Valentino Rossi

Zal valentino de !!!2006!!! kampioen zijn

  • ja

    Stemmen: 68 48,2%
  • tussen de 2

    Stemmen: 8 5,7%
  • nee

    Stemmen: 65 46,1%

  • Totaal aantal stemmers
    141
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou, ik ben die mening niet toebedeeld... Smaken verschillen maar weer is. Maar feit is dat ze geen kampioen meer werden, nadat Rossi in 2004 naar Yamaha toekwam. Ze hebben daar dus wel degelijk zitten slapen nadat Rainey voor de laatste keer (12 jaar!) kampioen was geworden. Al die tijd is het dus géén kampioensfiets geweest... En nu is ie het weer niet...
Hier geef ik je dan wel weer gelijk in. We zullen zien wat 2008 brengen gaat.
Doch, heeft Yamaha zeker titels weten te behalen. Dit alles geeft overigens wel mooi aan dat de fiets wel goed kan zijn, maar je zeker een súperrijder hebben moet, wil je kampioen worden. :)

(En jij kan het weten hè, want je was al 1 jaar toen ;) :+ :X )
Ah, ja. Speel het op leeftijd. Over 'volwassenheid' gesproken :z ... :+

DeRossi, ik heb Faster op dvd. Ik kan wel is proberen of ik e.e.a gekopieërd voor je krijg. :)
 
Ik neem aan dat je op de viertakt uit de MotoGp bedoeld...Inderdaad dat zegt genoeg!
Volgens mij alleen Biaggi en Rossi, en daarmee heb je twee rijders die een stukje beter zijn dan gemiddeld. Durf het wel zo stellen dat de Yamaha de minste fiets is van het hele veld (op de KR na) dit jaar.

ja precies, in het 1e jaar met de M1 ging het nog redelijk, mede doordat het grootste deel van het veld nog met 2 takten reed.
In 2003 hadden ze zelfs maar 1 enkel podium van Barros (3e plek in Le Mans), en toen kwam rossi. Hoe vaak heb je Checa op het podium gezien? Of Edwards? Laat staan overwinningen.
 
DeRossi, ik heb Faster op dvd. Ik kan wel is proberen of ik e.e.a gekopieërd voor je krijg.





moest je dat eens willen doen aub?
 
:? Feit blijft dat jij het niet gevolgd hebt destijds. ;)

Maar goed, kijken of de verschillen in banden op de Yamaha uit gaan maken. (Michelin, Bridgestone en Dunlop op de Yamaha's :P)


Daar ging het me om... Bedoelde het sarcastisch... Stond 'n :+ achter hè... ;)
 
Daar ging het me om... Bedoelde het sarcastisch... Stond 'n :+ achter hè... ;)
Ah, dan begreep ik het verkeerd. :+

Heb overigens wel een aantal gp's uit die jaren teruggekeken. :9~

DeRossi, ik zal mijn best doen. Als het lukt, mail ik je wel. :)
 
Ah, dan begreep ik het verkeerd. :+

Heb overigens wel een aantal gp's uit die jaren teruggekeken. :9~

DeRossi, ik zal mijn best doen. Als het lukt, mail ik je wel. :)

Dat overkomt de besten.... Maar iig klopt het wel dat je het destijds niet heb kunnen volgen. Wel weer tof dat je eea terugkijkt! Heeft je pa (of opa) dat nog op band staan? Die oude races... Leuk om terug te zien! :Y
 
Ja, inderdaad!!

Ik sluit echt niet uit dat Rossi niet terug gaat naar Honda of verder gaat bij een andere betere constructeur, maar ook niet dat ie ermee stopt.

Jaja, alles is mogelijk. Maar wat DENK je dat hij doet?
Natuurlijk rijdt Rossi niet mee voor de gezelligheid. Maar ik denk dat het hem niet lekker zou zitten om terug te gaan naar het merk waar hij vier jaar geleden met veel kritiek is weggegaan. Rossi is een trots mannetje, ik denk dat hij dan eerder stopt.
 
Jaja, alles is mogelijk. Maar wat DENK je dat hij doet?
Natuurlijk rijdt Rossi niet mee voor de gezelligheid. Maar ik denk dat het hem niet lekker zou zitten om terug te gaan naar het merk waar hij vier jaar geleden met veel kritiek is weggegaan. Rossi is een trots mannetje, ik denk dat hij dan eerder stopt.

