Valentino Rossi......

longjohn

MF veteraan
1 sep 2004
1.756
9
's-Hertogenbosch
Zoals jullie weerschijnlijk wel weten is Valentino in 1994 kampioen geworden in het open italiaanse kampioenschap 125...
En ja hoor nu komt hij, dat was op een Cagiva Mito....

Ik ben al enige tijd opzoek naar afbeeldingen van die fiets van toen...

Kan iemand van jullie mij daar bij helpen??

Op die Italiaanse Rossie pagina's heb ik al van alles geprobeerd, maar men reageert blijkbaar slecht op engels schrijvende mensen...
 
Ik zou me als italiaan ook schamen voor die aap en niks zeggen
 
ik dacht dat rossi van kleinsaf op aprilia had gereden?

cagiva, logisch dat hij meteen daarna 4 jaar bij aprilia heeft getekend.
 
Spijtig genoeg heb je gelijk.

Maar het idee dat zo iemand rijd voor de grootste zak met geld en niet direct voor het beste spul doet mij persoonlijk veel goed.

Als je op die Italiaanse site's kijkt, zie je telkens wel een vermelding van dat jaar op Cagiva maar geen afbeeldingen....shit.
En aangezien de mijne ook van dat jaar is en in de grondlak staat vond ik dat wel een geinige combinatie....snappie..
 
wem duidelijk dat hij voor de grootste zak geld gaat,

wtf gaat hij anders bij yamaha en honda enzow zoeken :9 ff discussie uitlokken.

ja ik ben een lekkere aprilia-fan, tot die rotzooi vastnaait. dan ga ik honda ofzo rijde.
 
Toen reed hij al met nummer 46 :)
full
 
wem duidelijk dat hij voor de grootste zak geld gaat,

wtf gaat hij anders bij yamaha en honda enzow zoeken :9 ff discussie uitlokken.

ja ik ben een lekkere aprilia-fan, tot die rotzooi vastnaait. dan ga ik honda ofzo rijde.

[offtopic]Anders leer je even Nederlands schrijven en typen.
Blijkbaar heb je niet eens een motor want je weet niet waar je het over hebt. [/offtopic]

Het was wel degelijk een Cagiva. Toentertijd verschaft door "oude bekende" lusuardi, die toentertijd teammanager van Cagiva was. Je laat als teammanager van Cagiva je pupil toch niet met een aprilia rondrijden |( . Hoe verzinnen sommige mensen dat soort dingen.
 
Ik dacht idd ook al aan zoiets..Kijk maar naar zijn gezicht hij lijkt erniet echt op voor zover je wat kan zien. Zijn rijsteil ziet er ook heel anders uit dan rossi's rijsteil op de 125cc GP Aprilia.

Zal vast wel weer zo'n jochie zijn die met nr 46 rijdt omdat die fan is van Vale.
 
Maar dan wel op een hele grote motor want op deze foto is de coureur nou niet echt groot te noemen.
Ik denk dat M. Jordan niet eens op zo'n ding past!! ;)








0
 
Heel goed bezig allemaal.

Maar is hem dat nou wel of niet??

En "The doctor" schrijft heel mooi dat in zijn boek een heel anderre motor staat afgebeeld....

Zou je die even in willen scannen ofzo, ik weet nu namelijk nogsteeds niet hoe hij eruit zag.

Klote trouwens dat Ilaliaans, ik blijf het een lastige taal vinden om te ontsijferren..
 
Klote trouwens dat Ilaliaans, ik blijf het een lastige taal vinden om te ontsijferren..

Italiaans??????? Volgens mij is het nederlands al moeilijk genoeg voor je!

Waarom spuit je je motor niet Kawasaki groen?

Als je twijfelt kom je maar even kijken naar het voorbeeld in mijn schuur.

O ja, zie dat ding eerst maar eens rijdend te krijgen voor je aan het spuitwerk begint!!!!!!! :9
 
Dat rijdent krijgen is niet zo moeilijk gezien er momenteel een Honda viertakt in zit.

En over smaak kwa kleur valt dus te twisten, net als die okee okee soms ietwat alternatieve spelling...
 
Terug
Bovenaan Onderaan