderdaad.
Ik vind het echt heel knap hoor van Stoner met z'n 21 jaar, maar hij wint nu steeds zo overtuigend dat het nu al bijna saai wordt... :X
 
Laatst bewerkt:
Ja, een terechte vraag. :P Het verschil in banden is dit seizoen inderdaad opmerkelijk groot. Ik vind dat wel jammer, dat het echt elke race een bridgestone-michelin battle is.
Dat het ene merk in één race een keer in het voordeel is okay, maar het hele seizoen. -O-:^
Dat de Duc niet alleen snel is op de lange rechte stukken is inmiddels wel bewezen inderdaad.
Ik vind het echt heel knap hoor van Stoner met z'n 21 jaar, maar hij wint nu steeds zo overtuigend dat het nu al bijna saai wordt... :X

:^

Moet niet langer zo door gaan, want dan hoef je al niet meer te kijken :N

Zie net dat Edwards naar Tech 3 gaat samen met Toseland. Rossi en Lorenzo bij elkaar, ben toch erg benieuwd in wat voor "samenwerking" dat resulteert
 
stoner-overmacht, vroeger was het nog Rossi overmacht, tijden komen en gaan

Hoop dat Stoner (als hij zo door blijft gaan) in de toekomst dezelfde lef heeft als Rossi had en ook de overstap naar een ander team maakt
 
Ik vind het wel mooi dat stoner nu zo goed bezig is en saai vind ik wel meevallen. Vond het pas saai in de tijd dat Rossi telkens weer won en kampioen werd. Maar de race is nog niet gereden vandaag en de punten moeten nog verdeeld worden. Ik ben er klaar voor
 
stoner-overmacht, vroeger was het nog Rossi overmacht, tijden komen en gaan

Hoop dat Stoner (als hij zo door blijft gaan) in de toekomst dezelfde lef heeft als Rossi had en ook de overstap naar een ander team maakt

Ja..... maar Rossi wilde nog weleens een hele wedstrijd zo rond p2/3/4 (op het gemak?) rondrijden en dan in één van de laatste ronden er voorbij knallen en de westrijd winnen. Zo was, of leek, het toch spannend :Y
Nu gaat Stoner er al vroeg vandoor - een Schumachertje? - en rijdt de rest voor p2.......
 
Laatst bewerkt:
stoner-overmacht, vroeger was het nog Rossi overmacht, tijden komen en gaan

Hoop dat Stoner (als hij zo door blijft gaan) in de toekomst dezelfde lef heeft als Rossi had en ook de overstap naar een ander team maakt

Je ziet echter wel wat andere rijders over het hoofd ;)

Rossi had in zijn tijd rijders die hem uit konden dagen en ook wel eens van hem wonnen. Denk aan Sete Gibernau en Max Biaggi. Stoner rijdt nu een paar rondjes en dan issie weg, dan komt er ook niemand meer dichterbij
 
Je ziet echter wel wat andere rijders over het hoofd ;)

Rossi had in zijn tijd rijders die hem uit konden dagen en ook wel eens van hem wonnen. Denk aan Sete Gibernau en Max Biaggi. Stoner rijdt nu een paar rondjes en dan issie weg, dan komt er ook niemand meer dichterbij

je hebt gelijk, beetje simpel gekeken, het is zondag :P
 
Wat blijft het lang stil hier in het Rossi kamp. Rossi heeft een groot probleem en niet alleen met de banden. Hayden en Pedrosa rijden met de michelin banden op 3 en 4. Het word tijd dat Yamaha en Rossi het op de rit krijgen want met 60 punten achterstand op Stoner is het al bijna onmogelijk. Het is simpel Stoner word de kampioen 2007 als er niks met stoner zelf gebeurd. En is Rossi voor het 2e jaar geen kampioen en dat doet pijn bij de Rossi fans.
 
vond de actie van vermeulen wel erg strak op Rossi! gepiepeld heet dat bij mij! ;)

Rossi zal nu toch echt wel wat mentale tikken krijgen, ben benieuwd hoe hij daar uitkomt. hij is mentaal erg goed dus ik verwacht nog steeds een mooie comeback.
 
vond de actie van vermeulen wel erg strak op Rossi! gepiepeld heet dat bij mij! ;)

Rossi zal nu toch echt wel wat mentale tikken krijgen, ben benieuwd hoe hij daar uitkomt. hij is mentaal erg goed dus ik verwacht nog steeds een mooie comeback.