Nou mij inziens is het niets voor Rossi om de motogp als niet kampioen (op dat moment) te verlaten.. ik denk dat hij het eerst nog een keer wilt worden. En dat ie dan pas stopt.

Sja hij is op een niet zo leuke manier weggegaan bij Honda. Maar ook nare gevoelens kunnen slijten..

En daarbij ik vind dat hij ook niet alleen naar zichzelf moet kijken maar ook naar zijn fans :P ;)

Ik denk dat hij op de TT dit jaar wel heeft gezien wat hij met het publiek doet, dan wil je je toch ook zo je carriëre afsluiten.
 
Heeft iemand het interview met Rossi in het Top Gear Magazine gelezen?
In deze editie van november staat een lang interview met Vale.
Hij was zeer negatief over de nieuwe 800cc,leek wel alsof ie het bijltje erbij neer wilde gooien.
Egt heel negatief was ie, kan ook aan de dag hebben gelegen natuurlijk ;)
Ook Vale is weleens chaggy.
 
Heeft iemand het interview met Rossi in het Top Gear Magazine gelezen?
In deze editie van november staat een lang interview met Vale.
Hij was zeer negatief over de nieuwe 800cc,leek wel alsof ie het bijltje erbij neer wilde gooien.
Egt heel negatief was ie, kan ook aan de dag hebben gelegen natuurlijk ;)
Ook Vale is weleens chaggy.


staat dit nergens online dat artikel dat je bedoeld??
 
Heeft iemand het interview met Rossi in het Top Gear Magazine gelezen?
In deze editie van november staat een lang interview met Vale.
Hij was zeer negatief over de nieuwe 800cc,leek wel alsof ie het bijltje erbij neer wilde gooien.
Egt heel negatief was ie, kan ook aan de dag hebben gelegen natuurlijk ;)
Ook Vale is weleens chaggy.

Zijn ook niet veel volgens mij die wel possiteif zijn over de 800cc
990cc was naar mijn idee prima, maarja wie ben ik he :+
 
staat dit nergens online dat artikel dat je bedoeld??
Denk het niet.Hij is net uit dus.
Als je een keer bij de bruna bent toevallig kun je het ff doorlezen zonder het hele blad ervoor te hoeven kopen :+
Die interviews komen allemaal wel een beetje op het zelfde neer, ze stellen allemaal dezelfde vragen.
Alleen hier was Vale wel heel erg negatief.
Hij zei trouwens dat Pedrosa beter was dan Stoner :)
 
Heeft iemand het interview met Rossi in het Top Gear Magazine gelezen?
In deze editie van november staat een lang interview met Vale.
Hij was zeer negatief over de nieuwe 800cc,leek wel alsof ie het bijltje erbij neer wilde gooien.
Egt heel negatief was ie, kan ook aan de dag hebben gelegen natuurlijk ;)
Ook Vale is weleens chaggy.
post es picca van je avatar, fzr600 of 750 uit 95/96 in 50the edition gespoten?


JA klopt: 990cc was gewoon zwaar hakken op die bikes, zonde
 
gewoon een generatieprobleem, vroeger was 2takt spannender om te rijden en te zien rijden,
toen de 990cc, en nu helaas zitten we op de 800cc, met minder verrassende beelden.
maar wel interressant is de constructeursstrijd, levert zo nu en dan wel weer verrassingen op.
 
Dit is 'm. Een yzf 750 :) in de jibuleum kleuren gespoten.
Was het winterproject van vorig jaar, wat een werk was dat.
Maar wel goed gelukt.

Foto-FWCN88IA.jpg
 
gewoon een generatieprobleem, vroeger was 2takt spannender om te rijden en te zien rijden,
toen de 990cc, en nu helaas zitten we op de 800cc, met minder verrassende beelden.
maar wel interressant is de constructeursstrijd, levert zo nu en dan wel weer verrassingen op.


Het is nog maar het eerste jaar hé die 800 cc.volgend jaar wordt spannender.
 
gewoon een generatieprobleem, vroeger was 2takt spannender om te rijden en te zien rijden,
toen de 990cc, en nu helaas zitten we op de 800cc, met minder verrassende beelden.
maar wel interressant is de constructeursstrijd, levert zo nu en dan wel weer verrassingen op.
De machines zijn nu poeslief, en zelfs door een gemiddelde MF'er te berijden. :]
Al gaan die MotoGP jongens er wel op een aparte manier mee om. :} ;)

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan