Valkenpower heftafels?

martijn_vdh

Die hard MF'er
11 dec 2002
336
1
Antwerpen
Heeft iemand ervaring met deze heftafels? De prijs is interessant...maar is het ook een beetje fatsoenlijke kwalitiet?

http://www.valkenpower.com/index.cfm?fuseaction=products.getItem&id=215

full


Hefvermogen is 380kg, bovenblad is 675mm breed. Hij kost 230e ex btw - oftewel 273,70 euro voor de normale particulier.

Mijn plan om zelf een heftafel te knutselen heb ik maar laten varen vanwege mijn gebrekkige laskwaliteiten en vooral ook een gebrek aan tijd....
 
vriend van me heeft zo'n ding. Echt super handig als je beetje wil sleutelen aan iets. Veder weet ik er niet zo heel veel van.
 
Ik vind de achterkant een beetje gammel om 380 kilo op te zetten, ik heb het vermoeden dat dit zo'n chinese imitatie is, en die zijn vaak slordig gebouwd.
 
Hmmm...gezien de prijs zou dat natuurlijk wel eens kunnen! Maar ja, aan de andere kant weegt mijn motor ook geen 380kg, en wens ik eigenlijk ook nooit zo'n zwaar hok te hebben. Zou het voor de hobby-sleutelaar genoeg zijn, of kan ik beter uitkijken naar een tweedehandsje van een beter merk?
 
het probleem met dez tafel is de achterkant je kun een beetje motor zonder midden bok geen achtel wiel demonteren want de ondersteuning zit op de schijne gedeelte
 
Terug
Bovenaan Onderaan