Zeker! Maar als je materiaal het niet toelaat :N
 
Zeker! Maar als je materiaal het niet toelaat :N

Het gaat in woord gewoon klote... dit lijkt me zo frustrerend voor bijv Rossi.
Gerucht gaat dat er in september (tijdens gp Misano) gestest gaat worden in Japan met de Bridgestone/Yamaha combi. Michelin heeft weinig of geen testwerk gedaan in 2007..... daar plukken ze duidelijk geen vruchten mee, althans geen rijpe.

In de 125cc mooi gevecht en in de 2 laatste ronde´s, mooie inhaalactie´s :}

250cc lorenzo´s land :} :9

Dovi is duidelijk sneller *O* *O* , misano is een wat langzamer circuit dan BRNO dus ik denk dat een overwinning niet onmogelijk is.

motogp. Stoner weer een prachtige overwinning, wel een wat saaie wedstrijd, de vetste inhaalactie was van Vermeulen die Rossi passeerde en meer sensatie was er gewoon niet. Super voor Hopkins, gaat duidelijk goed, en Hayden gelukkig weer terug aan het krabbelen als serieus concurrent.
 
Denk dat rossi de tietel wel op z,n buik kan schrijven.
Tenzij er iets boven natuurlijks gebeurt :P
De tijd dat rossi met 1 vinger in z,n neus z,n rondjes reed is wel voorbij.
 
Denk dat rossi de tietel wel op z,n buik kan schrijven.
Tenzij er iets boven natuurlijks gebeurt :P
De tijd dat rossi met 1 vinger in z,n neus z,n rondjes reed is wel voorbij.

ik vind dat dat nog helemaal niet te zeggen is. Als alles weer in orde is dan denk ik dat hij weer voor aan staat.
 
Ducati en Stoner weer helemaal top, Hopper op Suzuki verrassend snel en Hayden eindelijk weer vooraan. Yamaha helemaal ruk - Rossi toch eerste Yamaha rijder - dus in een grote problemen, maar nieuwe motor wordt deze week getest (gerucht zegt 20-25 pk meer).

Ik keek op de BBC (geen f*cking reclame, alleen wel zo'n rare brievenbus view) en daar sprak men voor de race een Yamaha man en tijdens de race een Michelin man die samen soort van verklapten dat Yamaha volgend jaar met vier nieuwe fabrieksmachines aan de start komt (dus ook Tech3 full factory support) en alle vier op Michelin.
Dus: Rossi, Pedrosa, Lorenzo, Toseland (Tech3) en Edwards (Tech3) alle drie vier een 2008 M1 en Michelin.
 
Laatst bewerkt:
toen rosi nog alles won moest hij er echt vaak voor vechten. Dat maakte het mooi om te zien, die close contact overwinningen. Het leek er zelfs op dat hij zich af en toe expres liet terugzakken om nog wat te knokken te hebben.
Stoner is in combinatie met de Duc zo overheersend dat er weinig spanning meer in zit.

Mocht hij overigens alle komende races nog winnen dan komt hij gelijk met Mike Doohan met 12 overwinningen in 1 seizoen.

Wat ik wel een beetje jammer vind van Rossi (en ik ben een grote fan) is dat hij de media schijnt te mijden. Op heel de motoGP site staan nauwelijks meer interviews. Laat hem eens een boze reactie geven op bv Michelin of toch ook Yamaha, waar hij vorig jaar al veel problemen mee had. De laatste echt goed M1 was die van 2005. Ik vind het zeer jammer dat toch zijn materiaal niet meer perfect is.
 
Laatst bewerkt:
Ducati en Stoner weer helemaal top, Hopper op Suzuki verrassend snel en Hayden eindelijk weer vooraan. Yamaha helemaal ruk - Rossi toch eerste Yamaha rijder - dus in een grote problemen, maar nieuwe motor wordt deze week getest (gericht zegt 20-25 pk meer).

Ik keek op de BBC (geen f*cking reclame, alleen wel zo'n rare brievenbus view) en daar sprak men voor de race een Yamaha man en tijdens de race een Michelin man die samen soort van verklapten dat Yamaha volgend jaar met vier nieuwe fabrieksmachines aan de start komt (dus ook Tech3 full factory support) en alle vier op Michelin.
Dus: Rossi, Pedrosa, Toseland (Tech3) en Edwards (Tech3) alle drie een 2008 M1 en Michelin.
Alle vier bedoel je ;) En Pedrosa zal niet zo snel op een M1 rijden denk ik. Ik vermoed dat Honda hem daar geen toestemming voor geeft. :)
Lorenso daarintegen wel *O*
 
Ducati en Stoner weer helemaal top, Hopper op Suzuki verrassend snel en Hayden eindelijk weer vooraan. Yamaha helemaal ruk - Rossi toch eerste Yamaha rijder - dus in een grote problemen, maar nieuwe motor wordt deze week getest (gericht zegt 20-25 pk meer).

Ik keek op de BBC (geen f*cking reclame, alleen wel zo'n rare brievenbus view) en daar sprak men voor de race een Yamaha man en tijdens de race een Michelin man die samen soort van verklapten dat Yamaha volgend jaar met vier nieuwe fabrieksmachines aan de start komt (dus ook Tech3 full factory support) en alle vier op Michelin.
Dus: Rossi, Pedrosa, Toseland (Tech3) en Edwards (Tech3) alle drie een 2008 M1 en Michelin.


Ook Jeremy Burgess gaf eigenlijk al toe dat Rossi geen wereldkampioen meer zou worden. Op punten en technisch waren ze momenteel de mindere.
Maar gaat Pedrosa ook al naar Yamaha of bedoel je soms Lorenzo ?
En op de vraag over de motor met pneumatische kleppen de komende dagen al zou worden getest lachte hij wat geheimzinnig

EgbertO
 
toen rosi nog alles won moest hij er echt vaak voor vechten. Dat maakte het mooi om te zien, die close contact overwinningen. Het leek er zelfs op dat hij zich af en toe expres liet terugzakken om nog wat te knokken te hebben.
Stoner is in combinatie met de Duc zo overheersend dat er weinig spanning meer in zit.

Mocht hij overigens alle komende races nog winnen dan komt hij gelijk met Mike Doohan met 12 overwinningen in 1 seizoen.

Wat ik wel een beetje jammer vind van Rossi (en ik ben een grote fan) is dat hij de media schijnt te mijden. Op heel de motoGP site staan nauwelijks meer interviews. Laat hem eens een boze reactie geven op bv Michelin of toch ook Yamaha, waar hij vorig jaar al veel problemen mee had. De laatste echt goed M1 was die van 2005. Ik vind het zeer jammer dat toch zijn materiaal niet meer perfect is.

Rossi mijd momenteel (op advies van zijn advocaat) contact met de pers vanwege de belastingzaak. Over voorheen heb ik echt niet het idee dat hij minder in de picture staat of minder intervieuws geeft.
 
Ducati en Stoner weer helemaal top, Hopper op Suzuki verrassend snel en Hayden eindelijk weer vooraan. Yamaha helemaal ruk - Rossi toch eerste Yamaha rijder - dus in een grote problemen, maar nieuwe motor wordt deze week getest (gericht zegt 20-25 pk meer).

Ik keek op de BBC (geen f*cking reclame, alleen wel zo'n rare brievenbus view) en daar sprak men voor de race een Yamaha man en tijdens de race een Michelin man die samen soort van verklapten dat Yamaha volgend jaar met vier nieuwe fabrieksmachines aan de start komt (dus ook Tech3 full factory support) en alle vier op Michelin.
Dus: Rossi, Pedrosa, Toseland (Tech3) en Edwards (Tech3) alle drie een 2008 M1 en Michelin.


:? die laatste zin is erg onlogisch. maargoed wie weet.
 
Alle vier bedoel je ;) En Pedrosa zal niet zo snel op een M1 rijden denk ik. Ik vermoed dat Honda hem daar geen toestemming voor geeft. :)
Lorenso daarintegen wel *O*

Idd... all vier en Lorenzo (waar was ik met m'n hoofd)!!!!

En idd: saai was het ook wel een beetje. Zo saai zelfs dat ik doordat de oogjes dichtvielen ( :z ) de hier gememoreerde inhaalactie van Vermeulen heb gemist '(

raeBigoY heeft moeite met het uit elkaar houden van z'n spanjaarden ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan